Äläs ny Koheltaja, tiijä kuule millase muotivillitykse saisit aikaseks sinne Kaivari puistikoo
Tulee ne loskakelit sinnekii joskus ja jostai olin lukevinani että tänä sykynä olis muojissa semmone värikäämpi pukeutuminen varsinki jalkineissa ja ehdoton `in` pitkä varsi nii siinähän ne.
Ja sen minkä joskus sielläpäin on tullu kävästyä ja merkille pannu joittenkin yksilöitten kohalla että mitä erkoisempi pukeutuminen nii sen parempi. Voi melekee kuvitella että ensimmäise saapas pari saa lampsia aika loppuu ennenku joku vastaavilla varusteilla vastaan tullee...
kamval kengät varmaan löytyy 14-15.10 jyväskylän paviljongista siellähän on ne kelkka ja atv messut.kuka sattuu olemaan samoilla leveys piireillä.ite arvelin vielä käyttä nokialaisia siihen asti sit sieltä kamvalit ostaen.
Vieläkään ei ole pahaa sanottavaa ko. kengistä. Soveltuvat loistavasti mönkkäillyyn joustavuutensa ansiosta. Vettä voisivat pitää aavistuksen paremmin. Päivän suorämpimisen jälkeen huomasin sukkien kastuneen muustakin kuin hiestä. Mutta tällöin olin tosiaan rämpinyt päivän suossa ja vesi saattoi mennä varrensuustakin sisälle.
Mönkkäilyyn on tosiaan vaikea valita kenkään. Crossisaappaat on mielestäni epäkelpoja ihan rajastaa, juuri jäykkyytensä vuoksi. Vaihtoehtoja noille Kamvalin kengille ei vielä ole, nokian 45:sen sekä maihareiden lisäksi.
Luulen että meidän Motogo voisi olla aika mainio vaihtoehto ajojalkineeksi. Minä olen ajanut noilla Etelä Ranskan helteissä, kaatosateessa, talven pakkasissa, lepikossa, pellolla ja niillä voi jopa kävellä vähän pitempäänkin - voin vilpittömästi suositella: http://www.atv-lifestyle.com/ajovaruste/11286/
harry kirjoitti:kamval kengät varmaan löytyy 14-15.10 jyväskylän paviljongista siellähän on ne kelkka ja atv messut.kuka sattuu olemaan samoilla leveys piireillä.ite arvelin vielä käyttä nokialaisia siihen asti sit sieltä kamvalit ostaen.
Ei taida Kamval olla messuilla, ei ainakaan näyttäisi maahantuoja olevan näytteilleasettajien listalla. Jos messuille tulee niin samalla kannattaa käydä Cros4WD:ssä sovittamassa Kamvalia, siis jos se on Lauantaina auki...
Vähän enempi asialinjalla Koheltajalle- olin päivällä Cross4WD:lle yhteyksissä ja samalla kysyin noista saapikkaista. Kertoivat seuraavaa: ovat tilanneet syksyn kunniaksi eri malleja reilusti, ensi viikonloppuna ovat paikalla Hirvensalmella Warn,trophyssa ja sitten seuraavana siellä kelkka-ATV messuilla myös. Joten eiköhän ne virsun sovittajaiset jotenkin onnistu...
jep ei tartte enää nokialaisilla kurvailla.paviljongin messuilta hankin kamval avangerit.tähän menessä tyytyväinen kyllä.mutaa ja vettä sieti hyvin eikä sukat kastuneet.saas nähdä kuis tulevilla pakkasilla pärjää.villasukka vara on tietty.
Juu, tuli kanssa hommattua nuo kamvalin defenfenderit, en kyllä käytä kumisaappaita enään koskaan ellei ole ihan pakko. Nolla kelillä tarkenee kengillä ihan hyvin,meinasi jopa kuuma tulla. Oli vielä ihan normaalit sukat jalassa. Tulipahan myöskin testattua niiden veden pitävyys, kyllä ne pitää vettä kunhan ei mene varresta sisään.
En ole kyllä ainakaan vielä pettynyt kenkiin.
hyvät vehkeet eivät ole menneet hukkaan. varsinkin kamval ajo kengät ovat tosi hyvät.ei ole tarvinnut lammikoita kiertää. ainakaan kenkien kastumisen pelossa. pari kertaa olen pyyhkäissyt nahan suoja ja hoito ainetta päälle. aina ovat uuden veroiset. ja vesi pysyy kengän oikealla puolella. ja partiopatikasta kunnon sukat. ei hikoile jalat. ja pysyy lämpimänä.
Yläneen tiimi tilasi kanssa joka ukolle kamvalit mallia def kamona. Muutama kuukausi nyt tepasteltu. Ihan ok buutsit mutta paljoa ei pakkasta kestä ilman kunnon sukkia. Myös kävely soljet auki tietää kadonneita vastakappaleita. Hintakin tippui mukavasti kun tilasi useammat kerralla.
Juu ja solkia on mennyt rikki pari kappaletta, mutta takuu pelaa tuolla Crossilla. Mulla oli villasukan kanssa Kamvalit KAN ajoissa, jolloin aamulla oli -18 pakkasta ja hyvin pärjäsi.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
tänään oli aika pirtsakka ajo sää -21 oli pakkasta ja eipä varpaat vielä paleltuneet kamvaleissa.kylä tarkenee...paitsi kaasupeukalo meinas välillä jäätyä.