kymco kaasutin

Keskustelua Kymco mönkijöistä.
Avatar
BLADEMAN
6WD
Viestit: 606
Liittynyt: 14 Huhti 2006 21:18

Viesti Kirjoittaja BLADEMAN »

Hei poijaat kertokaa mikä mättää dellortonissani (28mm phbh as)
En saa millään käymään tyhjäkäyntiä :(
Vuotokohtia ei ole missään ne korjasin,mutta miksi ihmeessä en saa tyhjäkäyntiä kohdalle,pääsuutin on 140 ja muut suuttimet ovat normit.
Eli kun käynnistän niin en saa kirveelläkään käymään 1700+/-100rpm
2000-2500rpm kone käy mutta rupeaa hiljalleen laskemaan/nousemaan ja sammuu,kone sammuu myös jos laittaa vähän kaasua?ruuveja on käännelty ja neulaa liikuteltu mutta mikään ei auta,saisikohan liikaa ilmaa power filtteristä vai pitäisikö tyhjäkäyntisuutin isontaa?
Ja vielä sitä että kun laittaa kaasua ja päästää irti niin kestää aikansa(useita sekuntteja) kierroksien laskea.Mikä muuten on että pamauttaa joskus kaasariin?
Voi voi taitaa kyllä jäädä mun osalta pikkujouluajot väliin (10,12,06)jos en saa korjattua ongelmaa :cry: :cry:
MikaR

Viesti Kirjoittaja MikaR »

Kaasuttimen 1/4 asennon jälkeen tyhjäkäynti suutin ei ole enään pelissä mukana.

Hmm...

Puhdista tyhjäkäyntisuutin. Ei paineilmalla, vaan ohuella vaikkapa vaijerin säikeellä ja suutin kaasuttimesta purettuna.
Avatar
BLADEMAN
6WD
Viestit: 606
Liittynyt: 14 Huhti 2006 21:18

Viesti Kirjoittaja BLADEMAN »

Uusi suutin on,tosin tarkistin sen myös ennen paikoilleen laittoa ja kunnossa on. "Kaasuttimen 1/4 asennon jälkeen tyhjäkäynti suutin ei ole enään pelissä mukana"No juu ei ole pelissä mukana,mutta kun pitäisi olla mukana pelissä kun tyhjäkäynnillä on :) kun ei kaasuun koske.Omat ideat ja kärsivällisyys alkaa loppua :( Nyt laitetaan föörymi käyttöön ja katotaan jos vaikka sais apua nopeasti,ilman että tarvii mönkijää räjäyttää :lol: :lol:
4wheels
3WD
Viestit: 60
Liittynyt: 14 Heinä 2006 13:19
Mönkijä:: Comanche Cross 300cc -08

Viesti Kirjoittaja 4wheels »

:D Kaasari tuli tänään ja ensi sauhut otin just äsken.Ajamassa en käynyt kun noi hanat ja muut killuu vielä irrallaan.Hyvin tuntuis kierroksia ottavan :twisted: .Asiaan.Onko jossain säädöissä vika kun täydestä kaasusta irrottaa niin tuppaa vähän paukutteleen?Kiitos coolerille hyvistä neuvoista :supz: .
MikaR

Viesti Kirjoittaja MikaR »

Hmm...

Ettei sitten seos ruuvista ole nokka katkennut sisään ?
Petsku

Viesti Kirjoittaja Petsku »

Vaihdoin myös kaasuttimen (30mm) ja ainakin 50:n tyhjäkäyntisuutin tuntuu toimivan. Kuitenkin sama vika/ ominaisuus vaivaa eli kaasun/ kierrosten palautuminen normaalitasolle vie useita sekuntteja. Se on hiukan kiusallinen ominaisuus, kun jää vielä veto päälle silloin kun pitää aloittaa jarruttamaan, kele. Vaijerista tai sen säädäistä asia ei ole kiinni. Tuttu autopuolen mekaanikko veikkasi asian johtuvan saaste/päästö järjestelmästä. Muuten kaasarin vaihto kannatti ja varsinkin virivari toi toivottua jämäkyyttä menoon.
Avatar
BLADEMAN
6WD
Viestit: 606
Liittynyt: 14 Huhti 2006 21:18

