NUTFINN kirjoitti:Ja minahan se voin toimittaa paljon edullisemmin, jos jotakin kiinnostaa!!
Sit tohon vielä:
Tää olis se kaikkein loistavin tilanne, että olis paikanpäällä joku, joka hommais kamat ja lähettäis Suomeen. Osan kamoista sais lahjana lähetettynä tullitta ja veroitta tänne.
Helposti vaan käy niin, että 2645:n hintakyselyn ja 18:nnen kerran jälkeen kun jää rahat saamatta, niin uutuudenviehätys ja kavereiden auttamisen into saattaa hiipua.
Mutta muuten loistava idea.
tsaari kirjoitti:niin ja näkyyhän jälleenmyyjiä woplerin mainitsemalle firmalle löytyvän euroopan unionistakin ettei ameriikoista tartte tilata
Niin.. ja luuletko sen ranskalaisen jälleenmyyjän saavan ne kamat kauppaansa tulleitta ja alveitta ja ilman toimituskuluja??? Mutta voithan silti kysyä!!!
[quote="tsaari"]hyvin sä vedät :P jenkkilässä 280 nokkapaketti 360€ ja sä nyhdät 785,00 € no tosin tuleehan siihen postikuluja 60€ mutta kuitenkin :!: :D se ei ole hullu joka pyytää se on tyhmä joka maksaa :P juurikin tällä menolla saadaan eliminoitua uusia harrastajia/kisaajia :evil:[/quote]
Muuten onnistuit laskemaan hyvin, mutta hinta-arvoisi osuivat aika heikosti. HPD-toimittaa ulkomaille vain UPS:n luottokorttikuittauksella, jolloin rahdin hinnaksi tulee 242 $. Eli yhden nokka-akselin tilauksen hinnaksi muodostuu aika valtava summa. Sen sijaan jos tilaa samaan lähetykseen jotain muuta, kuten hammasrattaita kun ne tulee käytännössä ilman rahtia, koska tuohon 242 $ on sama kaikille alle 6.75 kg:n lähetyksille.
Toiseksi noista pitäisi jotain jäädä itellekin, eli tsaarilta unohtuu kokonaan tehdyt työmäärät. Tällä hetkellä ATV kaupan pyöritys on täysin hyväntekeväisyyttä. Se on helvetisti tappiolla ja elää täysin tuon MC Lifestylen tuloilla. Ja jos tuo suunta ei muutu kesään mennessä tulee Racing tuotteet poistumaan kokonaan ja ne vaihtuu enemmän tuonne nelivetopuolelle jonne löytyy pilvin pimein halpaa Kiina sekundaa.
Toiseksi mitä nokka-akseleihin tulee, niin nuo eivät ole mitään HotCamsin bulkki nokkia, jotka on tarkoitettu tuhoutuneiden alkuperäisten kovikkeeksi. Nämä nokat tehdään aina tilauksesta, eli kun tilaus saapuu pojat rupeaa tilaamaa materiaalia ja sorvaamaan nokka-akselia. Wobblerin nokka-akselin sarjanumero on #9 eli se on vielä prototyyppi sarjaa. Toimitusaika oli todellakin se puoli vuotta... Nyt kun se on testattua tavaraa, sitä saa 1-2 kuukaudessa.
Viimeksi muokannut ducati, 22 Tammi 2007 08:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NUTFINN kirjoitti:Ja minahan se voin toimittaa paljon edullisemmin, jos jotakin kiinnostaa!!
Sit tohon vielä:
Tää olis se kaikkein loistavin tilanne, että olis paikanpäällä joku, joka hommais kamat ja lähettäis Suomeen. Osan kamoista sais lahjana lähetettynä tullitta ja veroitta tänne.
Helposti vaan käy niin, että 2645:n hintakyselyn ja 18:nnen kerran jälkeen kun jää rahat saamatta, niin uutuudenviehätys ja kavereiden auttamisen into saattaa hiipua.
Mutta muuten loistava idea.
