Ajelukaveria Vantaan Hanskallioille?

Kerro missä olet tänään ajellut.
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Wildiltä kun kysyy mukaan lähtemistä kömpimään niin vastaus on aina sama kuin alkoholistilta kysyisi baariin lähtöä :lol:

Voisi melkein sanoa että Hansa on Wildin kotirata :wink:
Kylätason mönkijäkuski
Viljami
Tracks
Mönkijä:: Polaris SP 500 EFI T3

Viesti Kirjoittaja Viljami »

Ilman muuta torstaina kömpimään!

Wild: Minäkin voisin yrittää joutua jo kello 16:ksi. Nähdäänkö parkkiksella?
Viljami

Vuoden turhake 2007, ja ylpeä siitä.
wild
6WD

Viesti Kirjoittaja wild »

kyllä :P siis vaikka on työ viikko :evil: :evil: niin siihen tähätään että neljältä parkkiksella :D :D :lol:tai het sen jälkeen
no nyt se vaan on niin mukavaa
Robbe-
6WD

Viesti Kirjoittaja Robbe- »

Minäkin ilmaannun siihen parkkikselle 4 pintaan.
Traktori..
Viljami
Tracks

Paikalla oltiin minä, Wild ja Robbe. Hyvän uuden pätkän olitte edellisellä keralla Hansan rinteisiin pyöritelleet. Aikaa kului tänään kolme tuntia ja mittariin kertyi sinä aikana sellainen 10-11 km.

Nyt alkaa Hansaltakin löytyä pehmeitä paikkoja. Sähkölinjan keskiosassa on esimerkiksi sellaiset mutaspoorit, ettei paremmasta väliä. Ei päässyt enää minun orkkis-kumeilla uraa läpi ilman vinssaamista. Vaan Wild ja Robbe menivät Kendoillaan niin että kura roiskui :D

Kyllä täytyy sanoa, että upesti meni mitä hankalimmista paikoista Robben 660 Grizzly. Alkoi jopa tuntua siltä, että kyllä Canan viscolukossa voisi sittenkin olla vielä kehitettävää :roll:
Viljami

Robbe-
6WD

Juu, kiitos vaan teille kun jaksoitte lähteä ajelemaan, pääsi taas purkamaan ajokuumeen. Ette tekään antaneet periksi missään vaiheessa canoilla, samoista paikoista tulitte kun minä yammulla :wink:
Traktori..
Robbe-
6WD

Olisko kukaan halukas lähtemään ajeleen "hansalle" sunnuntaina (19.11)?
Ite oon menossa heti 12-jälkeen sinne.
Traktori..
J.O.B
Tracks

Viesti Kirjoittaja J.O.B »

katotaan josko saan huomenissa Cf.ään pohjapanssarin tehtyä niin saatan tullakkin mutta vasta klo16 maissa.
-ede, bibe, lude; post mortem nulla voluptas-

Team Ku-Ra
ATV Kalenteri
Kenus
4WD

Viesti Kirjoittaja Kenus »

Mullakin on tänään pohjapanssarin teko edessä,eli jos saan sen tänään illalla tehtyä niin olen kyllä tulossa,tosin toi klo:12 saattaa olla mulle liian aikaisin jos tänään menee pitkän kaavan mukaan,mutta iltapäivällä kumminkin.
Kling Klong Kiinalainen 300 4x4

Sipoo sipoolaisille ja Intia intiaaneille
Robbe-
6WD

Eikö ketään ole tulossa huomenna :?: Itekkin tosin voisin siirtää tuon ajamisen sinne iltapäivään.
Traktori..
Jukka.K
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Jukka.K »

Sopiiko tulla mukaan tutustumaan noihin hansan ajomaastoihin?
Ajokkina on 400 Cana.
Robbe-
6WD

Sopii, ite oon kummiskin menossa huomenna sinne noin klo 14.00
Traktori..
Robbe-
6WD

Enpäs olekkaan menossa tänään, tuli odottamaton este :oops:
Traktori..
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Käytiin Wildin kanssa heittämässä päivälenkki Hansalla ja myönnetään heti kättelyssä että hyvän reitin olette sinne tehneet :wink:

Menomatkalla pyssäsin Petikon Essolle limpparia hakemaan ja siinä oli 700 Grizzly kärryn päällä. Moikkasin kuskille ja kysyin että mönkimäänkö ollaan matkalla? Kerroin samaan hengenvetoon VMK:n alueesta ja pyysin mukaan tutustumaan paikkaan, vastaukseksi tuli että ilman muuta ja kaverikin on juuri tulossa joten lähdettiin matkaan kaksi vierasta mukana :wink: Ei olleet hemmot kuulleet Sammyn sivuista joten ohjeistin heidät näille sivuille, siitä se kömpimiskierre saadaan liikkeelle :wink:

Lenkki ajettiin wildin paikallistuntemuksella ja tällä kertaa ei eksytty kun mä en ajanut kärjessä :oops: Paikoin vauhti oli sitä luokkaa että päädyin ajamaan ihan rauhassa perässä, on meinaan oma Cana jumalattoman raskas ajettava alla olealla vanne/rengas paketilla ja nopealla lukolla. Siinä sai välillä tehdä tosissaan töitä ja kädet oli hetkessä hyytelöä, ohjausiskarin laitto on edessä mahdollisimman pian. Jammukuskit pikkuisen hymyili mun kiroilua ja sanoivat että kyllä se ohjaustehostin on kova sana, on köykäinen ajella eikä hakkaa käsille :wink:

Taidettiin saada kaksi kerholaista lisää, sen verran oli ukkojen suut muikeina pikku lenkin jälkeen :D
Kylätason mönkijäkuski
Viljami
Tracks

Me oltiin sitten Jukka.K:n kanssa kello 15 Hansan parkkiksella ja lähdettiin siitä kaksistaan reittejä möyrimään. Tutkakalliolla tuli joku vastaan Rally 250:llä, mutta ei jäänyt pidemmäksi aikaa turisemaan. Me jatkettiin kypäräkallion kautta alueen takanurkkaan ja sieltä takaisin kallioille.

Yritettiin myös ajella se viime viikonloppuna avattu uusi reitti siinä tutkakallion koillispuolella, mutta nyt kun lumet on sulaneet niin eihän sitä reittiä enää pimeässä yhden ajamisen jälkeen mitenkään osannut. No pörrättiin siinä rinnettä ylös alas ja aina välillä osuttiin reitillekin :? Harmi sinällään, kun se viimeksi ajettaessa tuntui todella hyvältä pyöritykseltä.

Lumi on alueelta hävinnyt lähes kokonaan. Nyt kun routa on sulanut, niin se puron alapuolinen kosteikko reitin alkupäässä samoin kuin sähkölinjan keskiosat alkavat olla melkoista mutavelliä.

Ja taisi Jukka.K:kin sen verran tykästyä alueeseen, että eiköhän hänestäkin tule uusi VMK:lainen.
Viljami

Vastaa Viestiin