Detroid locker

Keskustelua Honda mönkijöistä.
Hugo79
2WD

Detroid locker

Viesti Kirjoittaja Hugo79 »

Onko kukaan laittanut Detroid lockeria (http://www.detroitlocker.com/DG.htm) hondaansa?kokemuksia?
jonne
3WD

ei mielestäni tarvitse

Viesti Kirjoittaja jonne »

Tänään kokeilin taas useaan otteeseen Hondan lukkoa. Lunta levy täynnä ja vain kolme pyörää pyörii tyhjää. Yksi pyöristä asvaltilla ei pyöri. Kevyt painallus jarrusta ja kas kaikki pyörät pyörivät lumi lehtee liikkumaan eteenpäin. pyörät pyörivät myös hiljaa kunvan pitää vedon päällä. Videoista päätellen, mitä olen netissä nähnyt voin vain todeta, että oman Hondani lukku pelaa paremmin kuin can amin lukko. Olen tyytyväinen.
Jukka.K
Noppeli

Re: ei mielestäni tarvitse

Viesti Kirjoittaja Jukka.K »

jonne kirjoitti:että oman Hondani lukku pelaa paremmin kuin can amin lukko. Olen tyytyväinen.
Eli sun mielestä lukko on parempi, koska jouduit napauttamaan jarrua, hassua, koska mun mielestä kanani lukko on parempi, ei tarvitse jarruun hipaista ollenkaan, se toimii ihan itsestään suunnitellun mukaisesti.
jonne
3WD

olen vaan katsonut netin videoista kun se kanan pyörä ei pyöri ollenkaan. Ja kanan omalla mainospätkäläkin renkaan pitää pyöriä monta kierrosta ennen kuin menee rullilla yli. Tämän päiväisen testini perusteella Honda hyppäisi heti yli esteestä. Olin edelleenkin ihmeissäni kuinka hyvin hondani lukko toimii, netti keskustelusta huolimatta.
Villekilleri
4WD

Viesti Kirjoittaja Villekilleri »

jonne kirjoitti:olen vaan katsonut netin videoista kun se kanan pyörä ei pyöri ollenkaan. Ja kanan omalla mainospätkäläkin renkaan pitää pyöriä monta kierrosta ennen kuin menee rullilla yli. Tämän päiväisen testini perusteella Honda hyppäisi heti yli esteestä. Olin edelleenkin ihmeissäni kuinka hyvin hondani lukko toimii, netti keskustelusta huolimatta.
hahaha :lol: ei hitto... :lol:

hyvä mielikuvitus ainakin
jonne
3WD

mielikuvituksella pärjää pitkälle

Silmätkin muuten löytyy ja toisinaan uskon niihin
wintersoul
3WD

voi olla

Viesti Kirjoittaja wintersoul »

voihan se olla mahollistaki ... ihan hyvä se varmasti on tuo hondan "lukko"
vaikkei sitä vielä kaikki mönki miehet tunnusta ... tässä pitää ruveta harkihtemaan hondan laittoa 8) ... mutta se pollen lukko taitaapi vielä olla parhaimmasta päästä ... mutta ei taija enään uudet pollet kestää :cry:
Eiku ajattelin vaan että on parempi varmaan jos
ostat vinssin kans ku lähet koittamaan.
red bulled
Noppeli

Viesti Kirjoittaja red bulled »

Kyllä mun rinconnissakin lukko tarraa päälle heti kun jarrua painaa.Tosin sitä saa jossain tilanteissa painasta aika kovaa.
Jackmeister
4WD
Mönkijä:: Cana 400 -11

Re: voi olla

Viesti Kirjoittaja Jackmeister »

wintersoul kirjoitti:voihan se olla mahollistaki ... ihan hyvä se varmasti on tuo hondan "lukko"
vaikkei sitä vielä kaikki mönki miehet tunnusta ... tässä pitää ruveta harkihtemaan hondan laittoa 8) ... mutta se pollen lukko taitaapi vielä olla parhaimmasta päästä ... mutta ei taija enään uudet pollet kestää :cry:
Kyllä epäilemättä pollen lukko on edelleen eliittiä ja toistaseksi on polle kestänytkin :D Ja Hyvähän se on jos hondatkin alkaa vetämään jo neljällä. Missä malleissa ja mistä alkaen muuten hondissa on lukot ja/toimivat sellaset?? (tämä on kysymys, ei vittuilu)
jonne
3WD

räjäytys kuvan perusteella

Ainakin fa 500:ssa ollut koko ajan. Täytyy vielä etsiä uusia tilanteita, jos vaikka omakin lukko lakkaisi toimimasta.
Don Padre
6WD

