onkos linhai omistajat oikeesti näin tyytyväisiä?

Keskustelua Linhai mönkijöistä.
waari
6WD
Mönkijä:: HONDA 24", 275 kg

onkos linhai omistajat oikeesti näin tyytyväisiä?

Viesti Kirjoittaja waari »

ei meinaan enää tuu kirjotuksia niin paljoo ku ennen ja yleensähän ne oli negatiivis-sävytteisiä. mukavaa sinänsä mutta hiljaista. :)
välittää.....
Janne 450R
Tracks

Viesti Kirjoittaja Janne 450R »

Taitavat olla ajelemassa kun ei kukaan vastaa, no hyvä sekin 8)
Logibear
Tracks
Mönkijä:: Grizzly 700 -07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Logibear »

Harmittavan vähän olen ehtinyt ajella (n. 600 km mittarissa). Jäätelökioski / puutarhatraktori / rankakuorma / avohakkuu ym. pientä kikkailua on ollut. Hauska peli edelleen eikä mitään teknisiä ongelmia ole ollut. Pakki on välitetty aivan liian pitkäksi ja ohjaus on raskaahko mutta eipä tämä mönkiminen muutenkaan taida mitään riisitautisten hommaa olla :lol:

Hankintasuunnitelmissa on Kendat alle ja vinssi keulille. Syksyllä ehkä vielä vinssillä toimiva lumiaurakin... suosituksia näihin?

Kunnon safarikokemus vielä puuttuu mutta katsotaan jos saadaan jotain järjestettyä vaikka (Karja)Lohjallekin...
waari
6WD

oon ollu kendoihini erittäin tyytyväinen, kuluu vaan nopiaan mut muuten aivan ehdottomat :) . se ohjaus kevenee ajan kanssa, mulla on n.3000km mittarissa ja oon ajanu uudella ja omalla vuorotellen ja eroa löytyy. tuuppa joskus pistäytyy pohj.siuntiossa ni päristellään :) (logille ja muillekin jotka hollilla on). vinssejää löytyy moneen lähtöön ,mutta joissain halvemmissa on aikas kovaaa rämisevä se ohjurikita tai mikä se lieneekään. itellä on t-maxin 3000:nen ja oon ollu tyytyväinen. moni on haukkunu sen vapautinta mut ite löysään vaijerin aina ennen vapauttimen avaamista ni ei oo ollu ongelmii. puskulevy toimii nopeemmin mekaanisella nostimella, saa nostettuu penkkaa. vinssi on vähä köpsä auraushommiin (mun mielipide, ei ohje).
välittää.....
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Paljonko olet kerennyt ajamaan Kendoilla?

Mulla on Kendat olleet n. 600-700 kilsaa alla ja pääsääntöisesti olen ajanut asfaltilla tai hiukkatiellä ja kyytiä ne on saaneet alusta asti. Vielä ei ole tapahtunut muuta kuin takarenkaista on kulmat pyöristyneet ja etunappulat on hiukan kuluneet vinoiksi, muuten ne on kuin uutta vastaavat.
Kylätason mönkijäkuski
waari
6WD

vajaa 3tkm on mittarissa ja niitä "kuoppia" keskimmäisissä nappuloissa ei oo enää ollenkaan. aattelin ajaa noi loppuun ihan tolleen ja sit harkita maasto ja katu rengstusta erikseen. itp:n 589:t on hankintalistalla. ihan vaan mielenkiinnosta, ei että oisin kandoihin pettynyt, mutta kaikkea pitää kokeilla paitsi......
välittää.....
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Mä yritän saada nappuloiden imukupit kulumaan ennen talvea että saadaan Kendaan nastat kiinni... On meinaan aika ihanteellinen rengas nastarenkaaksi kun se lepää tiepinnassa kiinni melkoisen leveältä alalta.
Kylätason mönkijäkuski
P3t3
6WD
Mönkijä:: TGB Blade 425

Re: onkos linhai omistajat oikeesti näin tyytyväisiä?

Viesti Kirjoittaja P3t3 »

waari kirjoitti:ei meinaan enää tuu kirjotuksia niin paljoo ku ennen ja yleensähän ne oli negatiivis-sävytteisiä. mukavaa sinänsä mutta hiljaista. :)
Toivottavasti ovat,kun kävin tänään ostamassa itselleni sellasen :P ,tosin lupasivat sen vasta ensi viikoksi :cry: ,ja se odottavan aika on pitkääääääää......... :wink:
Viljami
Tracks
Mönkijä:: Polaris SP 500 EFI T3

Viesti Kirjoittaja Viljami »

No kaikki tyytyväiset Linhain-omistajat: Käykääpäs antamassa äänenne gallupissa: "Millä mönkijällä ajat vuonna 2006?" (Löytyy vaikkapa haulla). Meinaa nimitäin Linhai pahasti puutua neljänneksi ja selvästi jälkeen kärkikolmikon, vaikka laitetta on ilmeisesti myyty ihan kivasti.
Viljami

