peräkärryn pistorasia
peräkärryn pistorasia
asentelin 400 canaseen pistorasiaa taakse ,kaikki sujui muuten hyvin mutta jarruvaloon en löytänyt piuhaa mistä olisin sähkön ottanut.takavaloon otin siitä liittimestä missä on musta ja punamusta että punainen siis otin punaisesta vilkut oli selkeet mutta kun painoin jarrua enpäs löytänytkään piuhaa jossa olisi sähköä.mistä siis virtaa täytyykö vetää kahvalta asti?
- juniorijussi
- Tracks
- Mönkijä:: Honda Foreman 500 Fe 2012
- Viesti:
EDIT 

Viimeksi muokannut juniorijussi, 03 Tammi 2007 17:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Linhai CUV 800 4x4 Perkins Diesel 2016
Honda Foreman 500 2012
Honda Foreman 500 2012
-
- 6WD
Samaa jarruvalosähkön puutetta ihmettelin minäkin viikonloppuna kun pistorasiaa asentelin. Eipä vaan käynyt tuo maankatkomisvaihtoehto mielessä. Liian ilmeinen?
Tarttee siis tutustua tuohon hommaan vielä uudemman kerran ja laittaa jarruvaloille releohjaus, mikä varmaan olisi muutoinkin ollut tehokkaampien lamppujen vuoksi tarpeen.
Tarttee siis tutustua tuohon hommaan vielä uudemman kerran ja laittaa jarruvaloille releohjaus, mikä varmaan olisi muutoinkin ollut tehokkaampien lamppujen vuoksi tarpeen.
-
- 3WD
Voiko tuollaisen tarvikkeena hankittavan sähkörasiasarjan kytkeä suoraan mönkijän valopiuhoihin "ryöstäjäliittimillä", vai tarviiko väliin jotain relettä tai muuta elektroniikkaa?
Mulla on asennus edessä Kymco 500:een ja rupesin pähkimään, miten vaikuttaako suora liitos esim. vilkkujen toiminnan hitautumiseen tai valojen tehoon?
Mulla on asennus edessä Kymco 500:een ja rupesin pähkimään, miten vaikuttaako suora liitos esim. vilkkujen toiminnan hitautumiseen tai valojen tehoon?
Kymco MXU 250 - All Terrain Vegetable.
En suosittele rosvojen käyttöä, ajan mittaan tulee ongelmia liitosten kanssa ja sitten ihmetellään miksi värkit ei toimi kun piuhat on hapettuneet poikki.
Johdotukset joko juottamalla tai Abicoilla kiinni, mä käytän molempia ja jos liitos tulee kosteudelle arkaan paikkaan niin liitos tehdään hermeettiseksi.
Johdotukset joko juottamalla tai Abicoilla kiinni, mä käytän molempia ja jos liitos tulee kosteudelle arkaan paikkaan niin liitos tehdään hermeettiseksi.
Kylätason mönkijäkuski