Laitan kuvia ja kokemuksia heti kun ovat alla.
Telat oli jo myyjällä mutta asennussarja puuttui..kunhan ei vaan meni ensvuoteen vaikka ei tuohon ole pitkä aika enää siltikään.
Yhdessä täälläpäin on jo tuollaiset ja toiseen tulee Litefootit. itselleni siis nuo Commanderit.
Tosiaankin harrastuksiin saa rahaa uppoamaan ihan kivasti.
Täällä ei ole kellään teloja ,tai kärkkäisellä oli esittelyssä sellainen,itse en ole nähnyt luonnossa kertaakaan,kiva ois ainaki kokeilla.Kärkkäisellä oli kyllä syksyllä se 8-pyöräinen Argo,se oli kyllä älytön vehje,mutta oli silläki hinta kohillaan.
petrif_74 kirjoitti:Onhan se hieno metalliväri oon ajanut sellasella.itsellä 650 V2 ac tiliikennepeli.. tuota 7 satasta ei saa kilpiin.
joo tossa Jagessa on mureet äänet 1100cc..
mut 2007 saa kilpiin
Sen minkä tiellä häviää,niin sen metsässä voittaa....
Viliko kirjoitti:Ei se mittari kyllä ihan oikein tunnu toimivan. Kun se näyttää yhtä palkkia jäljellä niin tankki tulee kymmenestä litrasta täyteen.
Tosin parempi näinpäin
Mönkijöiden ja moottoripyörien bensa mittarit ovat samanlaisia, eli yleensä lähinnä suuntaa antavia.
Kyselin Giantilta missä voi päästä kokeilemaan 700 tieliikennehärveliä (ne nauro mulle). Ei missään oli vastaus. Koska ne saa rekisteriin vasta ensi vuonna.. Dieselistä en tiä onko vaan mettään. Mutta toivotaan etteivät höpötelleet palturia.