Foorumin mainostaminen ?
Foorumin mainostaminen ?
?
Viimeksi muokannut Cattimies, 19 Elo 2009 21:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tossa ois hyvä idea!itekki löysin puoli vahingossa nää sivut ja on ollu kyllä apua..pitäs kerätä jonkulainen kolehti ja jokka on rekisteröityny vois laittaa jollekki tilille jonku euron ja sais sit muutaman tarran.rahan keräys aika vaikka kuukausi sit kävis painattaan tarrat ja lähettäs niile jokka on osallistunu.eise yks tarra palio maksa.jonku vaa pitäs ottaa asia hoitaakseen..tai jotain vastaavaa
ideoita.. 

- juniorijussi
- Tracks
- Mönkijä:: Honda Foreman 500 Fe 2012
- Viesti:
Itse sain aikoinaan sammylta muutaman tarran ja pakuni kyljessä ne komeilee.Annoin myös mönkälle pari jotka komeilevat kömpijän päällä.
Sammylla oli muutama tarra jäljellä ja sillä oli aikoinaan tarkoituksena niitä teetttä mut niiden jakelu on turhan hankalaa ja sammy ei ollut omasta mielestään tyytyväinen tarrojen laatuun.
Eli sammy jos luet tämän niin ne oli todella hyviä tarroja joten kehitteles lisää jos ehdit ja pistetään esim kangasniemen ajoissa jakoon...?
Sammylla oli muutama tarra jäljellä ja sillä oli aikoinaan tarkoituksena niitä teetttä mut niiden jakelu on turhan hankalaa ja sammy ei ollut omasta mielestään tyytyväinen tarrojen laatuun.
Eli sammy jos luet tämän niin ne oli todella hyviä tarroja joten kehitteles lisää jos ehdit ja pistetään esim kangasniemen ajoissa jakoon...?

Linhai CUV 800 4x4 Perkins Diesel 2016
Honda Foreman 500 2012
Honda Foreman 500 2012
- Don Padre
- 6WD
Itseäni hieman arvelluttaa tuo itse tulostaminen. Syynä tähän oikeastaan juurikin se, minkä takia mm. yritykset eivät sitä salli. Logon suhteista ja värisävyistä yms. ollaan tarkkoja. Syitä on paljon. Kun "jokapoika" tulostaa tarran itse, niin alkaa olla aika värikkään näköistä menoa liikenteessä. Joku tulostaa mustavalkoisena yms. yms. Olen kyllä itse painon kannalla. En usko, että siitä taloudellista ongelmaa tulee... tarvitsee vain joltain taholta vähän vaivautumista.
Mönkijä, mikä ihana tekosyy!
Täytä elinsiirtotestamentti http://www.lahjaelamalle.net/
Verta pakkiin http://www.veripalvelu.fi/
Täytä elinsiirtotestamentti http://www.lahjaelamalle.net/
Verta pakkiin http://www.veripalvelu.fi/
tarrat
En mainosta mitään firmaa mutta esimerkkejä tarroista löytyy mm. teippiville hakusanalla googlella ja sieltä erikoistarrat. 5x8cm soikeat neliväritarrat alle 2 euroa kpl ja minimimäärä 10 kpl. suuremmasta määrästä saa varmaan alennuksiakin.
Tuo koko ei ehkä ole kovin näkyvä mutta on taas helppo liimata eri paikkoihin kömpijään tai vaikka kypärään.
Jos tarra olisi kovin suuri sen kiinnityspaikat käyvät vähiin.
Toinen vaihtoehto on 1-väriset leikatut tarrat jolloin siis vain kirjaimet liimataan kalvon avulla kohteesen. niitä oli muistaakseni 50kpl erissä ja pituus taisi olla 30cm. Sopivat taas auton takalaseihin.
Pitäisi varmaan saada ns. äänestys parille eri vaihtoehdolle mitä porukka haluaisi jos saadaan Sammys logoa käyttää jne. Mitä tekstiksi ja millä fontilla yms. Mikä olisi tarran pohjaväri ja muita seikkoja.
Pitäisi selvittää minkälaisia määriä ihmiset haluavat ostaa jne. Vaikka tarra ei palon maksaisikaan niin siihen tulee lisäksi postikulut ja kuori joka sekin maksaa jonkun summan. Toki sitten yhteen kuoreen ja samalla postikuluilla tulee joko 1 tai 10 tarraa.
Yksi vaihtoehto on että tettäisi sekä 1-väriset tarrat auton ikkunoihin ja 4-väriset muihin ajokkeihin ja varusteisiin ja ne toimitettaisi sitten tarrasettinä.
Jos tästä saadaan jokin projekti aikaan niin olen kyllä mukana ja voin tarvittaessa tarran suunnittelussa avustaa. Tai ainakin tarvittavat softat löytyy jolla tiedoston saa aikaan painokelpoiseen muotoon.
Tästä asiasta on nyt keskustelua parissa eri paikassa joten koitetaan saada kaikki samaan paikkaan.
Stefi
Tuo koko ei ehkä ole kovin näkyvä mutta on taas helppo liimata eri paikkoihin kömpijään tai vaikka kypärään.
Jos tarra olisi kovin suuri sen kiinnityspaikat käyvät vähiin.
Toinen vaihtoehto on 1-väriset leikatut tarrat jolloin siis vain kirjaimet liimataan kalvon avulla kohteesen. niitä oli muistaakseni 50kpl erissä ja pituus taisi olla 30cm. Sopivat taas auton takalaseihin.
Pitäisi varmaan saada ns. äänestys parille eri vaihtoehdolle mitä porukka haluaisi jos saadaan Sammys logoa käyttää jne. Mitä tekstiksi ja millä fontilla yms. Mikä olisi tarran pohjaväri ja muita seikkoja.
Pitäisi selvittää minkälaisia määriä ihmiset haluavat ostaa jne. Vaikka tarra ei palon maksaisikaan niin siihen tulee lisäksi postikulut ja kuori joka sekin maksaa jonkun summan. Toki sitten yhteen kuoreen ja samalla postikuluilla tulee joko 1 tai 10 tarraa.
Yksi vaihtoehto on että tettäisi sekä 1-väriset tarrat auton ikkunoihin ja 4-väriset muihin ajokkeihin ja varusteisiin ja ne toimitettaisi sitten tarrasettinä.
Jos tästä saadaan jokin projekti aikaan niin olen kyllä mukana ja voin tarvittaessa tarran suunnittelussa avustaa. Tai ainakin tarvittavat softat löytyy jolla tiedoston saa aikaan painokelpoiseen muotoon.
Tästä asiasta on nyt keskustelua parissa eri paikassa joten koitetaan saada kaikki samaan paikkaan.
Stefi
Mersufoorum tarra löytyy omasta autosta. Käsittääkseni tuon tarran ostolla oliko5 vai 10€ tuettiin hyvän keskustelufoorumin toimintaa.
Itse olen valmis maksamaan vaikka tuollaisen tarran muodossa pienen korvauksen sivuston ylläpitäjälle, on näistä keskustelupaikoista aina hyötyä jos jotain ongelmaa ratkoo.
Itse olen valmis maksamaan vaikka tuollaisen tarran muodossa pienen korvauksen sivuston ylläpitäjälle, on näistä keskustelupaikoista aina hyötyä jos jotain ongelmaa ratkoo.