Ajotapahtuma savossa
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
juu meilläkin emäntä jossain vatsataudissa nyt.
Vaikka saisinkin ehkä kaikki muut asiat järjestymään niin pitää jäädä lapsia hoitamaan kotiin.
Koittakaa nyt joku järjestää jonkun toisen safarin piakkoin että pääsisi porukalla ajelee,paljon kivempaa ajaa kun on muitakin ettei tartte yksin ajella.
Vaikka saisinkin ehkä kaikki muut asiat järjestymään niin pitää jäädä lapsia hoitamaan kotiin.
Koittakaa nyt joku järjestää jonkun toisen safarin piakkoin että pääsisi porukalla ajelee,paljon kivempaa ajaa kun on muitakin ettei tartte yksin ajella.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
Laitan tänne updaten vielä Pe illalla. Katsokaa kaikki kynnelle kykenevät se, niin saatte viimeisen tiedon. Saattaa tulla myöhemmin iltasella, sillä mökillä käytössä vain GPRS, joka vaatii rautaisia hermoja oikean laajakaistan (8M/1M) käyttäjältä
Ei tässä mitenkään ole käynyt, vaikka peruutuksia tulee. Tämä on eka harjoitelma ja saattaa kelinkin suhteen olla haastava keikka, sillä lunta on
Muutama ilmoittautunut on tullut lisää kotkasta. Ovat sitten rohkeata väkeä, 2-veto yammuja ja taisi olla 600 kuutiota tai jotain. Autellaan kun jäävät kiinni. Ainakin Kelkkaura ja jäänlakeus on sitten niiden aluetta

Ei tässä mitenkään ole käynyt, vaikka peruutuksia tulee. Tämä on eka harjoitelma ja saattaa kelinkin suhteen olla haastava keikka, sillä lunta on

Muutama ilmoittautunut on tullut lisää kotkasta. Ovat sitten rohkeata väkeä, 2-veto yammuja ja taisi olla 600 kuutiota tai jotain. Autellaan kun jäävät kiinni. Ainakin Kelkkaura ja jäänlakeus on sitten niiden aluetta

Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viesti:
UPDATE:
Kukkumyy Polaris 700 EFI
Jörö Enroos
Roosa999 Arctic Cat 500
Vesseli
Ja mystinen mies Outokummusta soitti ja sanoi että tulee mukaan.
Manninen Honda 300
Väisänen Polle 330
Äikäs Polaris 330
Pari Kaveria Kotkasta, Jörön Kavereita
Eli 10 lähtijää. Jos joku puuttuu, tänne ilmo. Pe iltana viimeine UPDATE
Kukkumyy Polaris 700 EFI
Jörö Enroos
Roosa999 Arctic Cat 500
Vesseli
Ja mystinen mies Outokummusta soitti ja sanoi että tulee mukaan.
Manninen Honda 300
Väisänen Polle 330
Äikäs Polaris 330
Pari Kaveria Kotkasta, Jörön Kavereita
Eli 10 lähtijää. Jos joku puuttuu, tänne ilmo. Pe iltana viimeine UPDATE
Ettepäin
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viesti:
Viimeinen UPDATE
Homma on hieman muuttunut. Lunta on tullut viimeviikonloppuna n. 60cm ajourille ja se on pelille kuin pelille liikaa. Tamppasimme kelkoilla eilen ja tänään 10 kertaa, mutta ei vaan tokene kun on niin kuivaa ettei kovetu millään.
Olemme muuttaneet reittiä siten että menemme osittain kelkkauria ja osin jäätä pitkin mutta sekin on kelkkauraa. Matkaa kertyy suuntaansa noin 20Km ja on ajettavissa ihan kaikilla laitteilla.
Lainalaitteita on ehjänä tasan yksi, eli ne jotka oli tulossa lainakoneen mielessä, mulle soitto HETI.
Tästä takapakista johtuen ja muutamasta peruuntumisesta olen ottanut VETO-oikeuden siten että eväs muuttuu omaksi makkaraksi ja se paistellaan meidän mökin pihalla n. puolinmatkan krouvissa. Kangasniemellä käymme kahvilla ja siitä suuntaamme takaisin Laitialan koululle.
Olen ajanut reitin ja ihan OK. mutta 4 -vetoisille ei niin haastellinen kuin voisi toivoa.
Olisi mukava jos porukat tulisi silti näyttämään naamaansa ja "valehtelemaan" suut,silmät täyteen kokemuksia.
Puhelinnumeroni on 040-7152000. eli soittakaa jos vielä epäilyttää.
T, Säänarmoilla Roosa999 alias Hautala
PS. Yrittäkää välittää viestiä mahdollisimman monelle.
Homma on hieman muuttunut. Lunta on tullut viimeviikonloppuna n. 60cm ajourille ja se on pelille kuin pelille liikaa. Tamppasimme kelkoilla eilen ja tänään 10 kertaa, mutta ei vaan tokene kun on niin kuivaa ettei kovetu millään.
Olemme muuttaneet reittiä siten että menemme osittain kelkkauria ja osin jäätä pitkin mutta sekin on kelkkauraa. Matkaa kertyy suuntaansa noin 20Km ja on ajettavissa ihan kaikilla laitteilla.
Lainalaitteita on ehjänä tasan yksi, eli ne jotka oli tulossa lainakoneen mielessä, mulle soitto HETI.
Tästä takapakista johtuen ja muutamasta peruuntumisesta olen ottanut VETO-oikeuden siten että eväs muuttuu omaksi makkaraksi ja se paistellaan meidän mökin pihalla n. puolinmatkan krouvissa. Kangasniemellä käymme kahvilla ja siitä suuntaamme takaisin Laitialan koululle.
Olen ajanut reitin ja ihan OK. mutta 4 -vetoisille ei niin haastellinen kuin voisi toivoa.
Olisi mukava jos porukat tulisi silti näyttämään naamaansa ja "valehtelemaan" suut,silmät täyteen kokemuksia.
Puhelinnumeroni on 040-7152000. eli soittakaa jos vielä epäilyttää.
T, Säänarmoilla Roosa999 alias Hautala
PS. Yrittäkää välittää viestiä mahdollisimman monelle.
Ettepäin
Kukkumyy pakannut pelit ja rempseet ja valmiina lähtöön.
Toki ensin pitää käydä tekemässä yö-vuoro
Eli minä olen tulossa ja ei siinä eväissä ongelmaa. Täytyy käydä kaupan kautta.
Jäille vai mennään, hitto ei ole jäänaskalia kaulaan laittaa (unohtunu hommata)? Eikä tässä enää semmoiseen kauppaan taida keretäkään
Toki ensin pitää käydä tekemässä yö-vuoro

Eli minä olen tulossa ja ei siinä eväissä ongelmaa. Täytyy käydä kaupan kautta.
Jäille vai mennään, hitto ei ole jäänaskalia kaulaan laittaa (unohtunu hommata)? Eikä tässä enää semmoiseen kauppaan taida keretäkään

- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viesti:
Kukku, Jäänaskaleita ei tarvitse, täällä on jäätä palttiarallaa 50cm ja ajamme kelkkareittiä, jota on ajettu jo joulukuusta. Olen soittanut ne osapuolet läpi, joille mulla on numero ja kaikki on tulossa. Kaikenkaikkiaan on liki kaikki tulossa ja kuvia otetaan niin että muita harmittaa 

Ettepäin
- Vesseli
- 4WD
Tulossa ollaan
Vesseli tulee ainakin ajamaan ja vaihtamaan kuulumisia toisten sielunveljien kanssa. Vähän jo välillä pelotti kun vaimolla mahataudin oireita oli viikolla ja poika tuli tänään kuumeeseen. Mulla ei ole onneksi mitään oireita ja aamulla siis nokka kohti kangasniemeä.
Ei riemulla rajaa kun pollella ajaa
-
- 6WD
- Mönkijä:: Polaris Sportsman 500 H.O -12