Vuoden turhake 2007, ja ylpeä siitä.
max
Noppeli

Viesti Kirjoittaja max »

Mulla noin 800 km nyt mittarissa ja tyytyväinen olen ollut. Ainoa miinus tuli luovutushuollosta, jossa oli nätisti ruksitettu kaikki kohdat, mutta 500km huollossa oltiin vahvasti toista mieltä.. Suomesta ei löydy kuulemma sen näköistä öljyä, jota koneesta tuli huollossa ulos :!:
hajotapy
4WD
Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700 efi special

ajokokemuksia

Viesti Kirjoittaja hajotapy »

Lomat on kärsitty, siksi on vähän oltu hiljakseen. Ei ole laajakaista vielä eksynyt tuonne Saimaan saaristoon - ONNEKSI EI!

Mutta Linkkuhan se on pelannut kuin ajatus. Kilometrejä on kertynyt kasaan ensimmäinen tonni ja hyvin on peuhannut.
Kone on käynyt todella lämpöisenä etenkin kun hellettä oli yli 30 astetta. Jopa niin kuumana, että pakoputken lämmön suojana oleva, astinlaudan syjää suojaava hopeanvärinen ja teipattu eristepalanen irtosi ja kellahti kuumalle pakoputkelle. Käry ja savu oli melkoinen. Kuskille tuli kiire etsiä palon lähdettä ja ensimmäisenä kävi mielessä, että "no nyt se levis koko värkki!"
Muoviosat käyvät todella lämpöisenä ja sulavan muovin käry käy tyjäkäynnillä nokkaan. Mitähän tuohon voisi laitella tilalle? Onko ajatuksia?
Pakoputki on näköjään tehty rallattavasta materiaalista. Aina sitä saa olla ruuvaamassa enemmän könölleen, jotta putken ja äänenvaimentimen välistä syntyvä iloinen räminä ja kilinä rauhottuisi. Kuten Waari jo totesikin, halvemman vinssin ohjainyksikkö pitää myös todella hauskaa kilinää - siihen ei yksinkertaisesti saa niin paljoa vaseliinia väliin, ettei rallatusta kuuluisi.

Edellä kuvatut harmit eivät toki menoa ole haitanneet. Minulla on Linkun omat katugummit ja ne ovat pelanneet todella hienosti. Kulumaa ei juurikaan ole huomattavissa ja kumit ovat toimineet suunnitelmien mukaan.
Epäonnistuminen on maksimoitu, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään jotain täysin tarpeetonta!
Yamaha Grizzly 700 efi special edition -09
Hanski
Kiinan poika
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Kiinan poika »

Heips!

No, Okei! On mullakin vähän se lämpösuoja kärvähtänyt siitä pakoputken vierestä. Samanlailla sen liimaus irtosi ja se pääsi kuuman putken päälle ja antoi komeat savut ja käryt. Itsekkin ekaks ajattelin, että kerpele minkä menin ostamaan, mutta havaittuani mistä moinen johtuu, en jaksanut enää stressata asialla. Sakset kouraan ja irronnu / palanut osa irti. Pitää hommata jostain tuota lämpösuojaa ja liimata kunnon liimoilla uudestaan kiinni.
Suomi-Kiina ystävyys-seura :)
jr
Tracks

Viesti Kirjoittaja jr »

Juu joo, mullaki tuo lämpösuoja lähti irti sillon ku linkku oli vielä alla. Heitin halvattuun ja ajelin tyytyväisenä, ei kärynnyt mikään enää sen jälkeen. Silloin tosin oli ilmat kylmenemässä, onhan ne nytkin hiljalleen... onneksi. Veikkaan että autotarvikeliikkeistä löytyy vastaavaa tavaraa. :)
MikaR

Viesti Kirjoittaja MikaR »

Juu, sama homma itsellä, hyvät savut, värme tien laitaan ja mietiskellen että mitkä vakuutukset sitä tuli otettua :lol:

No kummiski. Laitoin sitten sen "lämpö kilven" ilmastointi teippillä kiinni vähän joka paikasta ja nyt on pysynyt paikoilaan.

Nyt muistin, se takalokarissa oleva "iso" palanen on meikäläisen tallissa odottelemassa uutta liimaa. Se perkule kun lähti liitään ekassa paine pesussa.
waari
6WD

mulla on kaikissa kolmessa linkussa mitä mulla on ollu lähteny noi eristeteipit huitun...... ja mitään ongelmii ei oo tullu koskaan. painepesurinkäytöstä senverran et kannattaa rasvaa nipat ja nivelet tai sit tekee niinku mä et letku-sieni-parikaljaa.....
välittää.....
Vastaa Viestiin