Kunnonhyvä kirjoitti:Mahtaako olla samanlainen startti tai yhtä hyvä kuin suomessa myytävät? Lähinnä ihmetyttää että ulkomailla maksaa 30€ js Suomessa 200€
Kopioitahan noi alkuperäisestä on. Oisko originelli ollut merkiltään mitsuba sai joku vastaava ja tietenkin se on kalliimpi. Hyvyydestä enkä kestävyydestä osaa sanoa enempiä. Luultavasti kuitenkin ajavat asiansa ja ihantellisessa maailmassa ovat jopa kestäviäkin
Laitoin jousien säädöt alkuperäissäädöistä(toiseksi löysimmällä) löysimpään 2016 FE 500:ssa, ja mielestäni mukavuus parani huomattavasti,, sopii 80 kg ukolle.
Kunnonhyvä kirjoitti:Mahtaako olla samanlainen startti tai yhtä hyvä kuin suomessa myytävät? Lähinnä ihmetyttää että ulkomailla maksaa 30€ js Suomessa 200€
Tarvike on aina tarvike, minullakin tarvike startti tällä hetkellä, taisi maksaa suunilleen 80€, varoiksi pidän varastossa uutta hiilisarjaa
Jos meisseli pysyy kädessä niin ei ole iso homma vaihtaa ne hiilet, startti pitää ottaa kätösiin ja purkaa osiin. Tunnin homman asennuskaljoineen
Tähän isompaan 500:een saa sen koko levyn missä hiilet valmiina sekä kaikki laakerit/tiivisteet, maksaa ebayssä n. 20€ "ns. korjaussarja"
Moro. näin käettömänä vinkkejä kyselen mistä lähteä purkamaan 2007vm 420fe:n ropleemaa. elikkä keväällä vaihoin startin hondaan ja sen jäläkeen ilimaantu uus vika kun koneen ajaa kunnolla lämpimäksi niin sammua tupsahtaa ja jäähyttyään lähtee taas normaalisti käyntiin. flekti kerkeää yleensä hetken aikaa pyöriä ennenkuin sammuu. eikai startinvaihossa voinu mennää mikään vikaan? joutu käyttämään putsarin/kopan kokonaan pois että pääsi käsiksi.
mittään varotusvaloja ei pala eikä muutenkaan mitään poikkeavaa ennen sammumista. bensasuodatin tarkistettu eikä ollu likaa sekä kokeiltu eri tuluppaa.
Edelleen 420fm -07 potilaana.. kävi, vilkutti vikakoodeja ect ja angle sensor jonka jälkeen huomasin moottorin maajohdon olevan irti.. laitoin maajohdon kiinni ja sen jälkeen ei käy, ei saa kipinää.. onko moottorinohjaus ottanut turpaansa kun piuha on ollut irti? Johtoja tutkittu ja kaikki vaikuttaisi ehjältä!
Ei ehkä liity mönkijöihin, mutta eräässä Hondan aggregaatissa oli käyntihäiriöitä, jota eräs alan liike ei saanut kuntoon. Toisessa liikkeessä vika löytyi, tulpanhattu.
Minulla on Honda Foreman Rubicon -08, ja nyt siihen on ilmaantunut sellainen ongelma, että se aivan matelemalla lähtee liikenteeseen, vaikka antaa kunnollakin kaasua.
Vikakoodi vilkuttaa 5 krt -- D1D2ESP. Pakille kun laittaa, niin nykien menee taakse päin. Tätä on koko 10 vuotisen historian aikana esiintynyt silloin tällöin. Siis sitä, että se nykii pakilla, ja voi jäädä pelkästään 1 vaihde päälle, eikä vaihda.
Yleensä vaan poistunut, kun kone on seissyt jonkin aikaa.
Nyt uutena ongelmana on tämä aivan matelemalla, ja erittäin puhdittomasta liikkeelle lähteminen. Tuntuu, että ei ole mitään voimaa. Mahtaisiko kytkin olla mennyt, vai pitääkö alkaa käpistelemään johtoja? Mitä ainetta niille liitospinnoille suosittelette, jos tämä liittyy johonkin sähköiseen ongelmaan?
Veikkaan sähköpuolen ongelmaa. Koneen vasemmalla puolella pakoputken alla on musta vaihdeanturi, ( virallista nimeä en tiedä) itsellä oli 2 kertaa vika siinä ja oireet juuri kuvailemiesi kaltaiset.
Erittäin vahva veikkaus, että angle sensor olisi vaihdon tarpeessa. Kaverilla oli myös vastaavia ongelmis 2002 rubiconissa, ja erinäisten huoltojen/korjausten jälkeen syyksi paljastui viallinen angle sensor.