Aika monta vuotta mennyt viime päivityksestä, mutta eipä ole ollut paljon päivitettävää. Mönkijä on toiminut melkein moitteettomasti, viime syksynä syttyi moottorin varoitusvalo (lambda anturin vikakoodi) ja alkoi esiintymään sammumista tyhjäkäynnillä, mutta ennen huoltoon saamista asia korjaantui itsekseen (tai sen kautta että kävin ajamassa koneen muutaman kerran oikeasti kuumaksi) ja valo sammu (siinä on tietty määrä käynnistyksiä ilman virhekoodia niin se nollaantuu automaattisesti). Normaalin huoltoohjelman ulkopuolisia toimenpiteitä on ollut ainoastaan vasemman takapyörän koiranluun kumin ja nivelen rikkoontuminen ja vaihto normi huollossa. Jännä sinäänsä että sen kumi on taas tällä hetkellä hieman halkeillut, vaikka oikea puoli on vielä alkuperäinen.
Suurin ihmetyksen aihe on miten normaalin huoltoohjelman mukaisen variaattorin hihnan vaihdon yhteydessä todettiin että se oli normi kunnossa, vaikka metsäperäkärrin vedossa rankassa maastossa on joutunut tietyissä paikoissa luistattamaan siihen pisteeseen asti että selvä haju siitä lähti.
Kaikenkaikkiaan ei vois huolettomampia kilometrejä mönkijällä kuvitella olevan, varsinikaan metsäperäkärrikäytössä rankassa maastossa. 20-30 kuutiota sillä on haettu vuosittain sekä kesällä että talvella.
Access Sipoo
Re: Access Sipoo
Hienoa kuulla. Olen tässä jo useamman tovin harkinnut uuden adventure 800cc hankkimista. Hieman arveluttaa miten moinen kestää aikaa sekä käyttöä vaikkei laite rankkaan metsäryömittämiseen tai jatkuvaan kaupunkipommittamiseen ole tulossakaan.
Re: Access Sipoo
Keskusteluita lukiessa näyttäs siltä, että polarikset sun muut "laatumerkit" tarvii aika paljon enemmän korjausta 
Nyt black friday tarjouksessa kone glanssilla on accessi 1500e alle ovh.
Nyt black friday tarjouksessa kone glanssilla on accessi 1500e alle ovh.
Re: Access Sipoo
3 vuotta mennyt viime päivityksestä, ja pelkästään vuosittaisella öljynvaihdolla on menty. En voi kuvitella parempaa käyttöhevosta, meinaan ei ole miedolla käytöllä metsäperäkärrin kanssa puuhommissa sekä talvella että kesällä..
Alun perin oli tarkotus vaihtaa "halpis" mönkjä muutaman vuoden päästä pois mutta kun on toiminut niin moitteetta kokoajan niin ei ole tullut vaihdettua, vaikka 1000cc kokoluokka olisi lähempänä metsäperäkärrin vetoa sopivaa laitetta. Mutta kun accessilla ei ole 1000cc isompirunkosta saatavilla eikä näiden vuosien jälkeen oikein halua vaihtaa merkkiä joka on toiminut yli kaikkien odotuksien...
Miksi vaihtaa jotain joka yksinkertaisesti vain toimii, se pieni taistelu kun isoa kuormaa tuo metsästä ei ole niin vakavaa että vaihtais ja kärsis pollejen tai kanojen vioista...?
Alun perin oli tarkotus vaihtaa "halpis" mönkjä muutaman vuoden päästä pois mutta kun on toiminut niin moitteetta kokoajan niin ei ole tullut vaihdettua, vaikka 1000cc kokoluokka olisi lähempänä metsäperäkärrin vetoa sopivaa laitetta. Mutta kun accessilla ei ole 1000cc isompirunkosta saatavilla eikä näiden vuosien jälkeen oikein halua vaihtaa merkkiä joka on toiminut yli kaikkien odotuksien...
Miksi vaihtaa jotain joka yksinkertaisesti vain toimii, se pieni taistelu kun isoa kuormaa tuo metsästä ei ole niin vakavaa että vaihtais ja kärsis pollejen tai kanojen vioista...?
Re: Access Sipoo
Oon katsonut jenkeistä hinausapu tyyppien videoita, ja ainakin yksi (MORR) on vitsaillut että polaris on joka pitää heidät rikkaana, kun ilmeisesti eturipustus/veto antaa periksi ihan tavallisessa ajossa. Ja erityisesti RZR malli.
Katsoin just niin nettimotossa on polariksella 3.8 tähteä, eli alkaa porukalle valkenemaan ettei ylihintasta paskaa kannata ostaa, kun se on suunniteltu lypsämään rahaa jälimarkkinoissa.
Katsoin just niin nettimotossa on polariksella 3.8 tähteä, eli alkaa porukalle valkenemaan ettei ylihintasta paskaa kannata ostaa, kun se on suunniteltu lypsämään rahaa jälimarkkinoissa.