Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
-
- 6WD
- Viestit: 646
- Liittynyt: 18 Tammi 2006 12:38
- Mönkijä:: Can-am outlander max 570 t3
- Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
- juniorijussi
- Tracks
- Viestit: 1596
- Liittynyt: 19 Helmi 2005 01:02
- Mönkijä:: Honda Foreman 500 Fe 2012
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
Mulla oli noi lemmarit löysällä noissa putkissa ,mutta jos joku katsoo videon yläneen ajoista niin siinä näkee että vesi menee penkin alla olevaan koteloon eli variaattorin ulostuloputkeen.Matalassa vedessä ei mennyt...vaan siinä kun kone uppos puolimetriä.
Tuolla on ohjeet kuinka ongelmasta pääsee..eli muuttaa ulostuloputken paikkaa. http://www.piczo.com/outlander400
Tuolla on ohjeet kuinka ongelmasta pääsee..eli muuttaa ulostuloputken paikkaa. http://www.piczo.com/outlander400
Linhai CUV 800 4x4 Perkins Diesel 2016
Honda Foreman 500 2012
Honda Foreman 500 2012
-
- Tracks
- Viestit: 1291
- Liittynyt: 05 Syys 2005 17:19
- Mönkijä:: canam 650 max
- Paikkakunta: Leppävirta
Aika kulkee eteenpäin, mutta ei kuulu mitään tuon perän tiimoilta. Ahistaa !!!! Vastaukset vaan, ens viikolla, ens kuussa ja seuraavaksi kait ens vuonna.
Ajeltiin tuossa yhden kaverin kanssa jolla maastomalli, kun epäilin, että tuo ulina on ominaisuus. Ei ole ominaisuus. Kaverin cana kulkee kuin sukkasillaan. Meikäläisen koneen ulina kuuluu jo maantie ajossa jo kilometrin päästä. Moottorin ääntä ei kuulu vielä siinä vaiheessa. Kyllä varmaan kerkee mennä kuulo, ennenkuin tuo homma on ratkaistu. 


Vikalistaa on, mutta onneksi vielä vähän (75h/2100km).
-raidetangonpäät lotisee
-kaasuttajan neulanprikat oli kasattu tehtaalla väärään järjestykseen! -> Joi reilusti bensaa, tulppa nokipiru ja ei kulkenut kunnolla. (eBaystä tilattu huoltokirja haukku jo hintansa, kun vika selvisi hetkessä. Prikat oikeaan järjestykseen, niin menokin maistui taas.
-tänään hajosi jännitteensäädin.->FAIL...FAIL...FAIL..jne. V.P.S.
Osia odotellaan säätäjään.
Saas nähdä milloin pääsee taas ajeleen. 
-raidetangonpäät lotisee
-kaasuttajan neulanprikat oli kasattu tehtaalla väärään järjestykseen! -> Joi reilusti bensaa, tulppa nokipiru ja ei kulkenut kunnolla. (eBaystä tilattu huoltokirja haukku jo hintansa, kun vika selvisi hetkessä. Prikat oikeaan järjestykseen, niin menokin maistui taas.
-tänään hajosi jännitteensäädin.->FAIL...FAIL...FAIL..jne. V.P.S.

Osia odotellaan säätäjään.


-
- Noppeli
- Viestit: 20
- Liittynyt: 31 Elo 2005 11:43
- Paikkakunta: Oulu Mönkijä: Can-Am 800 Tie -06
Oottelin tota ATC:tä kaveriksi mittarin vaihtoon, mutta onnistui se iteki. Mittari näytti satunnaisesti noin 15 km liikaa, joten takuuseen tuli uusi. Ei kuulemma oo tiemallin mittarit oikutellu aiemmin. CA 800 olin ajellu 1100 km ja 35 h ku vaihdoin äsken mittarin. Jospa nyt pelaisi.
Joskus on vähän märempää...
- erik.loka
- 6WD
- Viestit: 299
- Liittynyt: 03 Maalis 2006 20:37
- Mönkijä:: ex BRP 1000XT ja ex DS
- Paikkakunta: Kuggisby/Hollola
Vilkun polttimot ei oikeen tunnu kestävän takana. Nopeus mittari ei tiedä yhtään mitään heittää noin 20km/h ja toisinaa neulaputoaa kun kiihdyttää
eikä se ole koskaan yli 60km/h näyttänyt ja gps näytto yli 80km/h
mutta pienillä "ominaisuuksilla" ollaan pärjätty. Kyllähän ne huollossa sano et mittariin on tulossa korj.sarja.


