Honda 680 Rincon tieliikenne?

Keskustelua Honda mönkijöistä.
Mönkivä
Noppeli
Mönkijä:: Honda 680i tie

Honda 680 Rincon tieliikenne?

Viesti Kirjoittaja Mönkivä »

Olisiko jollakin Honda-miehellä kokemusta/tietoa EE-Speedin kauppaamasta tieliikenne-Rinconista? Vehje on melko kallis, onkohan hintansa arvoinen? Myös kokemukset maasto-Rinconista kiinnostavat.[/i]
Enduroooo
6WD

:D

Viesti Kirjoittaja Enduroooo »

Yksi plussa on harvinaisuus, koska muissa vekottimissa hinta/teho suhde parempi. Mutta mikään ei voita sitä turvallisuuden tunnetta kun on jalkojen välissä Honda 8) Yhden olen nähnyt. vastaan tuli, että en sen enempää päässyt ihastelemaan.
Mönkijäni tulee lähes aina olemaan kaksivetoinen, matka jatkuu keula kohti taivasta tai sitten kyljet :D
kepa80
Noppeli

Viesti Kirjoittaja kepa80 »

Itellä on maastomallin Rincon ja olen ollut tyytyväinen. Aiempien mönkkäreiden (Honda 450 FE Foreman, Polaris SP 700efi) kokemusten perusteella pidän Rinconista eniten. Ajettavuus, luotettavuus ja käsiteltävyys ovat taattua honda laatua. Erityisesti vaihteisto on mahtava eikä tartte pelätä variaattoriremmin hajoamista, kuten pollessa kävi useampaan otteesseen. Tehoa ei ole aivan yhtä paljon kun polariksessa. Polttoaineen kulutuksesta olen myös tyytyväinen. Honda on todella pieniruokainen muihin verrattuna. Minkäänlaista vikaa ei ole vehkeessä ollut koko aikana (2vuotta). Ainoana miinuksena voi mainita Hondan alkuperäisrenkaat, jotka ovat vähänkään vaativammassa maastoajossa ja lumella kelvottomat. Tilasin tossa just Kendan 27" renkaat ni uskon että sitten alkaa pääsemään. Seuraavana tullee Dynojet+ pakoputken avarrus. Saa nähä joko sitten pääsee mönkijällä puuhun!!!
Honda TRX650 Rincon
Enduroooo
6WD

se lukko

Ja detroit lockeri keulille ni kyllä lähtee! Tai taitaahan se olla kuskista kiinni :oops:
Mönkijäni tulee lähes aina olemaan kaksivetoinen, matka jatkuu keula kohti taivasta tai sitten kyljet :D
Mettä Neekeri
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Mettä Neekeri »

Mulla 680 maastonen.Tyytyväinen oon.Rengaista oon samaa mieltä, oon hankkimassa leveitä kesäkumeja...Mut kyllä noilla vakioillakin voi lumitöitä tehä ku laittaa ainakin taakse ketjut...
Jokapaikan HÖYLÄ!
Mönkivä
Noppeli

Tosi suolaisesta hinnasta huolimatta tilasin sen tie-Rinconin. Tulee vasta joskus tammikuussa. Saa sitten nähdä, onko hintansa arvoinen.
Enduroooo
6WD

!

ÄLÄ KLIKKAA! Saat laittaa kuvia kun saapuu. On se senverran namupala kateltavaksi!
maako
2WD

Viesti Kirjoittaja maako »

joo ehdottomasti kuvia.Mahtaakohan niitä olla vielä yhtään Suomessa rekisterissä??
Mönkivä
Noppeli

On niitä kai muutama rekisterissä Suomessa.
C-SC
Noppeli

Viesti Kirjoittaja C-SC »

Minun tietääkseni suomessa ei ole yhtään ainutta hondaa tieliikenteessä....
monet "kauppiaat" mainostavat tieliikenne versioita houkuttaakseen asiakkaita liikkeeseen ja sitten myyvät "jonkun" kymcon tieliikenteeseen.
waari
6WD
Mönkijä:: HONDA 24", 275 kg

Viesti Kirjoittaja waari »

kyllähän toi ee-speed myy rinconii liikenteeseen
välittää.....
C-SC
Noppeli

Viesti Kirjoittaja C-SC »

Voi olla että myykin, mutta sanoin vaan että tietääkseni Suomessa ei vielä liiku hondaa "laillisesti" teillä......
Pjotor
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Pjotor »

Kaverin kanssa hankittiin Suomen ensimmäiset tieliikenne rinconit. Saatiin pelit joulukuussa ja rekisteriin tammikuun alussa. Hyvin on toimineet. Tehoja pitäisi vaan saada lisää...
Mönkivä
Noppeli

Pjotor kirjoitti:Kaverin kanssa hankittiin Suomen ensimmäiset tieliikenne rinconit. Saatiin pelit joulukuussa ja rekisteriin tammikuun alussa.
Eipä ollut ihme, ettei kommentteja tie-Rinconeista tullut silloin joulukuun alussa, kun niitä kyselin. Eihän niitä ollut siis vielä yhtään koko maassa.
Toi mun vehje tammikuussa olikin sitten vasta kolmas.
Se nyt vaan on tyhmää mönkiä liian vähän
tuomasyli
2WD

Re: Honda 680 Rincon tieliikenne?

Viesti Kirjoittaja tuomasyli »

Herätellääs tätäkin eli tuli hankittua tuo tieliikennemallin rincon 680 vuosimallia 2008. Ilmeisesti näitä ei montaa ole suomessa rekisterissä :roll:
Vastaa Viestiin