
Flektiä ei talvella tarvitse paljoa käytellä, ellet jääradalla käy. Kesällä sitten ilmavirran, kuormituksen ja lämpötilan mukaan.
Mallia voi ottaa vaikka Dinlin sähkökaaviosta, vaikka se tuossa vaiheessa on jo tarpeetonta. Todennäköisesti alkuperänen anturi on rikki jos on noin tehty. Siinä on sulla laitteessa varmaan sitten jäähdytysvedelle lämpömittarikin, jotta edellinen omistaja on osannu napsaa flektin päälle tarvittaessa.toni.laine1 kirjoitti:Sähkökaavioita löytyykö jostain? Olisin kiinnostunut flektin johdotuksista. Nyt flekti lähtee pyörimään napista ja syöttö hälle tulee suoraan akulta.
Muuten oli ihan ok, mutta talojen sähköistyksessä käytettävä yksisäikeinen ml-johdin varsinkin ilman sulaketta ei ollut hyvä juttu.Tuli samalla hiukan akun johdotuksia paranneltua. mm. akun maa johdon abiko oli puristettu niin huonosti että irtosi liitoksistaan.
Atvhusetista tulossa ainakin jokunen alkuperäinen tarra.toni.laine1 kirjoitti:Tietääkös joku sako alkuperäistä tarrasarjaa jostain? Tai sitten jotain muuta fiksua tarrasarjaa?
Kävin viime viikolla hakemassa tämän ko. laitteen. Nyt reilu 100km takana, hyvin tuntuisi rokkaavan ja vedot tallella. Hintakaan ei älyttömän pahalta tuntunut kun palikkaa vaihdettu/mukaan reilusti (parhaana muutoksena tuo kaasari, keihin fcr mx).Villikissa2018 kirjoitti:Hei, olisin ostamassa villikissaa Vm 2009 10tkm ajettu. Lähinnä paljonko kilsoja noilla voi ajaa?
Tämä siis myynti ilmoituksesta! Nyt myynnissä räyhee ja hieno ranteenvenyttäjä talvihintaan! Mukaan parilla tonnilla kaikenlaista palikkaa! Vertaa varusteita ja kuntoa muihin mönkkäreihin, pitäisi olla edullinen hinta! Hyvin huollettu ja täysin toimiva peli! Mukaan parilla tonnilla kaikenlaista palikkaa! Fuji-Subarun tekniikka (sama kuin Polariksessa).Lähtee hyvin käyntiin ja käy nätisti. Parempi Keihinin kisakaasari, parempi ilmanotto ja tehoputki, kyllä repii. Hyvin halvat vakuutusmaksut. Rekisteröity kahdelle. Ajoaikaa syyskuuhun asti.
-Juuri tsekattu venttiilit ja jakokettinki
-Kaasari puhdistettu
-Perään vaihdettu vahvemmat laakeroinnit ja systeemit.
-Uudet ketjut
-Raidetankojen molempien päiden nivelet
-Rasvattu nivelet
Vaihdettuja palikoita ja kauppaan kuuluvia pisteosia:
-Kolmet renkaat: tosi hyvät katupyörät, tosi hyvät mutapyörät ja pulttipiikit jäälle(12,8 pulteista, tarpeet hommattu, mutta homma vielä vaiheessa).
-Putkiston päässä Leovincen Titanium lyhyt vaimennin, helvetinmoiset jytkeet, mukaan saa kyllä DB-killerin millä hiljenee.
-Polisport käsisuojat
-Rullakaasu
-Irrallinen pidempi RST-äänenvaimennin
-Paljon erikokoisia suuttimia
-Moottoriöljyt ja suodatin
-Vakiokaasutin
-Varashälytin
-9" lisävalo xenonilla
-Toiset hyväkuntoiset O-rengas ketjut ja eri välityksiä. (nyt lyhyet välit, joilla ottaa 120km/h GPS, pidemmillä väleillä 140+km/h.)
-Iso vapaastivirtaava BMC-suodatin ja pitkä imuputki
-Spacerit eteen ja taakse
-Madallussarja
-Iskunvamentimissa jäykkyys- ja korkeussäädöt
+PALJON muuta osaa mitä jäi tässä mainitsematta!
Tossa vähä tietoo mitä paketti pitää sisällään . Lähinnä huolissaan noista kilometreistä? Paljonko hyvin huolettu kone kestää tai kauan sil voi ajaa meneekö 20tkm helposti rikki, tulisi työ matka-ajo käyttöön ja välillä vähä cruisailua ja maastoa.