Ihminen on kuin leipäpussi, sulkijasta näkee koska vanhenee.
- MR Charger
- 6WD
- Viestit: 896
- Liittynyt: 25 Maalis 2006 20:38
- Mönkijä:: HELL RACER
No nysse hajos, nimittäin oikean takavetarin sisempi murros, rapia 6000km ja alta 200 tuntia, nii ja loppu vollotus!!
Oikea vetari näyttääki olevan jyrkemmäsä kulmasa, nii eipä tuo ihme. Tekis mieli vaihtaa molemmat, nii tietäs että hiljeniskö se. Ja kampe on ollu mun sokialla mummulla saaresa, eli sikaa on saanu 


- MR Charger
- 6WD
- Viestit: 896
- Liittynyt: 25 Maalis 2006 20:38
- Mönkijä:: HELL RACER
Pojat hei, ihan tosi.
Ilmanmuuta vikalista tulee olla näkyvillä. Ja samanlainen kaikista merkeistä. Mielellään vielä oman foorumin alla. Näin tieto kulkee ja on helpompi vetää johtopäätöksiä.
Se että asiasta tietämättömät kommentoi, pitää loppua alkuunsa. Jos aina haukutaan "toisen vehkeitä" niin kukaan ei lopulta uskalla täyttää vikalistaa. Ja sen täyttäminen on kuitenkin KAIKKIEN etu. Mistä muuten saatte tietää jos omaa vehjettä vaivannut kiemurtelu tms. johtuukin viallisesta erästä pallonieveliä jotka maahantuoja vaihtaa veloituksetta. Ette mistään ellei sitä joku ole saanut oman vehkeensä kohdalla selville.
Jos tämä "joku" pelkää ilmoittaa siitä vikalistaan siksi että toisen merkin omistaja mollaa "huonoa laadun varmistusta" tmsp niin ollaan ihan väärillä urilla. Katsokaas vaikkapa ultimatevw.com sivuja ja siellä kiinnittäkääs huomiota esim skoda miesten topikkeihin. He oikeasti kertovat viat ja siten myös auttavat kavereitaan vian korjaamisessa. Mitä maahan tuoja sanoi, mikä menee takuuseen, miten vika voidaan helposti korjata jne. Juuri tämän takia itsekin uskalsin ostaa tuoreen octavian. Jep kyllä vikoja on. Kyllä niin on muissakin, niistä ei vain puhuta ääneen. On helpompi varautua ja tarkkailla mahdollisia vikoja sekä korjauttaa niitä maahantuojalla jos tietää niiden olemassaolosta. Ainakun ei voi tietää mikä on vika ja mikä "ominaisuus".
Se joka väittää että omistaa täysin viattoman pelin, hatunnosto sille. Se onkin varmasti sitten ainoa laatuaan... Aina näissä jotain vikoja on ja jos ei muuta niin suunnittelukukkasia.
Ja nyt asema vaikenee...
Ilmanmuuta vikalista tulee olla näkyvillä. Ja samanlainen kaikista merkeistä. Mielellään vielä oman foorumin alla. Näin tieto kulkee ja on helpompi vetää johtopäätöksiä.
Se että asiasta tietämättömät kommentoi, pitää loppua alkuunsa. Jos aina haukutaan "toisen vehkeitä" niin kukaan ei lopulta uskalla täyttää vikalistaa. Ja sen täyttäminen on kuitenkin KAIKKIEN etu. Mistä muuten saatte tietää jos omaa vehjettä vaivannut kiemurtelu tms. johtuukin viallisesta erästä pallonieveliä jotka maahantuoja vaihtaa veloituksetta. Ette mistään ellei sitä joku ole saanut oman vehkeensä kohdalla selville.
