Linhai T3 400 4x4 LED traktori ei kulje
Linhai T3 400 4x4 LED traktori ei kulje
eli ei tahdo kulkea yli 40 kmh mittariin (todellinen nopeus varmaan jotain 30kmh) vaikka pitkä puoli otettu käyttöön. rupee pätkiin ilmeisesti sytytystä vaikka kierrokset on vain jossain 4000rpm tietämillä joskus allekkin . onko tuossa joku elektroninenkin rajoitin kun itse olen saanut käsityksen että tässä on toteutettu rajoitus siten että lyhyt puoli vain toimii ?? ostettu uutena 2017 ja linkulla ajettu vasta jotain 40km/10h
Viimeksi muokannut mikewh, 17 Tammi 2017 11:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- jami85
- Tracks
- Mönkijä:: polaris sportsman 570 EFI -14
Re: Linhai T3 400 4x4 LED traktori ei kulje
Eihän T3 saa lujempaa kulkeakkaan 

Tuostako meinaat?? Kyllä siitä pääsee...OHHOH!!!! Viittikkö vettää vinssin tuohon puuhun???
- pete-801
- Tracks
- Mönkijä:: ei oo enään.
Kaikki t3 traktorit on uutena rajoitettuja eikä niillä pääse tuon kovempaa. Ne T3B mallit taas sitten on hieman nopeampia ja pitäis olla rajoitettu max 60 km/h. Ei sun koneessa mitään vikaa ole se vaan on "laillinen" 

goes 520 ltd ex/pöllitty.
dinli 300cc ex
rally 110cc ex
dinli 300cc ex
rally 110cc ex
-
- 2WD
- Mönkijä:: Linhai 500 T3 IRS -16
Oma 500:n Linkku kulkee 48 mittariin. Todellista ei ole vielä tullut katottua gepsillä.
juu kiitoksia vastauksista.
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 32&t=39328 <- täältä poimittua
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 32&t=39328 <- täältä poimittua
ranver kirjoitti:linkku traktorissa on nopeusrajoitus toteutettu siten että vain hidas puoli on käytössä.pellin palasella estetty nopean puolen kytkeminen.eli kyllä näissä kaikissa on käytännössä low ja high vaihteet.
ilmeisesti uusissa sitten elektroninenkin rajoitin vielä tuon lisäksi ? tuntuu hölmöltä että lyhyen puolen rajoituksen lisäksi olisi vielä elektronisesti rajoitettu-J- kirjoitti:Minun linkussa on toteutettu rajoitus siten että pikku puoli vain toimii ja vaihdekepin juuressa näkyy kaks tankoa (iso ja pieni puoli) niin ison puolen tangon kohdalle on porattu reikä ja tangon kylkeen kolo. Sitten siihen on laitettu muistaakseni 8mm kuusio kanta pultti joka estää isomman puolen päälle laiton. Tässä vehkeessä tulee ongelmia kun ajetaan tien päällä hitaalla puolella lappu tangossa niin se pukkaa kaikki moottori öljyt suodattimeen. Osaako arvon raati sanoa mikä tuossa samaisessa laitteessa on vikana vai onko se ominaisuus kun määrätyssä vauhdissa se viheltää aivan himputisti ja toinen kysymys että voiko tuota kaasaria säätää mitenkaan kun tuntuu että se syö aika paljon kun tankilla pääsee vain jotain 120km maantiellä?
Kyllä on, näin ainakin Motorpowerin myyjän mukaan.mikewh kirjoitti:juu kiitoksia vastauksista.
ilmeisesti uusissa sitten elektroninenkin rajoitin vielä tuon lisäksi ? tuntuu hölmöltä että lyhyen puolen rajoituksen lisäksi olisi vielä elektronisesti rajoitettu
Oli: Linhai 260 2x4
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
Mikäli laite kulkee yli sallitun eli 40km/h tai 60km/h millä tahansa vaihteella, tulee nopeutta rajoittaa sähköisesti.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
tiellä ku tuommoista vähä päälle 30 kmh todellista nopeutta(40mittari) ajaa tietää kyllä olevansa tukkona siellä kun tavan polkupyörällä menee ohi
.olisko tuo rajoitin ollut järkevämpää laittaa vaikka likemmäs viittäkymppiä(mittari) niin todellinen nopeus olisi jossain 40 nurkilla... täytyypi ruveta selvittelemään kuinka tuon rajoittimen saisi ohitettua

