TRX 350 1987 probleema

Keskustelua Honda mönkijöistä.
Atc185s
Noppeli
Viestit: 10
Liittynyt: 09 Loka 2006 23:25

TRX 350 1987 probleema

Viesti Kirjoittaja Atc185s »

Perheessä patarautainen Honda rautaiselta kasikytluvulta. Puhtia piisaa naapurinkin tarpeisiin ja käyntiin lähtee starttia hipaisemalla.
Ongelmana on kuitenkin moottorin sammuminen lämpiämisen jälkeen. Tämän jälkeen konetta on mahdotonta saada käyntiin edes hinaamalla ennenkuin moottori on jäähtynyt. Puola on tarkastettu, samoin polttoaineen saanti(tulppa kastuu reippaasti käyntiin hinkatessa).
Onko muita vastaavia kokemuksia aiheesta? Vekottimella on pulputeltu arviolta 4000km ja on kohtuullisen siistissä kunnossa.
Nyt pitäisi löytää ongelmaan ratkaisu, jotta pääsisi taas naatiskelemaan... :cry:
Otan kaikki vinkit kiitollisuudella vastaan.
No game no pain
Avatar
ATC
Koheltaja (r)
Viestit: 5025
Liittynyt: 01 Marras 2004 22:15
Mönkijä:: Maatalous traktori
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja ATC »

Helpoimmasta päästä vikoja, olisi tankin ilmareijän tukkeutuminen.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Atc185s
Noppeli
Viestit: 10
Liittynyt: 09 Loka 2006 23:25

Viesti Kirjoittaja Atc185s »

Huohotus on tarkistettu. Se pelaa. Taitaa olla henkimaailman puolella, koska on tänään toiminut ilman ongelmia lämpimänäkin.
No game no pain
Avatar
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 10879
Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
Mönkijä:: Honda
Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Vaikka puola on tarkistettu, niin tuleeko tulpalle kipinää kun kuuma?

Tulppa saattaa kadottaa kipinän matkalle, kun kuumenee.

Itse melkein linkoaisin tulpan jätteenkäsittelyyn ja ostaisin uuden.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
MikaR

Viesti Kirjoittaja MikaR »

Hmm..

Tarkistappa venttilien välys :)

Saattaapi kuumana kantaa.
Avatar
Honda man
2WD
Viestit: 55
Liittynyt: 27 Kesä 2006 14:11
Paikkakunta: Hämeenkyrö Mönkijät:Honda Rincon 680i, Honda 250 SX

Viesti Kirjoittaja Honda man »

Väärän lämpöarvon tulppa, mulla teki -83 185cc Honda samaa.
Ainaki mulla toimi ku laitto eri lämpöarvon tulpan.
Honda Rincon 680i vm. -07 ja kolmipyöräset Honda 250 SX vm. -85 ja Honda 185 S vm. -83
Atc185s
Noppeli
Viestit: 10
Liittynyt: 09 Loka 2006 23:25

Viesti Kirjoittaja Atc185s »

Kiitoksia vinkeistä, pannaan asiaa tällä viikolla eteenpäin :) !
No game no pain
Atc185s
Noppeli
Viestit: 10
Liittynyt: 09 Loka 2006 23:25

TRX350:n ongelmat jatkuu, tiedätkö hyvän verstaan?

Viesti Kirjoittaja Atc185s »

TRX350 vm 1987 käyntiongelmat sen kuin jatkuu vaan. Nyt sammui jo kylmänäkin, heti käynnistyksen jälkeen.
Puola siis tarkistettu kuten myös tulppa ja polttoaineen saanti. Venttiileitä ei ole vielä katsottu, kun piiputti jo kylmänäkin... Kenties vika CDI-boksissa?
Nyt kysynkin hyvää pajaa minne vekottimen voisi viedä. Brandtin kundit sanoi, että saattaa tulla tutkimus niin kalliiksi, etten halua moista kustantaa. Haussa onkin nyt kotipajan tyyppinen verstas, joka tietää mitä etsiä. Osia hommataan sitten mahdollisen tarpeen mukaan. Kiitos jo etukäteen!
No game no pain
MikaR

Viesti Kirjoittaja MikaR »

Hmm. Onkos tuossa mallissa magneeton ulkopuolista sensoria sytytykselle?

Elikkä magneeton ulkokehällä "peltiluiska" ?

Olen tavannut anturista johtuvia sytytys ongelmia.

On kyseessä induktio anturi. Ja mittausvirta AC.
Atc185s
Noppeli
Viestit: 10
Liittynyt: 09 Loka 2006 23:25

Viesti Kirjoittaja Atc185s »

Ohessa linkki räjäytyskuvaan, josta tosin huonosti näkee magneeton rakennetta. Ulkopuolella on kuitenkin pulssigeneraattori, mikä tuottanee sytytysvirtaa? Liekö tämä tarkoittamasi potikka?
Jälleen kiittäen!


Linkki: http://www.mrcycles.com/fiche_section_detail.asp
No game no pain
MikaR

Viesti Kirjoittaja MikaR »

Sillähän se numerolla 4 oli. Aika kalliinpuoleinen tuolla. Kotimaastakin saat ostettua, vaikka käytettynä. Ei tarvitse olla samasta kamppeesta, kunhan kiinnitys ja johdot sopivat. Mitaa kuitenkin vanha ensin.
Atc185s
Noppeli
Viestit: 10
Liittynyt: 09 Loka 2006 23:25

Viesti Kirjoittaja Atc185s »

Kiitos, Meura!

Löytyisikö jostakin arvot, mitä pitäisi mittarissa lukea? Pannaan tänään mittaukseen...
No game no pain
Vastaa Viestiin