TGB 400cc 4x4
Niinpä???
Ensimmäisen noin sadan sanan joukossa oli kokonaiset 3(kolme)sanaa missä kerrottiin jotain ilmoituksen tuotteesta.Loput olikin sitten sitä itteensä.
Ensimmäisen noin sadan sanan joukossa oli kokonaiset 3(kolme)sanaa missä kerrottiin jotain ilmoituksen tuotteesta.Loput olikin sitten sitä itteensä.
Viimeksi muokannut Kenus, 18 Marras 2006 08:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kling Klong Kiinalainen 300 4x4
Sipoo sipoolaisille ja Intia intiaaneille
Negatiivinen vaikutus
Lisätäkseni vielä, että mun mielestä tollaisella saattaa olla jopa negatiivinen vaikutus asiakkaisiin..
Millainen liike toi Modularbox muuten on? Onko asiantuntevaa?
Re: Negatiivinen vaikutus
Itse olen kyllä ymmärtänyt kun asiakas avaa meidän puljun oven,että hän on saapunut sinne kuulemaan meillä myytävistä tuotteista,eikä tullut kuullakseen kilpailijoiden/vaihtoehtojen tekemisistä tai tekemättä jättämisistä.Temge kirjoitti:Lisätäkseni vielä, että mun mielestä tollaisella saattaa olla jopa negatiivinen vaikutus asiakkaisiin..
Mitä tuohon asiantuntemukseen tulee niin,markkinointistrategiasta päätellen asiantuntemus painottuu enemmän kilpailijoiden kuin omiin tuotteisiin.
Kling Klong Kiinalainen 300 4x4
itse olen kolme mönkijää kyseisestä liikkeestä ostanyt ja ei pahaa sanottavaa.Temge kirjoitti:Lisätäkseni vielä, että mun mielestä tollaisella saattaa olla jopa negatiivinen vaikutus asiakkaisiin..
Täysin samaa mieltä, he eivät puhu omista tuotteistaan vaan kertovat mitä muut ovat tehneet huonomminKenus kirjoitti:Itse olen kyllä ymmärtänyt kun asiakas avaa meidän puljun oven,että hän on saapunut sinne kuulemaan meillä myytävistä tuotteista,eikä tullut kuullakseen kilpailijoiden/vaihtoehtojen tekemisistä tai tekemättä jättämisistä.
Mitä tuohon asiantuntemukseen tulee niin,markkinointistrategiasta päätellen asiantuntemus painottuu enemmän kilpailijoiden kuin omiin tuotteisiin.

Kuulostaa samanlaiselta jurinalta kuin eräs Hesalainen asekauppias jota "herätyskelloksi" kutsutaan, siinä kaupassa ei sanoja säästellä kun kerrotaan niistä tuotteista mitä siellä ei edusteta

Kylätason mönkijäkuski
Asiantuntemusta ei kyllä löydy. Kävin katsomassa ja aloitin vahingossa valoista (eivät ole H4). Koska vartin utelun jälkeenkään asia ei selvinnyt, lähdin pois. Jos ei edes pääse kysymään tärkeistä asioista, niin miten myyjä voi kuvitella saavansa kauppaa.
"Hyvä myyjä on sellainen, jolla on kaksi korvaa ja yksi suu."
Ihme toihua kerta kaikkiaanhanska kirjoitti:Asiantuntemusta ei kyllä löydy. Kävin katsomassa ja aloitin vahingossa valoista (eivät ole H4). Koska vartin utelun jälkeenkään asia ei selvinnyt, lähdin pois. Jos ei edes pääse kysymään tärkeistä asioista, niin miten myyjä voi kuvitella saavansa kauppaa.

ihme touhua joo. ite oon ollut muutaman kerran yhteydessä lähinnä loncin takuu asiaoista. tgb:essä muutamia soittoja ja käynti reilu viikko sitten centterissä. palvelussa ei ollut mitää moitittavaa, pakko vaan ihmetellä miten muutama on saanut ihan jotain muuta?!BLADEMAN kirjoitti:Ihme toihua kerta kaikkiaanhanska kirjoitti:Asiantuntemusta ei kyllä löydy. Kävin katsomassa ja aloitin vahingossa valoista (eivät ole H4). Koska vartin utelun jälkeenkään asia ei selvinnyt, lähdin pois. Jos ei edes pääse kysymään tärkeistä asioista, niin miten myyjä voi kuvitella saavansa kauppaa.
"Hyvä myyjä on sellainen, jolla on kaksi korvaa ja yksi suu."Itsellä on tähän asti toiminut ihan asiallisesti modularboxin kanssa asiointi,tosin eipä sitä paljon sinne tarvi olla yhteydessä.(onneksi)Ja oliskohan valot H3 myös,TGB 250 on nuo H3 12v 55w
tgb 425 testi
jos ymmärtää ranskaa, niin tegu 425:n testi löytyy osoitteesta. www.tgb.com.tw/