foorumi toimii taas?!

Yleistä keskustelua mönkijöistä ja foorumista. Täältä löydät myös: ohjeita ja ilmoituksia
suomiPIONEERI
4WD
Mönkijä:: Outlander Max T3B ABS 1000

Re: foorumi toimii taas?!

Viesti Kirjoittaja suomiPIONEERI »

Omasta mielestä tällä nykyisellä pärjätään vallan mainiosti, kun nyt mobiiliversiokin saatiin käyttöön. Tuskin juuri lisää käyttäjiä saapuu, vaikka foorumin ilme saataisiinkin modernimmaksi. Itse käytän useita foorumeita (esim. vrcf ja btcf -foorumit) ja ei ne tämän kummempia ole, silti käyttäjiä on satoja päivittäin. Täytyy vaan yrittää linkittää aina facebookki kysymyksiin porukkaa tälle foorumille :D
Itä-Suomen Mönkijät Ry-Jäsen
Nykyiset: Can-am Outlander Max 1000 ABS 2018, Can-am Outlander 2018 650 pro
Exät: Can-am Outlander 650cc 2008 /Can-am Outlander MAX 650cc 2007 L7e /Yamaha Bruin 350cc 4x4 /Kymco MXU 500 L7e /Kymco KXR 250 L7e
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Samaa mielipuolta, tällä vanhallakin pärjää jos se on ylläpidon osalta toimiva tapa mutta jos uusi alusta on toimivampi niin sillä sitten. Faceen muistaa mainostella että jurakauden dinosaurus on elvytetty henkiin että saadaan tänne porukkaa ja pidettyä foorumi kulttuuri elinvoimaisena.
Kylätason mönkijäkuski
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Uuden pitäisi toimia kuten vanhakin, mutta kuten tuolla aikasemmin jo sönkötin, niin uuden päivitys ei ole helppoa.

Katsotaan, jos vaikka pudotetaan sittenkin uusi pois ja otetaan tämä vanha takaisin primääriksi. Jos tämä on lopputulema, niin sitten tämä palsta saa juuriosoitteeksi sammysatv.com sellaisenaan.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Koheltaja
Koheltaja (r)

Uudesta puuttuu valikoita kuten kirjautuminen, rekisteröityminen, uusien viestien lukeminen jne.

Tää vanha on ihan ok mutta jos uuteen päädytte niin ok on sekin, tärkeintä on että on yksi toimiva foorumi ja sana kiirimään että taas toimii ja on elinkelpoinen.
Kylätason mönkijäkuski
vwaltsu
4WD
Mönkijä:: Taxi Cana

Viesti Kirjoittaja vwaltsu »

Itse olen kyllä tämän vanhan kannalla.. miksi vaihtaa vanha tuttu toimiva uuteen, vai onko tässä ylläpidollisesti vai onko joku muu syy että pitäisi eroon päästä? :shock:
Uudenmaan Mönkijät Ry
Can-Am Outlander 400 Max
ex TGB Blade 250 // ex Dinli 904 // ex Linhai 260 Demon // ex CPI XS 250 Sport
setkamies66
4WD

Viesti Kirjoittaja setkamies66 »

Myös täältä ääni tälle vanhalle. Kuten esim. vwaltsu tuossa totesi niin miksi tosiaankin vaihtaa vanha tuttu toimiva johonkin uuteen?
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viesti:

vwaltsu kirjoitti: 01 Marras 2021 22:38 Itse olen kyllä tämän vanhan kannalla.. miksi vaihtaa vanha tuttu toimiva uuteen, vai onko tässä ylläpidollisesti vai onko joku muu syy että pitäisi eroon päästä? :shock:
Tänne vanhaan ei oikein saa liitettyä kuvia siten, että se kuluttaisi järkevän määrän levytilaa ja siksi tässä on taustalla tehty uutta.

