Gernin kaukosäädin
Gernin kaukosäädin
Voipi olla, että jossain topicissa tätä on jo käsitelty, mutta olisiko jollakin hyviä vinkkejä/ohjeita kuinka vois värkätä paremman kytkimen vinssille kun alkuperäinen järkäle?, muuten laite vaikuttaa aivan asialliselta pienen käyttökokemuksen perusteella (lumilevy).
Elämä on ihmisen parasta aikaa!
Grizzly Jammu on erään aurinkoakin tarkemman kaverin.Pitää pelinsä puunissa ja rakentelee sitä koko ajan paremmaksi.On jo niin hyvä,ettei tahdo raskia ajella sillä pihapeltonsa ulkopuolella.On kovasti kyselty mukaan,mutta aina jokin selitys löytyy,ettei tarttis lähteä.Toivottavasti on löytänyt tämän foorumin,niin sais tämänkin luettua vähän potkua ajohommiin.
Peli on kyllä jo tosi hyvä ajaa,mitä ilmeisemmin.Orkkis nesteiskarit sai kyytiä ainoan enskaretken jälkeen,alkoi istuin potkia persuksille.

When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
Re: Gernin kaukosäädin
tulisko kalliksi jos ostais cyclecountryn oman vinssi-kytkimen tuohon tankoon?kamake kirjoitti:Voipi olla, että jossain topicissa tätä on jo käsitelty, mutta olisiko jollakin hyviä vinkkejä/ohjeita kuinka vois värkätä paremman kytkimen vinssille kun alkuperäinen järkäle?, muuten laite vaikuttaa aivan asialliselta pienen käyttökokemuksen perusteella (lumilevy).
ei luulisi hirveitä maksavan.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Mitenköhän tehokas tuo vinssi on? Siis virran syönniltään.
Mietin tuossa että miten järeä kytkin / rele / solenoidi viritys sille pitäisi rakentaa?
Ja sen ohjauksen kun tekee releellä / solenoidilla niin saathan laittaa siihen sitten miten pienen kytkimen haluat!
----------------------------------
Itse olen tässä suunnitellut kaukosäätimen rakentamista vinssiin.
On jäänyt hyllyyn yksi ylimmääräinen radio taajuudella toimiva avaimenperä kaukosäädin niin siitä meinasin värkätä.
Ja jos sen rakentaa vinssiin sisään veto puolelle niin eipähän ole tiellä jos vaijeri katkeaa ja kuski sais muuten "piiskasta".
Olen vain miettinyt että mitenköhän se Pollen sähkö riittää kun se olis sit tyhjäkäynnillä vedettäessä ja aikamoinen sähkö syöppöhän vinssi on?
Mietin tuossa että miten järeä kytkin / rele / solenoidi viritys sille pitäisi rakentaa?
Ja sen ohjauksen kun tekee releellä / solenoidilla niin saathan laittaa siihen sitten miten pienen kytkimen haluat!
On jäänyt hyllyyn yksi ylimmääräinen radio taajuudella toimiva avaimenperä kaukosäädin niin siitä meinasin värkätä.
Ja jos sen rakentaa vinssiin sisään veto puolelle niin eipähän ole tiellä jos vaijeri katkeaa ja kuski sais muuten "piiskasta".
Olen vain miettinyt että mitenköhän se Pollen sähkö riittää kun se olis sit tyhjäkäynnillä vedettäessä ja aikamoinen sähkö syöppöhän vinssi on?
- blue Honda Trx
- Tracks
Ei vaan se olis toki lisänä tuolle nykyiselle. Eli CC:n oma nappi pysyy tangossa ja sitten olis kaukosäädin taskussa jos sattuu tarvitsemaan.blue Honda Trx kirjoitti:sellainen kaukosäädin ois jo aika luxusta.auraamisessa olis varmaan vähän hankalempaa,paitsi jos tekee sille jonkun pienen telineen tuohon kahvan viereen.
- blue Honda Trx
- Tracks
niin juu,saahan sen kytkettyä varmaan niinkin.kukkumyy kirjoitti:Ei vaan se olis toki lisänä tuolle nykyiselle. Eli CC:n oma nappi pysyy tangossa ja sitten olis kaukosäädin taskussa jos sattuu tarvitsemaan.blue Honda Trx kirjoitti:sellainen kaukosäädin ois jo aika luxusta.auraamisessa olis varmaan vähän hankalempaa,paitsi jos tekee sille jonkun pienen telineen tuohon kahvan viereen.
- blue Honda Trx
- Tracks
- blue Honda Trx
- Tracks
Re: Gernin kaukosäädin
itse sahasin sen kapulan pois,että jäi vaan se nappula-osa..ei nyt mikään näyttelykelpoinen mutta pienentyi huomattavasti..ja sen ruuvasin kiinni tankoon.kamake kirjoitti:Voipi olla, että jossain topicissa tätä on jo käsitelty, mutta olisiko jollakin hyviä vinkkejä/ohjeita kuinka vois värkätä paremman kytkimen vinssille kun alkuperäinen järkäle?, muuten laite vaikuttaa aivan asialliselta pienen käyttökokemuksen perusteella (lumilevy).
-
- Noppeli
Gernin ohjain
Gernin vinssi vaatii 50 A releen, jotta voi ohjata Cycle Countyn kytkimellä. Itse rakentelen juuri sellaista.kukkumyy kirjoitti:Mitenköhän tehokas tuo vinssi on? Siis virran syönniltään.
Joskus on vähän märempää...