Hellan valot
Hellan valot
Onko kokemuksii Hellan ff75 lisävaloista,sellaiset ovaalin muotoiset?
valot
Itsellä on tuolla kaapissa pyöreät lisäkaukovalot, Ring Roadrunner RL020, halkaisija ehkä 1-2cm enemmän kun Hella FF200-valoissa... Pitäisi ruuvata kiinni mutta ei ole tullut vielä laitettua... Oli todella halvat, 16.50e Keskiseltä.

- ATC
- Koheltaja (r)
- Mönkijä:: Maatalous traktori
Re: Hellan valot
Onkohan nyt niin, että minulla on noi Hellan ovaali 200 malliset auton keulassa ja Hellan ovaali 100 malli odottamassa mönkijään asennusta. Ainakin autossa on mukavan levee kuvio, joten uskoisin, että tuossa pienemmässäkin mallissa, saman suuntainen. Outtiin varmaan pitää väsätä vaan puskuriin pienet latanpalat, joihin saa ne kiinni, kun ei oukeen luota noihin muoveihin laittaa. Sillä on vielä asentamatta, vaikka on olleet kaapissa jo pitkään. On net ainakin tyylikkään näköiset ja kun saa vielä suojatkin päälle, niin luulisi kestävänkin. Toki asennuksessa tulee ottaa huomioon, ettei valaise etuboxin kantta (häikäisee) ja ei ole ensimmäisenä ottamassa iskuja puista ja risuista.mikki kirjoitti:Onko kokemuksii Hellan ff75 lisävaloista,sellaiset ovaalin muotoiset?

ps: äkkiä tuon kuvion kyllä kokeilisi, vaan demostroiden johdot virtalähteeseen.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Re: Hellan valot
ATC kirjoitti:Onkohan nyt niin, että minulla on noi Hellan ovaali 200 malliset auton keulassa ja Hellan ovaali 100 malli odottamassa mönkijään asennusta. Ainakin autossa on mukavan levee kuvio, joten uskoisin, että tuossa pienemmässäkin mallissa, saman suuntainen. Outtiin varmaan pitää väsätä vaan puskuriin pienet latanpalat, joihin saa ne kiinni, kun ei oukeen luota noihin muoveihin laittaa. Sillä on vielä asentamatta, vaikka on olleet kaapissa jo pitkään. On net ainakin tyylikkään näköiset ja kun saa vielä suojatkin päälle, niin luulisi kestävänkin. Toki asennuksessa tulee ottaa huomioon, ettei valaise etuboxin kantta (häikäisee) ja ei ole ensimmäisenä ottamassa iskuja puista ja risuista.mikki kirjoitti:Onko kokemuksii Hellan ff75 lisävaloista,sellaiset ovaalin muotoiset?![]()
ps: äkkiä tuon kuvion kyllä kokeilisi, vaan demostroiden johdot virtalähteeseen.

Mulla on 200:set pyöriät autosa... Kyllä ne huomaa ku päälle kytkee...
Melekeen oululainen ihiminen.....
Kuhan kulijailen, käet taskusa, heinäpäässä...
Kuhan kulijailen, käet taskusa, heinäpäässä...
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
Hella 1000 laittaisin mönkijään,siitähän se on lähdettävä että pyöreä valaisin valaisee parhaiteen.Se on kooltaan tehokas lamppu vaikka syvyyttä ei pahemmin niissä ole.
Kyllä ne Hellan p****n muotoiset lamput valaisee mutta uskallan väittää että minun nykyiset halpisvalot(sirius) valaisee paremmin koska muoto on pyöreä.
toisaalta ne pienet p****n muotoiset ovat helpompia sovittaa mönkijään kun ovat pienempiä.
ja autossa kiinni hellan 3000:set,niillä näkee kun laittaa 100 tai 130w polttimot.
Kyllä ne Hellan p****n muotoiset lamput valaisee mutta uskallan väittää että minun nykyiset halpisvalot(sirius) valaisee paremmin koska muoto on pyöreä.
toisaalta ne pienet p****n muotoiset ovat helpompia sovittaa mönkijään kun ovat pienempiä.
ja autossa kiinni hellan 3000:set,niillä näkee kun laittaa 100 tai 130w polttimot.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
- ATC
- Koheltaja (r)
- Mönkijä:: Maatalous traktori
Parempi on parempi. Nyt vaan pitää muistaa, mihin käyttöön valot tulevat, tarvitaanko pyöreästä lampusta saatavaa pistemäistä kauas kantavaa valokeilaa, vaiko leveempää laajempikuvioista valaisua. Minun käyttööni sopii tuo jälkimmäinen, koskapa ajelen niin maantiellä, kuin myös maastossa ja Canan omat valot ovat enempi pistemmäiset, ja kauaskin hyvin näyttävää sorttia. Tuon ovaalin mallisen Hellan valaisu on juuri tämmöista leveempää sorttia. 

¤VETERAANIT¤
Sinisestämikki kirjoitti:sanokaapa viisammat,vihreästä vai sinisestä johdosta lisäpitkien releelle piuha,jos täält löytyis vastaus nii ei tarvis tutkii asiaa.Kyseessähän oli canan xt.

kauas on pitkä matka, ilman kömpijää.
www.e-s.monkija.net
www.e-s.monkija.net