King quadin tuntemuksia
Ootko havainnut, että keräis sohjoa/jäätä tukivarsiin? Koneviestin testin mukaan Suzuki keräsi runsaasti lunta, onko väite totta? Ilmeisesti kun loskaa jäätyy tarpeeksi, sekin voi rikkoa suojakumit?
I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
-
- 6WD
- Viestit: 291
- Liittynyt: 06 Heinä 2004 10:55
- Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa Mönkijä:Yamaha Kodiak SE 2017 T3
Kyllä varsinki takapää kerrää lunta ja sohojua kiitettävästi, se pittää paikansa, mutta tämä suojakumi hajos eestä, johon se lumi ei kerävy.
Tosin tarkemman katselemisen jäläkeen huomasin että takapään suojakumien lemmarit, joilla kumi on kiinni on löystyny ja pikkusen kumet on lähteny irti, ne pittää laittaa samalla kertaa kuntoon ko vaihtaa etupään suojakumen.
Koneviestin testisä oli jotaki epäkohtia mikkä otti silimään tuon kingin osalta, muista en tiiä, kun en oo päässy näkehen pollea enkä kawasakia.
Tosin tarkemman katselemisen jäläkeen huomasin että takapään suojakumien lemmarit, joilla kumi on kiinni on löystyny ja pikkusen kumet on lähteny irti, ne pittää laittaa samalla kertaa kuntoon ko vaihtaa etupään suojakumen.
Koneviestin testisä oli jotaki epäkohtia mikkä otti silimään tuon kingin osalta, muista en tiiä, kun en oo päässy näkehen pollea enkä kawasakia.
En tiedä näenkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään.
- blue Honda Trx
- Tracks
- Viestit: 3208
- Liittynyt: 15 Syys 2004 14:58
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
- Paikkakunta: Östra Nyland
kyllä luulen että joka vehkeeseen näinä kuukausina jää tota sohjoo ja lunta noihin tukivarsiin.amis kirjoitti:Ootko havainnut, että keräis sohjoa/jäätä tukivarsiin? Koneviestin testin mukaan Suzuki keräsi runsaasti lunta, onko väite totta? Ilmeisesti kun loskaa jäätyy tarpeeksi, sekin voi rikkoa suojakumit?
tai oikeastaan mulle jää sitä lunta etuakselien muovisuojan taakse.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Mulla ainakin on Pollessa lunta ja jäätä sekä edessä että takana juuri niiden suojamuovien ansiosta.
Muuten se ehkä varisis helpommin pois mutta suojamuovit pitää sen paikallaan.
Takana varsinkin jarru puoli kerää lunta ja jäätä ja on aika v:mäinen putsata kun ahdas jarrun vuoksi.
Lämmin talli taasen hoitais kyllä sen putsauksen kun vain olis.
Muuten se ehkä varisis helpommin pois mutta suojamuovit pitää sen paikallaan.
Takana varsinkin jarru puoli kerää lunta ja jäätä ja on aika v:mäinen putsata kun ahdas jarrun vuoksi.
Lämmin talli taasen hoitais kyllä sen putsauksen kun vain olis.
- blue Honda Trx
- Tracks
- Viestit: 3208
- Liittynyt: 15 Syys 2004 14:58
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
- Paikkakunta: Östra Nyland
- blue Honda Trx
- Tracks
- Viestit: 3208
- Liittynyt: 15 Syys 2004 14:58
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
- Paikkakunta: Östra Nyland
- ATC
- Koheltaja (r)
- Viestit: 5025
- Liittynyt: 01 Marras 2004 22:15
- Mönkijä:: Maatalous traktori
- Paikkakunta: Oulu
Vasemmalla se on vain Kukulla,kaikilla muilla oikealla.Lumi on todellinen ongelma jäätyessään tukivarsiin.Kesällä saman efektin antaa turve(voi jopa syttyä)ja risut/kepit.Aina tauolla kannattaa tarkistaa tilanne.Aina upotuksen jälkeen kannattaa tukivarret puhdistaa. 

¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
-
- Kunniajäsen!!!
- Viestit: 415
- Liittynyt: 28 Touko 2004 17:22
- Mönkijä:: Suzuki LT-F4WD
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
Peruutusvaihde juttuja!




Näitä juttuja on paljon eri foorumeissa, atvconnectionin foorumista löytyy myös juttua ongelmista.



Sammy
-
- 6WD
- Viestit: 291
- Liittynyt: 06 Heinä 2004 10:55
- Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa Mönkijä:Yamaha Kodiak SE 2017 T3
Mun KQ:ssä ei oo ollu tuon huolto tapaturman jäläkeen muita ongelmia.. ja tuo merkkivalo ongelma mikä mulla oli, johtu luultavasti siittä, kun samalla kertaa 1000km huollosa otettiin vinssi pois (joka meni takkuu huoltoon) ja tämän vinssin poistamisen jäläkeen ongelma tuli esille. Mutta kun laitettiin vinssi takasi, niin ongelma poistu
ei vilikkunu valot ennään niinkö anttilasa, vaan vaihteet ja merkkivalot on pelannu sen jäläkeen oikein
Luultavasti vika johtu jostain maajotusjohosta yms. vastaavasta virta häiriöstä
(missään vaiheesa vaihteisa ei oo ollu vikkaa)
Yritin lukia nuita juttuja tuolta lontoolaisilta sivuilta, mutta empä ymmärtäny tarpeeksi hyvin


Luultavasti vika johtu jostain maajotusjohosta yms. vastaavasta virta häiriöstä

Yritin lukia nuita juttuja tuolta lontoolaisilta sivuilta, mutta empä ymmärtäny tarpeeksi hyvin

En tiedä näenkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään.
Sorryatc/v-81 kirjoitti:Vasemmalla se on vain Kukulla,kaikilla muilla oikealla.Lumi on todellinen ongelma jäätyessään tukivarsiin.Kesällä saman efektin antaa turve(voi jopa syttyä)ja risut/kepit.Aina tauolla kannattaa tarkistaa tilanne.Aina upotuksen jälkeen kannattaa tukivarret puhdistaa.

Tota noin nii nii, jos mä nyt oikein ymmärsin niin kyse oli takajarrusta ja pakoputkesta? 330 Magnumissa putki on oikealla mutta jarru vasemmalla...kukkumyy kirjoitti:Sorryatc/v-81 kirjoitti:Vasemmalla se on vain Kukulla,kaikilla muilla oikealla.Lumi on todellinen ongelma jäätyessään tukivarsiin.Kesällä saman efektin antaa turve(voi jopa syttyä)ja risut/kepit.Aina tauolla kannattaa tarkistaa tilanne.Aina upotuksen jälkeen kannattaa tukivarret puhdistaa.juu on se oikealla. Aina ei voi muistaa.