kymco kaasutin
Tein sille pikkuletkulle "nipan" imukaulaan eli se on vielä toistaiseksi käytössä. Vielä en ole virivarilla kerinnyt huippuja testaamaan, mutta Gps:n mukaan vauhti nousi ripeästi 79:n korville. Siinä se pysyi "pintakaasulla" eli ei ole väkisin menemisen tuntua. Välitykset on vakiot ja niillä ainakin kiihtyminen on parantunut reilusti v.varin ansiosta. Täytyy vain varoa, ettei kaada laitetta risteyksestä lähdettäessä, koska ennen kuin laittoi kaasun pohjaan, piti peilistä pelätä takana tulioita ja odottaa että kerkiää pois jaloista. Nyt etupyörä on sisäkaarteen puolella välittömästi ilmassa, jollei ole tarkkana. Kuinka on seosruuvin kanssa, onko kukaan laskenut, montako kierrosta kiinniasennosta auki on "hyvä".
Se on tietysty loppupeleissä yksilöllistä, mutta yleensä samanlaisissa kaasareissa/ laitekokoonpanoissa ei ole yli 1 kierroksen heittoja.
Se on tietysty loppupeleissä yksilöllistä, mutta yleensä samanlaisissa kaasareissa/ laitekokoonpanoissa ei ole yli 1 kierroksen heittoja.
No niin, nyt on sitten testattu kulkua enemmänkin. Huiput 122km/h eli silloin rajoitin lyö menon poikki. 0-100 kellautuu 9 s. ja loput hiukan myöhemmin. Multivari antaa ajamiselle jämäkyyttä eli laite vastaa kaasuun todella nopeasti, verrattuna vakiovariin. Pikku hiekkatiet ovat nyt aivan erilaisia ajaa kun ennen, siellä missä vakiokilkkeillä sai mennä täysillä, pitää nyt todellakin hillitä menoa.
Jotta edeellä mainitut jutut eivät aivan liian hyviltä tuntuisi niin todetaan Kymcon suhteellisuusteorian olevan seuraava => HIUKAN todellista nopeutta lisää => TODELLA PALJON nopeutta lisää mittariin. Eli mainitut nopeudet olivat Muxun oman mittarin näyttämiä! Nyt Gps tietoa.
Muxu 80 / Gps 72, Muxu 90 / Gps 78, Muxu 100 / Gps 82,
Muxu 122 / Gps 85,3km/h Eli siinä se selitys ns. koville huipuille.
Kuitenkin muutokset kannattavat, koska nyt Muxu pitää 100km/h mittarissa ylämäessä vastatuulessakin. Toki oikeita huippuja saa lisää vaihtamalla eturattaan hiukan isompaan. Silloin rajoitin ei häiritsisi kulkua jatkuvasti. Nyt kuitenkin kiihtyvyys on toistaiseksi halutulla tasolla eli näin edetään, kunnen mieli taas muuttuu.
Jotta edeellä mainitut jutut eivät aivan liian hyviltä tuntuisi niin todetaan Kymcon suhteellisuusteorian olevan seuraava => HIUKAN todellista nopeutta lisää => TODELLA PALJON nopeutta lisää mittariin. Eli mainitut nopeudet olivat Muxun oman mittarin näyttämiä! Nyt Gps tietoa.
Muxu 80 / Gps 72, Muxu 90 / Gps 78, Muxu 100 / Gps 82,
Muxu 122 / Gps 85,3km/h Eli siinä se selitys ns. koville huipuille.
Kuitenkin muutokset kannattavat, koska nyt Muxu pitää 100km/h mittarissa ylämäessä vastatuulessakin. Toki oikeita huippuja saa lisää vaihtamalla eturattaan hiukan isompaan. Silloin rajoitin ei häiritsisi kulkua jatkuvasti. Nyt kuitenkin kiihtyvyys on toistaiseksi halutulla tasolla eli näin edetään, kunnen mieli taas muuttuu.