Jos tämä "joku" pelkää ilmoittaa siitä vikalistaan siksi että toisen merkin omistaja mollaa "huonoa laadun varmistusta" tmsp niin ollaan ihan väärillä urilla. Katsokaas vaikkapa ultimatevw.com sivuja ja siellä kiinnittäkääs huomiota esim skoda miesten topikkeihin. He oikeasti kertovat viat ja siten myös auttavat kavereitaan vian korjaamisessa. Mitä maahan tuoja sanoi, mikä menee takuuseen, miten vika voidaan helposti korjata jne. Juuri tämän takia itsekin uskalsin ostaa tuoreen octavian. Jep kyllä vikoja on. Kyllä niin on muissakin, niistä ei vain puhuta ääneen. On helpompi varautua ja tarkkailla mahdollisia vikoja sekä korjauttaa niitä maahantuojalla jos tietää niiden olemassaolosta. Ainakun ei voi tietää mikä on vika ja mikä "ominaisuus".
Se joka väittää että omistaa täysin viattoman pelin, hatunnosto sille. Se onkin varmasti sitten ainoa laatuaan... Aina näissä jotain vikoja on ja jos ei muuta niin suunnittelukukkasia.
Ja nyt asema vaikenee...
- J.O.B
- Tracks
- Viestit: 953
- Liittynyt: 30 Tammi 2006 10:55
- Paikkakunta: Kirkkonummi. CFmoto Ku-Ra Racing edition.
Tämä oli oikea siirto, kiitos siitä.
Aika ankarasti foorumia on tullut selailtua mutta mullekkin oli uusi tieto toi perän vuoto/tuhuttaminen ja nopeusmittari ongelmat joten taas tietää lisää tästäkin merkistä.
Hyvä idea toi listaaminen omien merkkien alle, mutta riski todella on että se menee tolle suoli24 tasolle.
Aika ankarasti foorumia on tullut selailtua mutta mullekkin oli uusi tieto toi perän vuoto/tuhuttaminen ja nopeusmittari ongelmat joten taas tietää lisää tästäkin merkistä.
Hyvä idea toi listaaminen omien merkkien alle, mutta riski todella on että se menee tolle suoli24 tasolle.
Yrittäkää ymmärtää mitä luette.
Jokainen voi tarkistaa että en ole haukkunut canaa merkkinä, vaan olen kommentoinut varsin voimakkaasti tapaa jolla sillä ajavat ovat klikkiytyneet suljetulle osastolle ja supisseet vioistaan keskenään. Aluksi erään canakauppiaan toimesta ja sittemmin erään sellaisen osteneen.
Tuotteesta tulee varmaan ihan kelpo, kunhan lastentaudit saadaan nujerrettua.
Eso es todo.
Jokainen voi tarkistaa että en ole haukkunut canaa merkkinä, vaan olen kommentoinut varsin voimakkaasti tapaa jolla sillä ajavat ovat klikkiytyneet suljetulle osastolle ja supisseet vioistaan keskenään. Aluksi erään canakauppiaan toimesta ja sittemmin erään sellaisen osteneen.
Tuotteesta tulee varmaan ihan kelpo, kunhan lastentaudit saadaan nujerrettua.
Eso es todo.
Ongelmana oli takavalon polttimon palaminen mutta ei ole enään. Tuunattujen erillisten katteisiin upotettujen takavalojen myötä ongelma poistui, tai ainakin polttimoiden vaihtotarve väheni. Nykyisissä lampuissa on sukkulapolttimot ja hyvin on kestäneet useamman sata kilsaa joten näyttää siltä että pieni tuuninki korjasi samalla polttimon palamisen 

Kylätason mönkijäkuski