moro!
Onkohan Polaris ATP 330 jotenkin rajoitettu, kun on tie liikennemalli? Jos on niin miten? Mulla huiput on hikiset 55km/h. Tuttava sanoi että hänen vastaava magnum kulki 80km/h. Kaasuunkin vastaa laiskasti ja "jälkijättöisesti". Voiko esim kaasunsäätimen boxissa olla jokin alkeellinen ruuvi rajoitin tms? Käy muutoinkin huonpsti ja meinaa sammuilla kun pysähtyy..
-op-
rajoitin
Re: rajoitin
Moi.
Omassa 330 ATP:ssä oli peukkukaasuboxissa rajoitinpelti, joka oli boxin alapinnassa ulkopuollella.
Sen kun poisti, niin huiput oli karvan verran 60 yläpuolella. Lisäksi liikenne ATP:ssä on muistaakseni sähköpuolella
eri osat kuin täystehoisessa versiossa. Oma kone sammuili kun kaasun päästi kokonaan pois. Kaasuvaijerin säädöllä
homma korjaantui.
Omassa 330 ATP:ssä oli peukkukaasuboxissa rajoitinpelti, joka oli boxin alapinnassa ulkopuollella.
Sen kun poisti, niin huiput oli karvan verran 60 yläpuolella. Lisäksi liikenne ATP:ssä on muistaakseni sähköpuolella
eri osat kuin täystehoisessa versiossa. Oma kone sammuili kun kaasun päästi kokonaan pois. Kaasuvaijerin säädöllä
homma korjaantui.
Re: rajoitin
Kiitos vastauksesta! Ei löytynyt vastaavaa "peltiä" omastani. Kuinka tuo kaasuvaijerin säätö tapahtuu käytännössä, eli mistä kiriminen pitää tehdä?Voisi kokeilla auttaisiko, kun näyttäisi "välystä" olevan ks.vaijerissa.
Re: rajoitin
Vaijerin kuoressa on paksumpi kohta, missä on kierteet, jolla kuorta pystyy "jatkamaan".
Seuraa vaijeria, kun se lähtee peukkukaasuboxista. Säätökohdan pitäisi olla heti alussa.
Seuraa vaijeria, kun se lähtee peukkukaasuboxista. Säätökohdan pitäisi olla heti alussa.
Re: rajoitin
Sehän vaan onnistui, kiitos neuvosta! Asia meininki tällä saitilla, kun tumpeloita ei lynkata, vaan neuvotaan asiallisesti. Iso peukku!