Mönkkäri kerho Lohjalle ja lähialueille.
- Logibear
- Tracks
- Mönkijä:: Grizzly 700 -07
- Viesti:
Re: Mäntynummen Shell 18.11. klo 16:00
16:30 Mäntynummen Shelli.Logibear kirjoitti:Mites olis iltapäiväkahvittelut 18.11. klo. 14:00 Mäntynummen Shellillä? TL hemmot tulee mönkällä ja muut millä tulee. Ite oon lapsenvahtina lauantain mutta tulen Linkulla kaks päällä pojan kanssa.
Jäälle tulen mukaan myös ja Lohjanjärven rannoilla on ihan yleisiä makkaranpaistopaikkoja hollilla, kuulemma.
Re: Mäntynummen Shell 18.11. klo 14:00
Liessaaressa on ainakin hyvä laavu missä voi paistaa makkaraa ja jäätä pitkin pääsee helposti virkkalaan eli pähkinäniemen jääradalle, siellä on ennenkin tullut ajeltua.Logibear kirjoitti:Mites olis iltapäiväkahvittelut 18.11. klo. 14:00 Mäntynummen Shellillä? TL hemmot tulee mönkällä ja muut millä tulee. Ite oon lapsenvahtina lauantain mutta tulen Linkulla kaks päällä pojan kanssa.
Jäälle tulen mukaan myös ja Lohjanjärven rannoilla on ihan yleisiä makkaranpaistopaikkoja hollilla, kuulemma.
Itsellä siis kilvetön vehje niin en kauheesti teillä viitti ajella kun ikääkään ei ole vasta kuin 17

Rahalla saa, mutta 4x4 linkullakin pääsee!
- Logibear
- Tracks
- Viesti:
16:30 Mäntynummen Shelli.
16:30 Mäntynummen Shelli.
Pidetään nyt tästä kiinni, vaikka vesitornin krillin faneja oonkin... jätä vaikka mönkkä sinne parkkiin ja kävele bensikselle...
Pidetään nyt tästä kiinni, vaikka vesitornin krillin faneja oonkin... jätä vaikka mönkkä sinne parkkiin ja kävele bensikselle...
Railot ei ole ongelma niistä pääsee yleensä aina yli tai sit kiertää rannan kautta. Itse en kyllä shellille pääse, ei oo nääs tl malliKAHELI kirjoitti:Saattaa tuo lohjanjärvi antaa itsestään uuden kuvan, kun pääsee kunnolla ajelemaan. Aikaisemmin olen käyny vaan autolla molemmilla jääradoilla. Nyt voi ajaa melkeen päiväkumpuun asti, jos ei railoja ole..
Tulen 16.30 Shellille myös

Rahalla saa, mutta 4x4 linkullakin pääsee!
- Logibear
- Tracks
- Viesti:
Tulkaa pistäytymään paikalle!
OK, katsotaan jos saadaan sovittua joku ajomiitti niin ilimotellaan foorumilla. Voisin tulla joskus sinne Hanskalliolle mukaan kun olet menossa?J.O.B kirjoitti:Nyt tuli odottamaton este enkä pääse tulemaan, pahoittelen
No niin, makaronilooraa vähän naamariin ja sitten Shellille kahville.
Nyt on vissiinkin jotain reittiä suunnitelmissa siuntioon->
http://www.monkkarit.fi/t_1.html
http://www.monkkarit.fi/t_1.html
Traktori..