Totta toikin on. Silti jotain olen oppinutkin, kantapään kautta tietty.
tsaari kirjoitti:Juu ensiksi noi 280 nokat maksaa jenkeissä 469 taalaa kierosilmä
sori niin se tekeekin päivän kurssi mukaan 362,70€
hondaan nämä predatorin nokat ei ikävä kyllä käy
itekin otan sun kautta jos noin halvalla saa, mutta luulen et toi 360e on yhden akselin hinta, myyvät aika monessa paikassa niitä erikseen pako/imu ja hinta pakettina on mukavan sopiva
kyllä tohon molemmat nokat kuluu
juu tyhmäkin tietää ettei predatorin nokat hondaan sovi, mut tallis sattumalta crf 450 ja predator -05, eli tilaukseen vaan kun halvalla saat niitä
Tuolta muutama kuva eiliseltä päivältä kun Ville vetelee suskalla .Ja meikän tämänpäivän vetoja aiheena koneen säätö -15 pakkaseen .Alkaa pikkuhiljaa kone pysyyn hanskassa ja huomenna sitten vuorossa oikeilla renkailla alustan säätöä . http://www.atv-racing.net/galleria/inde ... 21.01.2007
hienoja kuvia.. kattelin noita takarenkaita, aika pallomaiset ainakin vauhdissa. pitääkö tollaset miten? kai normi crossirenkaat olis muodoltaan paremmat aihiot jääratakumeiksi vai?
aattelin vaan, kun sais halvalla juuri tuolla kuvalla olevat renkaat (mallia kiina) motorpowerista ja lisäksi linhain takavanteet jotka passais suskaan, niin mietimpä vaan kannaattaako, vai pitäskö ostaa jotkut "kanttisemmat"
arveluttaa muutenkin kestääkö kiinalaisen renkaan runko kovempaa kyytiä..
tripleT kirjoitti:hienoja kuvia.. kattelin noita takarenkaita, aika pallomaiset ainakin vauhdissa. pitääkö tollaset miten? kai normi crossirenkaat olis muodoltaan paremmat aihiot jääratakumeiksi vai?
aattelin vaan, kun sais halvalla juuri tuolla kuvalla olevat renkaat (mallia kiina) motorpowerista ja lisäksi linhain takavanteet jotka passais suskaan, niin mietimpä vaan kannaattaako, vai pitäskö ostaa jotkut "kanttisemmat"
arveluttaa muutenkin kestääkö kiinalaisen renkaan runko kovempaa kyytiä..
Nuo taka pallot on mun viimme vuotiset renkaat joilla käyn repiin moottori testiä jaa muutenvaan ajeleen... varsinaiset kisa renkaat on sitten ihan erinlaiset .
tripleT kirjoitti:hienoja kuvia.. kattelin noita takarenkaita, aika pallomaiset ainakin vauhdissa. pitääkö tollaset miten? kai normi crossirenkaat olis muodoltaan paremmat aihiot jääratakumeiksi vai?
aattelin vaan, kun sais halvalla juuri tuolla kuvalla olevat renkaat (mallia kiina) motorpowerista ja lisäksi linhain takavanteet jotka passais suskaan, niin mietimpä vaan kannaattaako, vai pitäskö ostaa jotkut "kanttisemmat"
arveluttaa muutenkin kestääkö kiinalaisen renkaan runko kovempaa kyytiä..
Nuo taka pallot on mun viimme vuotiset renkaat joilla käyn repiin moottori testiä jaa muutenvaan ajeleen... varsinaiset kisa renkaat on sitten ihan erinlaiset .
mutta riittääkö ton mallisissa pito harrastekäyttöön? lähinnä tarkotan onko ero sitä luokkaa, että kannattaa panostaa muutama satku lisää..
Eipä ole pitkään aikaan vaan koneen perus säätöjä on haettu lamdalla kohilleen. Vieläkään ei ole aivan selvinnyt tuon moottorin sielun elämä mutta hajulla kyllä jo ollaan mitä tuosta ulos saa ... Mutta ala kertakin pitää saada kondikseen että täysiä tehoja voisi käyttää turvallisesti radallakin ... Näin sanoo viisaammat joten ajetaan sitten toistaiseksi vähän jarrut päällä.