Mutta tämä saitti on ja pysyy ja jos tuntuu siltä, että tämä tuttu on hyvä, niin mä käännän käyttäjien äänen pohjalta kelkkani todella nopeasti :D
Ettepäin
vwaltsu
4WD

Kyllähän tänne niitä kuvia saa näkyviin. En itse ainakaan näe ongelmana ettei kuvia saa fyysisesti foorumille siirrettyä vaan linkittämällä muualta, ei nyt niin ylivoimainen vaiva ole kuitenkaan.
Uudenmaan Mönkijät Ry
Can-Am Outlander 400 Max
Koheltaja
Koheltaja (r)

Viekö linkitetyt kuvat levytilaa?
Kylätason mönkijäkuski
vwaltsu
4WD

Tuskin, tai linkitetyn tekstin verran.. kuvahan haetaan sieltä linkitetystä osoitteesta.
Uudenmaan Mönkijät Ry
Can-Am Outlander 400 Max
Koheltaja
Koheltaja (r)

Eräällä toisella foorumilla ylläpito välillä repesi jos linkattiin kuva ulkopuoliselta palvelimelta niin että kuva näkyi kirjoituksessa. Sanottiin että vie paljon levytilaa koska kuvien tiedoston koko on yleensä suuri. En sitten tiedä.

Joissain foorumeissa kuvat näkyy ainoastaan linkkinä, ulkopuolisen palvelimen kuvia ei saa ollenkaan näkyviin.
Kylätason mönkijäkuski
Logibear
Tracks
Mönkijä:: Grizzly 700 -07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Logibear »

Voiskohan sen jotenkin rajoittaa niin että max yksi kuva per postaus? Sitten jos haluaa jakaa enemmän kuvia niin suora linkki ulkopuoliseen kuvagalleriaan. Sillon kun olin täällä aktiivinen muistelen että eri keskusteluketjujen yhdistely oli jotenkin käsittämättömän epäinhimillistä tehdä. Muutoin tämä nykyinen foorumi käy minulle sen vähän mitä nykyään luen. Haaveilen toki vielä itse harrastuksen pariinkin pääsemisestä. Fb ryhmässä kysytään jatkuvasti sellaisia asioita mitä on täällä vastattu moneen kertaan. Ei toki ihan uusimpia malleja löydy täältä mutta kannustan siirtämään mönkiäkeskustelut suomessa pääasiassa tänne.
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viesti:

Jos linkittää ulkopuoliselta palvelimelta, kaikki on ok, mutta sakki monesti käyttää ilmaisia palveluita, jotka lakkaavat monesti toimimasta ja silloin puuttuvat kuvat voi rikkoa jutun pahastikkin.

Katellaan jos tänne saisi hyvän kuvapankin. Homma valuu kuitenkin tuonne joululoman ajoille, joten nyt mennään tällä.
Ettepäin
suomiPIONEERI
4WD
Mönkijä:: Outlander Max T3B ABS 1000

Viesti Kirjoittaja suomiPIONEERI »

Jipii! Pääsin takaisin foorumille :D Tosiaan meinasin että vaihdan email -osoitteen, mutta aktivointiviestiä ei tullutkaan uuteen emailiin, joten tunnus jäi välitilaan ilman aktivointia enkä pystynyt enää kirjautumaan lainkaan. Mutta nyt kuin ihmeenkaupalla tuo aktivointiviesti tulikin perille, kun tänään kokeilin =D>
Itä-Suomen Mönkijät Ry-Jäsen
Nykyiset: Can-am Outlander Max 1000 ABS 2018, Can-am Outlander 2018 650 pro
Exät: Can-am Outlander 650cc 2008 /Can-am Outlander MAX 650cc 2007 L7e /Yamaha Bruin 350cc 4x4 /Kymco MXU 500 L7e /Kymco KXR 250 L7e
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viesti:

Soon suuri IT-tekninen voitto !

Muutamalla testitilillä kokeullut asiaa ja kyllä se mulla pelaa, mutta koskaan ei näistä tiedä !
Ettepäin
Vastaa Viestiin