SvaR kirjoitti:Olis menny eturenkaisiin yhteensä kilo painoja jos olis halunnu ne piiloon tai jos oli tullu myös näkyville niin olis puoli kiloakin riittäny eli pikkasen heittää...
Kannattaa pyöritellä rengasta vanteella, niin saa pienimmän painomäärän. Grizzlyn äänenvaimentajan päätyputken kun irrottaa(kolme pulttia)niin löytyy sihti, joka kannattaa irrottaa, niin hengittää kone paremmin, eikä ole vaaraa sihdin karstoittumisesta tukkoon.
motocoyote kirjoitti:Ite suunnittelin ottavani ton sihdin bruinista pois, mutta tutkin että ei taida olla niin paljoa merkitystä koneen hengitykselle että kannattais...
Juu se kipinäsihti, on niitä Ameritiikan kansallispuistoja varten, eikä sen poisto altista metsiämme suureenkaan palovaaraan. Oulunseutulaiset sen poistavat aina Yammusta ensimmäisenä ahistamasta putkea. Kyllä sillä ainakin henkinen vaikutus on, äänet ei kuitenkaan juuri muutu.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Keulasta näkyy olevan vasemmalta ulompi vetarin suojakumi pikkasen rasvassa niin olisko kellään vinkkejä kuinka tuon vaihtaa tuohon helpoiten.
Eli jos joku vaan tietää kuinka homma hoidetaan kotioloissa niin ohjeista olisin kiitollinen
Ja onkos jollain tietoa mitkä kumit sinne tuolta autopuolelta kävisi niin voisi jo ostaa valmiiksi ennekuin purkaa.
On helppoa olla samaa mieltä, on helppoa olla mieletön vaan enemmän löytää kun poikkeaa tieltä ja oikaisee läpi metsikön!
Juice http://www.svar.1g.fi/kuvat/
Onpahan tullut jo jonkun verran kokeiltua ko. peliä, huomasin tuossa ajettavuuteen vaikuttavan varsin positiivisesti jos etupään jousitusta jäykistää, tällöin ei tapahdu ikävää nyökkimista etenkään viistorinteeseen ajettaessa samoin käyttäytyminen paranee kovalla ajettaessa koska etupää ei sorru alle käännöksessä.
Mitähän tuosta saisi aikaseksi jos vaihtais jousituksen laadukkaampaan ja pyöräkulmia vähän rukkalis.
Kertokaa jos on käyttökokemuksia, mutu jutut voi jättää omaan arvoonsa.
hanski-58 kirjoitti:Onpahan tullut jo jonkun verran kokeiltua ko. peliä, huomasin tuossa ajettavuuteen vaikuttavan varsin positiivisesti jos etupään jousitusta jäykistää, tällöin ei tapahdu ikävää nyökkimista etenkään viistorinteeseen ajettaessa samoin käyttäytyminen paranee kovalla ajettaessa koska etupää ei sorru alle käännöksessä.
Mitähän tuosta saisi aikaseksi jos vaihtais jousituksen laadukkaampaan ja pyöräkulmia vähän rukkalis.
Kertokaa jos on käyttökokemuksia, mutu jutut voi jättää omaan arvoonsa.
Onkos tämä 660 Grizzlystä vaiko 450 Kodiakista, sillä mielestäni Grizzlyn keulaa ei juurikaan kestä mennä jäykistelemään.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
No siksi, kun se on jo tehtaan säädöissä jäykähkö. Sen sijaan Bruinin keulan saat toimimaan, kun laitat Yamaha SRX 600 kelkan KYB Vaimentimen ja siihen oman vaimentimen jousen.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
No siksi, kun se on jo tehtaan säädöissä jäykähkö. Sen sijaan Bruinin keulan saat toimimaan, kun laitat Yamaha SRX 600 kelkan KYB Vaimentimen ja siihen oman vaimentimen jousen.
Hyvinhän tuo keula on toiminu, ei oo edes tarvinnu laittaa jäykemmälle... Edelleenki tehtaan jäljiltä "2" asennossa...
- Turha Äänestys!! LUKKOON!!
- Käytä hakua! Tästä on jo keskusteltu etukäteen!
Kyllä kysymys on 450 GRIZZLYSTÄ, ja kannattaa kokeilla jotta saa jotain kuvaa siitä missä mennään.
Alkuperäisesillä asetuksilla keula tahtoo ns. sortua alle viistorinteissä ja tiukoissa käännöksissä pitävällä alustalla,samoin jousien jännityksellä saa paremman pidon etupäähän tilanteissa jossa ei ole kunnon tarttumapintaa renkaille jotka ovat edelleen vakiokumit. [/b]
hanski-58 kirjoitti:Kyllä kysymys on 450 GRIZZLYSTÄ, ja kannattaa kokeilla jotta saa jotain kuvaa siitä missä mennään.Alkuperäisesillä asetuksilla keula tahtoo ns. sortua alle viistorinteissä ja tiukoissa käännöksissä pitävällä alustalla,samoin jousien jännityksellä saa paremman pidon etupäähän tilanteissa jossa ei ole kunnon tarttumapintaa renkaille jotka ovat edelleen vakiokumit. [/b]
Kannattaa myös lukea ketjun alkupään jutut, sillä tässä topikissa on kysymys 66o Grizzlystä, Tuota nelipuolikasta on kyllä tullut kokeiltua ihan työnkin puolesta.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...