Itse tein vanhasta polkupyörän jarruvaijerista ryypylle "vaijerin". Siinä ei ole kuoria, vaan se tulee suoraan kaasarista ex. ryypyn kohdalle, jossa vaijeriin tein silmukan. Käynnistys vaiheessa vedän siitä hiukan, kone käyntiin ja pikkuhiljaa löysään vaijeria. Näin olen itse toistaiseksi toiminut ja hyvin homma hoituu. Näistä tilapäisratkaisuista tuppaa tulemaan vain herkästi lopullisia.
Ite tein ryyppyvaijerin alkuperäisestä vaijerista ja hyvin on pelannut. Tosin kylmäkäynnistyksiä on ollut aika vähän....
Otin vaan vanhan alumiini "klöntin" pois vaijerin päästä ja kolvasin pienemmän, niin että sain sen ryyppyyn kiinni. Onhan se "hieman" mutkalla tankin alla, mutta pelaa kuitenkin
Meikäläisen muksu ei ole ryyppyä kaivannut isomman kaasarin jälkeen ollenkaan
Taipaapi olla melko rikkaalla,hörähtää käymään kun näkeekin virta- avaimen.
Kuski tarvii toki säännöllisesti ryyppyjä
Ilmaantui taas mielenkiintoinen vika..... Hiljaa metsässä ajaessa vehje meinaa sammua koko ajan, mutta tätä ongelmaa ei ole tiellä. Eli kun mönkkäri heiluu ja ravistaa ja ajat hiljaa niin meinaa sammua. Saisko pienellä kaasulla liikaa tai jotain? Suuttimet 45 ja 140. Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia?
Joo totta puhut, mönkiessä todella meinaa sammua tyhjäkäynnillä.
Sekä yleensä pienellä kaasulla paljon ajettaessa.
Eli hanat kaakkoon vaan ja silmät kii.
Kannattais varmaan kokeilla 40:stä suutinta.Itellä ainakin toimii tolla parhaiten.Ootko muuten vilassu onko polttoainesuodatin tyhjä kun alkaa sammuileen?