Viesti Kirjoittaja BLADEMAN »

4wheels kirjoitti:Onko jossain säädöissä vika kun täydestä kaasusta irrottaa niin tuppaa vähän paukutteleen?Kiitos coolerille hyvistä neuvoista :supz: .
Mulla teki samaa että tuppas paukauttaan juurikin tuolla tavalla,mutta se meni pois kun ruuvasi seos ruuvia auki.
Seos ruuvi on kunnossa kuten kaikki muutkin osat kaasarissa,jos meura vastasit minulle :D
4wheels
3WD
Viestit: 60
Liittynyt: 14 Heinä 2006 13:19
Mönkijä:: Comanche Cross 300cc -08

Viesti Kirjoittaja 4wheels »

Voisko olla tyhjäkäynti suuttimesta kiinni.Itellä sama kaasutin ja vaihdoin ton suuttimen 40:seen ja sillä vörkkii.Vakiona oli 50:nen mut sillä ei tullut kokeiltua :? .
Avatar
BLADEMAN
6WD
Viestit: 606
Liittynyt: 14 Huhti 2006 21:18

Viesti Kirjoittaja BLADEMAN »

4wheels kirjoitti:Voisko olla tyhjäkäynti suuttimesta kiinni.Itellä sama kaasutin ja vaihdoin ton suuttimen 40:seen ja sillä vörkkii.Vakiona oli 50:nen mut sillä ei tullut kokeiltua :? .
Tuota minäkin olen ajatellut ja huomenna pitäis tampereella käydä suutin kaupoilla ostaan 40:nen,siellä on nyt tuo 50:nen suutin kiinni.
risulahti
2WD
Viestit: 44
Liittynyt: 26 Syys 2006 14:07
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja risulahti »

No nyt tuli sitten itellekin tilattua noi vehkeet, mut ens viikolla reissussa, joten menee pari viikkoa ennen kuin pääsee ruuvaamaan kiinni ja testaileen.
Artoooooohhhhhh!!!!!!!!
4wheels
3WD
Viestit: 60
Liittynyt: 14 Heinä 2006 13:19
Mönkijä:: Comanche Cross 300cc -08

Viesti Kirjoittaja 4wheels »

:twisted: Lenkki heitetty ja eron kyllä huomaa :twisted: .Parempi kiihtyvyys ja kulku muutenkin ainoastaan yläkierroksilla pientä tukkosuutta ennen rajoittajaa.Olisko joku hieno säätö paikallaan tohon?.Alkukäyräkin oli muuten kirkkaan punainen ja muistelisin jostain lukeneeni et liittyis jotenkin seoksiin :? ?Jos jollain tietoa niin kertokaa.Ainoa miinus tossa hommassa on että naapurit varmaan lakkaa morjestamasta noitten äänien takia mutta tietäväthän ainakin milloin tuun ja meen :D :axe: .
hesso
3WD
Viestit: 106
Liittynyt: 30 Tammi 2006 17:42

Viesti Kirjoittaja hesso »

miula korjaantu kierrosten lasku kun laitoin uuden neulan entinen oli kyllä vääntynyt vähäsen ja kulunut
Cooleri
Tracks
Viestit: 1532
Liittynyt: 21 Huhti 2005 17:35

Viesti Kirjoittaja Cooleri »

:cry:
Viimeksi muokannut Cooleri, 21 Joulu 2006 18:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cooleri
Tracks
Viestit: 1532
Liittynyt: 21 Huhti 2005 17:35

Viesti Kirjoittaja Cooleri »

8)
Viimeksi muokannut Cooleri, 21 Joulu 2006 18:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cooleri
Tracks
Viestit: 1532
Liittynyt: 21 Huhti 2005 17:35

Viesti Kirjoittaja Cooleri »

:?
Viimeksi muokannut Cooleri, 21 Joulu 2006 18:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin