Hondan tehot
Hondan tehot
Olen Honda 680 FA:n onnellinen omistaja - ja kokemustakin on jo takana, peräti 12 kilometriä! Tuntuu mukavalta, ja myyjän sanat, että "tehoa on kyllä riittävästi", vaikuttavat uskottavilta. Mutta tekisi mieli myös arvailla vähän numeroita. Paljonko tästä 675-kuutioisesta lähtee hevosia ja millaisilla kierroksilla, onko joku saanut selvää? Entä väännöt? Jostakin syystä tehot ja hevosvoimat jätetään mainitsematta joka paikassa.[/b]
Kiitos
Kiitos vaivannäöstäsi.
Olin pelännyt, vertailemalla muiden merkkien tehoja suhteessa iskutilavuuksiin, että Rinconin viritysaste olisi kovempi, että toisin sanoen hevosia olisi viidenkymmenen tienoilla. Tämä arvo viittaa selvästi kohtuullisempaan viritysasteeseen ja niinmuodoin taloudellisempaan kokonaisratkaisuun. Sen viimeisen tehoryppään irtirepiminen kun käsitykseni mukaan tapahtuu aina taloudellisuuden kustannuksella.
Polttonesteenkulutuksesta ei tietysti minulla ole minkäänlaista käsitystä, kun vasta parina kolmena päivänä olen vekottimellani ajellut, ja vaikea tietysti onkin litroja suhteuttaa sen enempää ajokilometreihin kuin käyttötunteihinkaan, kun kaikki riippuu siitä kaasuvipusen asennosta. Ajonautintoa kun voi saada niin monella eri tavalla, myöskin tämän Rinconin hydraulisen hyrräävällä eteenpäinmenolla.
Olin pelännyt, vertailemalla muiden merkkien tehoja suhteessa iskutilavuuksiin, että Rinconin viritysaste olisi kovempi, että toisin sanoen hevosia olisi viidenkymmenen tienoilla. Tämä arvo viittaa selvästi kohtuullisempaan viritysasteeseen ja niinmuodoin taloudellisempaan kokonaisratkaisuun. Sen viimeisen tehoryppään irtirepiminen kun käsitykseni mukaan tapahtuu aina taloudellisuuden kustannuksella.
Polttonesteenkulutuksesta ei tietysti minulla ole minkäänlaista käsitystä, kun vasta parina kolmena päivänä olen vekottimellani ajellut, ja vaikea tietysti onkin litroja suhteuttaa sen enempää ajokilometreihin kuin käyttötunteihinkaan, kun kaikki riippuu siitä kaasuvipusen asennosta. Ajonautintoa kun voi saada niin monella eri tavalla, myöskin tämän Rinconin hydraulisen hyrräävällä eteenpäinmenolla.
- Zuikki
- Tracks
- Mönkijä:: Herra Polaris
- Paikkakunta: Savonmaa Mönkijä:Ranger XP 1000 t1b +SM 1000 t3b+Polaris 110 efi+VahvaJussi400 4WD
- Viesti:
Olipa muuten minullekkin yllätys noi rinconin alhaiset tehot, mut eikös se ollut niin "mitä tehossa hävitään niin ajotaidolla korvataan"?
Etelä Savon Mönkijöiden videoita
Ranger 1000+Sm1000 t3b+Polaris 110 efi+VahvaJussi 400 4WD
Exät:
Polaris Rzr 900
Polaris Xp 850 t3 -12
Polaris predator 50
Polaris sm 90
Polaris Xp 850 EPS -10
Polaris sp 800 Dlx -07
Polaris sp 800 -05
Polaris sp 600 -03
Ranger 1000+Sm1000 t3b+Polaris 110 efi+VahvaJussi 400 4WD