Juuh, tulipa sitten purettua linkun kytkimen taka-lautaset. Mielenkiitoinen osa purkaa.
Se saakelin 46mm mutteri oli todella hanurista.
Mittailin josko tässä osassa olisi vika/ syy, joka estää remmin liikkeen, ja mitä sitä edes epäillä linkun insinöörien tekevän liian helppoja ratkaisuja.
No, tulipa puhdistettua ja rasvattua ko. osa.
Ja osat ja remmi paikoilleen ja kone käyntiin. Kas kummaa, remmi ei nouse, eli vika/ ominaisuus on etu-lautasilla.
Lautaspari irti ja nyt parenpaan syyniin: siellähän se kummitus on.
Ovathan osanneet kiinalaiset valaa osan niin, että se ei aukea tarpeeksi, jotta remmi laskeentuisi ihan pohjaan, ja ettei sulkeutuisi nostaen remmin ihan ylös.
Nyt tuossa pirralla tein rullille tilaa, ja kattos kiinan insinöörejä: ovat ottaneen huomioon ihan kotivirittelijätkin: nyt rullat eivät pysy rampeissa, kun on sivuohjaimet loppuvat kesken.
Aamulla virivariaattori tilaukseen.