Re: räjäytys kuvan perusteella

Viesti Kirjoittaja Don Padre »

jonne kirjoitti:Ainakin fa 500:ssa ollut koko ajan. Täytyy vielä etsiä uusia tilanteita, jos vaikka omakin lukko lakkaisi toimimasta.
Ei muuten ole ollut. Honda (myös 500FA) on kolmivetonen ja sillä hyvä. Jarrun painallus nyt on vanha kikka, joka toki auttaa Hondassa, mutta yhtä lailla missä tahansa lukottomassa vehkeessä. Aikoinaan jäin autolla jumiin kadun varren lumikinokseen (ja täysin lukoton vehje). Ohi kulkenut vanhahko herrasmies kehotti painamaan kevyesti jarrua ja johan helpotti kun rupesi toinenkin pyörä paremmin vetämään.

Vuodesta 2007 lähtien jopa Rubiconissa on jonkin sortin lukko, sitä jään mielenkiinnolla odottamaan. Nettiselailun pohjalta olen tullut siihen tulokseen itse, että Detroit Locker on tällä hetkellä ainoa vaihtoehto jos haluaa oikeasti lukon Hondaasta. Itse tosin olen miettinyt nyt ensisijaisesti parempia renkaita... eipä tartte ainakaan sitten vetarien takia jättää leikkiä kesken.
Mönkijä, mikä ihana tekosyy!

Täytä elinsiirtotestamentti http://www.lahjaelamalle.net/
Verta pakkiin http://www.veripalvelu.fi/
jonne
3WD

joo toi on vanha kikka

mutta Hondassa homma perustuu erilaiseen mekaniikkaan. Etupää nappaa 100 % kiinni jarrun avulla. Jarru keskittää tasauspyörästössä olevan luistin ja molemmat pyörät vetävät. Jos toinen pyörä ilmassa lopeta veto, paina jarrua jonkun verran ja ala vedättään. molemmat pyörät pyörivät yhtä aikaa ja pitävämmälle oleva rengas vie koneen eteenpäin.
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Uskokaa nyt hyvät ihmiset, että Hondassa EI OLE 100% lukkoa edessä. Tästä on nyt turha jankata täällä. Olen henkilökohtaisesti soittanut Brandtille ja saanyt heiltä asiaan vielä vahvituksen räjäytyskuvineen. Se jarrulla auttaminen toimii, mutta se 100% kannattaa jättää muiden eli kykettävien lukkojen arvoksi.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Viesti Kirjoittaja ATC »

Roosa999 kirjoitti:Uskokaa nyt hyvät ihmiset, että Hondassa EI OLE 100% lukkoa edessä. Tästä on nyt turha jankata täällä. Olen henkilökohtaisesti soittanut Brandtille ja saanyt heiltä asiaan vielä vahvituksen räjäytyskuvineen. Se jarrulla auttaminen toimii, mutta se 100% kannattaa jättää muiden eli kykettävien lukkojen arvoksi.
Samaa tulokseen tultiin testipöytäkokeessa, sillä hondan lukko irtoaa kovemmassa rasituksessa. Korkeilla kierroksilla (kaasupohjassa) sitten kyllä pysyy päällä aika kivasti.
Jonku, nyt en luomelta muista, vuoden esitteessä selitettiin tuon lukon toimintamekaniikka, kuvien kera. Ihmettelenkin, B randtin tietämättömyyttä, niin, tai sitten en... :wink:
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
jonne
3WD

brantin miehet ei tiedä mitä ne myy !

Täällä rakennetaan testipenkkiä, luoja auttaa siinä. Lukko muuten pitää mekaanisesti 100 %. Laitan videon, pyörä ei pyöri lukittuakseen kuin 1/14 kierroksen ja täydellisesti.
Vastaa Viestiin