ITP Mud lite

Keskustelua rengas asioista
webbert
PeltiHalliKreivi

Viesti Kirjoittaja webbert »

Onkohan jollain jo kokemuksia swampperista? Saamme itse kesäkuussa alle kierroksen ja odotukset ovat kovat. Ainakin auto puolella kokemukset ovat olleet vertaansa vailla. Ei varmasti tule kestämään tie ajoa mikäli kulkee käsikkäin isoveljiensä kanssa mutta kallioilla antaa maksimaalisen tarttuvuuden. Olisi mukava saada renkaita trial-testiin eri valmistajilta ja palaute olisi varmasti puolueetonta. No heitä tuskin kiinnostaa pikku-puuhastelijoiden touhut joten testit jatkuvat aina siinä vaiheessa kun uutta kierrosta alle kaivataan, mutta sillä ei saa käsitystä sen hetkisestä pito-kuninkaasta.
red bulled
Noppeli

Viesti Kirjoittaja red bulled »

Onko nuo itp mud litet niin huonot talvella että originaali renkaatkin pitää paremmin?
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Se mitä olen kuullut/lukenut ja nähnyt niin ei ne kovin kummoiset renkaat lumessa ole.
Kylätason mönkijäkuski
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Mudlite toimii jotenkuten umpihanhessa, mutta ns. talvisessa maastossa jossa jäätä, lunta sohjoa ym, edustaa rengas kyllä varsin huonoa suorituskykyä. Minulla ei ole omaa kokemusta, mutta olen kolmessa koneessa nähnyt ne talvella alla tositoimissa ja ei ne kyllä yleisrenkaana toimi.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
mikok
3WD
Mönkijä:: arctitc cat 500 -08

ITP Mud Lite tai edes jotkut.

Viesti Kirjoittaja mikok »

Olis kova halu ostaa tommuset renkaat ens talveks. Kattelin duelin luetteloa, 26 tuumasen meinasin ottaa ku ei tuo 500 catti mikää voiman pesä ole. leveyttä oli tarjolla 9,10,12t. Yleisin valinta on se 10 etee 12 taakse. Mutta en haluais värkistä yhtään leveämpää. Ni käviskö 9 etee ja 10 taakse, Onko se ees mahdollista. Tämä siksi etttä en jaksa ruveta leveämpien renkaiden takia vaihtamaan koko kuljetuskalustoa...

Ja Mistä noita tai joitain muita vastaavia voi tilata/ostaa halvalla :)

Vähän käytetytkin kelpaa...
jukka81
Moderaattori
Mönkijä:: Traktori

Re: ITP Mud Lite tai edes jotkut.

Viesti Kirjoittaja jukka81 »

Vastaa Viestiin