- pete-801
- Tracks
- Mönkijä:: ei oo enään.
Mun tädillä on vanhempi AC650 t3 ja se ottaa mittariin 53 muistaakseni, jostain syystä siinä on remus putkisto ja on kumminkin vanha ihminen ostanut uutena eikä varmasti ole itse "virittäny" eli on myyjäliikkeen jäljiltä tuollainen. Ei sillä kukaan aja liikenteen seassa joten ei niin väliä ? Varmasti kun jaksaa googlettaa hetken niin löytyy lähes joka merkille viritys ohjet ja osaan jopa video kuinka se tehdään. Oletan että elektroninen rajoitus on liitetty jotenkin nopeusmittariin( anturiin) ja sieltä saattanee rarkaisu löytyä, en asiaa varmaksi tiedä joten älä ainakaan ala piuhoja pätkiin 

goes 520 ltd ex/pöllitty.
dinli 300cc ex
rally 110cc ex
dinli 300cc ex
rally 110cc ex
kyllähän se pitäs tietää jos TRAKTORI mallin ostaa että se nopeus on rajoitettu siihen 40kmh,jostain kun pitää aina tinkiä,joko tehoista tai nopeudesta jos tiellä haluaa LAILLISESTI ajella.
KOTKOT outlanteri 800 äks äks see
omista ajoista tulee ajettua 99.5% omalla maalla. traktori mallin sai samaan hintaan kun maastomallin niin enpä siinä juuri miettinyt kumman ostaisi.
Traktori on aina traktori on se sitten missä vain ei vaikuta ajatko omilla teillä vai vierailla! Jos vahinko sattuu viritetyllä vehkeellä joka todetaan jälkikäteen on turha murehtia miten se nyt noin kävi voi olla että joskus jokin muu kuin sinä itse ajaa sillä ja vahinko sattuu. Mihin sitä on muuten sellainen kiire ettei sillä 50 km vauhdilla kerkiä metsätiellä? Kun seurailee nuita ajotunteja ja kilometreja on todelliset nopeudet todella alhaiset vaikka alla olisi tieliikennevehje jolla saa ajaa sen mitä se kulkee yleensä 70-100 km tunnissa! Täytyy olla todella hyvät baanat että voi ajaa noilla nopeuksilla metsästä puhumattakaan kuorman kanssa. Yleensä ajosta nautitaan eikä kokoajan mennä riskirajoilla huomennakin on ajopäivä se pitää pitää mielessä! Ajo iloja vain ja rauhallisin mielin liikkeellä!
- jiijii-vm60
- 4WD
- Mönkijä:: jo vain
Missä on määritelty,ettei saisi neuvoa?Oli kyseesä mikä laite mikä moottorilla kulkee,kautta aikojen on viritelty.
Jokaisen omasta pussista on nämä pois.Ei varmaan neuvoja saa sanktioita.En ole täällä montaa nähnyt esiintyvän nimellään?
Kaikki on nicin takana.Aika vanhoillisena pidän tätä käytäntöä.Itse ajan täydellä teholla,lunta auratessa,ja maastossa.Muuten
olen säätänyt sen lähes määräysten mukaisesti.Onneksi löytyy tuo yv.Käyttäkää sitä,niin ei joudu kukaan linnaan.
Jokaisen omasta pussista on nämä pois.Ei varmaan neuvoja saa sanktioita.En ole täällä montaa nähnyt esiintyvän nimellään?
Kaikki on nicin takana.Aika vanhoillisena pidän tätä käytäntöä.Itse ajan täydellä teholla,lunta auratessa,ja maastossa.Muuten
olen säätänyt sen lähes määräysten mukaisesti.Onneksi löytyy tuo yv.Käyttäkää sitä,niin ei joudu kukaan linnaan.
gepsillä mittasin 34kmh huiput (40kmh mittari)
mistä tuota rajoitinta lähtisi etsimään ?