kymco kaasutin

Keskustelua Kymco mönkijöistä.
Petsku

Viesti Kirjoittaja Petsku »

Tein sille pikkuletkulle "nipan" imukaulaan eli se on vielä toistaiseksi käytössä. Vielä en ole virivarilla kerinnyt huippuja testaamaan, mutta Gps:n mukaan vauhti nousi ripeästi 79:n korville. Siinä se pysyi "pintakaasulla" eli ei ole väkisin menemisen tuntua. Välitykset on vakiot ja niillä ainakin kiihtyminen on parantunut reilusti v.varin ansiosta. Täytyy vain varoa, ettei kaada laitetta risteyksestä lähdettäessä, koska ennen kuin laittoi kaasun pohjaan, piti peilistä pelätä takana tulioita ja odottaa että kerkiää pois jaloista. Nyt etupyörä on sisäkaarteen puolella välittömästi ilmassa, jollei ole tarkkana. Kuinka on seosruuvin kanssa, onko kukaan laskenut, montako kierrosta kiinniasennosta auki on "hyvä".
Se on tietysty loppupeleissä yksilöllistä, mutta yleensä samanlaisissa kaasareissa/ laitekokoonpanoissa ei ole yli 1 kierroksen heittoja.
Avatar
BLADEMAN
6WD
Viestit: 606
Liittynyt: 14 Huhti 2006 21:18

Viesti Kirjoittaja BLADEMAN »

?
Viimeksi muokannut BLADEMAN, 23 Tammi 2012 17:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cooleri
Tracks
Viestit: 1532
Liittynyt: 21 Huhti 2005 17:35

Viesti Kirjoittaja Cooleri »

:shock:
Viimeksi muokannut Cooleri, 21 Joulu 2006 18:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Petsku

Viesti Kirjoittaja Petsku »

Mittari lakkasi juuri ennen v.varin asennusta toimimasta, mutta muuten samalla paketilla mittari näytti +10-11km/h eli kaiketi mittarinopeus olisi ollut 89-90km/h. Alla on Muxun vakio maastorenkaat.
4wheels
3WD
Viestit: 60
Liittynyt: 14 Heinä 2006 13:19
Mönkijä:: Comanche Cross 300cc -08

Viesti Kirjoittaja 4wheels »

Nyt tuli koitettua tota 50:stä tyhjäkäyntisuutinta.Jotenki tuntu huonommalta kuin toi nelikymppinen.Mulla ainakin tolla pienemmällä suuttimella lähtee paremmin.Tuli muuten tossa säädellessä komeita sinisiä lieskoja putkesta pirunmoisen paukkeen kera :lol: .
Cooleri
Tracks
Viestit: 1532
Liittynyt: 21 Huhti 2005 17:35

Viesti Kirjoittaja Cooleri »

:lol:
Viimeksi muokannut Cooleri, 21 Joulu 2006 18:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
BLADEMAN
6WD
Viestit: 606
Liittynyt: 14 Huhti 2006 21:18

Viesti Kirjoittaja BLADEMAN »

.
Viimeksi muokannut BLADEMAN, 23 Tammi 2012 17:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
4wheels
3WD
Viestit: 60
Liittynyt: 14 Heinä 2006 13:19
Mönkijä:: Comanche Cross 300cc -08

Viesti Kirjoittaja 4wheels »

Onko sulla BLADEMAN jotain muutakin viritystä mönkimessäsi?
Avatar
BLADEMAN
6WD
Viestit: 606
Liittynyt: 14 Huhti 2006 21:18

Viesti Kirjoittaja BLADEMAN »

.
Viimeksi muokannut BLADEMAN, 23 Tammi 2012 17:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
BLADEMAN
6WD
Viestit: 606
Liittynyt: 14 Huhti 2006 21:18

Viesti Kirjoittaja BLADEMAN »

.
Viimeksi muokannut BLADEMAN, 23 Tammi 2012 17:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cooleri
Tracks
Viestit: 1532
Liittynyt: 21 Huhti 2005 17:35

Viesti Kirjoittaja Cooleri »

:roll: :roll:
Viimeksi muokannut Cooleri, 21 Joulu 2006 18:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cooleri
Tracks
Viestit: 1532
Liittynyt: 21 Huhti 2005 17:35

Viesti Kirjoittaja Cooleri »

:?:
Viimeksi muokannut Cooleri, 21 Joulu 2006 18:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
BLADEMAN
6WD
Viestit: 606
Liittynyt: 14 Huhti 2006 21:18

Viesti Kirjoittaja BLADEMAN »

.
Viimeksi muokannut BLADEMAN, 23 Tammi 2012 17:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Petsku

Viesti Kirjoittaja Petsku »

Moposportin m.vari on kyseessä. Kaikki roippeet on laitettu kiinni, eli en valitettavasti pysty jousta mittaamaan.
Petsku

Viesti Kirjoittaja Petsku »

No niin, nyt on sitten testattu kulkua enemmänkin. Huiput 122km/h eli silloin rajoitin lyö menon poikki. 0-100 kellautuu 9 s. ja loput hiukan myöhemmin. Multivari antaa ajamiselle jämäkyyttä eli laite vastaa kaasuun todella nopeasti, verrattuna vakiovariin. Pikku hiekkatiet ovat nyt aivan erilaisia ajaa kun ennen, siellä missä vakiokilkkeillä sai mennä täysillä, pitää nyt todellakin hillitä menoa.

Jotta edeellä mainitut jutut eivät aivan liian hyviltä tuntuisi niin todetaan Kymcon suhteellisuusteorian olevan seuraava => HIUKAN todellista nopeutta lisää => TODELLA PALJON nopeutta lisää mittariin. Eli mainitut nopeudet olivat Muxun oman mittarin näyttämiä! Nyt Gps tietoa.
Muxu 80 / Gps 72, Muxu 90 / Gps 78, Muxu 100 / Gps 82,
Muxu 122 / Gps 85,3km/h Eli siinä se selitys ns. koville huipuille.
Kuitenkin muutokset kannattavat, koska nyt Muxu pitää 100km/h mittarissa ylämäessä vastatuulessakin. Toki oikeita huippuja saa lisää vaihtamalla eturattaan hiukan isompaan. Silloin rajoitin ei häiritsisi kulkua jatkuvasti. Nyt kuitenkin kiihtyvyys on toistaiseksi halutulla tasolla eli näin edetään, kunnen mieli taas muuttuu.
Vastaa Viestiin