Liikennevakuutukset

Keskustelua Linhai mönkijöistä.
gt3
2WD

Viesti Kirjoittaja gt3 »

vakuutukset tapiolassa ollu iät ja ajat kotivakuutusta myöten tossa oli vielä 10% omistaja alennus
ATV-Catti
3WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ATV-Catti »

gt3 kirjoitti:no niin tänään putkahti vakuutuslappu ja v......u!!!!!!!!!!!!!!!!mä vaan sanon että huh huh !!!!tapiolan liikennevakuutus linhai 300:n on 298.22e ja vakuutuksessa lukee pyörämaasturi :evil: pitääköhän toi ekaerä maksaa vai onnistuukohan yhtiön vaihdolla vai onko näissä yhtiöissä jotain aikavälejä jolloin voi vaihtaa :x
Voit vaihtaa milloin vain !
Ota uusi liikenne vakuutus sopivaksi katsomastasi yhtiöstä, vanha katkeaa automaattisesti ja maksat vain niistä päivistä jotka ovat siihen mennessä kertyneet.
Rekisteri otteen joutuu uusimaan liikennevakuutus yhtiön vaihdossa.
gt3
2WD

Viesti Kirjoittaja gt3 »

no niin soitettu pohjantähteen ja vakuutus 140e ilman että olen edes koskaan kuullut koko yhtiöstä :D sitten soitin tapiolaan ja kysyin että miten vakuutus voi olla noin kallis noihin muihin verrattuna niin sanoi että onhan se meilläkin 140e jos ei ole tieliikennemalli heh heh kyllä oli naurussa pidättelemistä mutta kun se on liikenteessä niin se kerrotaan kahdella :shock: no ilmotin että empä ole maanantaina enää teidän asiakas johon tapiola en olisi minäkään jos saisin puolet halvemmalla muualta:D
P3t3
6WD
Mönkijä:: TGB Blade 425

Viesti Kirjoittaja P3t3 »

No meinasinkin lähinnä tuota mönkijän vakuutusta,että kauan se on ollu tapiolassa vai oliko ensimmäinen lasku kun tuli luukusta.
gt3
2WD

Viesti Kirjoittaja gt3 »

eka lasku oli
Juhniz
6WD
Mönkijä:: Terralander 800

Viesti Kirjoittaja Juhniz »

Raumalla, Lähivakuutus, 125€/v liikennevakuutus ja hirvi,palo,varkaus 36€/v. Ilkivaltaa yritin vielä kinua tuohon, mutta sitten olisi hinta noussut pilviin.. toivotaanpa ettei huumehöyryiset yms mannet eksy mönkijän kimppuun :lol: . Ja kyseessä siis 300 4x4 linhai tieliikennemalli
makehe
2WD

Viesti Kirjoittaja makehe »

Ajoneuvoryhmästä Logibearille ja muillekin:

vakuutuskirjassa lukee: maastoajoneuvo

vakuutuksen tekijän/myyjän ja vakuutusyhtiön pitäisi osata rekisteriotteen tiedoista löytää ajoneuvoluokka, joka on L7E. En tiedä onko kaikkien yhtiöiden/vakuutusasiamiesten tiedot/taidot ajan tasalla
Karhu
rangeroveri
Noppeli

Viesti Kirjoittaja rangeroveri »

Mulla lukee vakuutuspaperissa ajoneuvoluokka: moottorikelkka alaviitteenä mönkijä ja rekisterinumerokin merkitty. Vakuutusyhtiö Pohjola, liikennevakuutus 125.70e/vuosi ja laite on Linhai 300 4x4 tieliikennemalli.
kolaaja
Noppeli

Viesti Kirjoittaja kolaaja »

No on niissä hinnoissa "hiukan" eroja. Mulle tipahti pohjolasta laskut tänään ja vakuutustiedoissa luki: Linhai 300 4x4 ja luokiteltu MOOTTORIKELKAKSI, näyttää olevan pohjolan tyyli nimetä mönkkä. Voihan sitä tosiaan puhua neliveto moottorikelkasta kunhan hinnat on kohillaan.
Hinnat:
Liikenne 125,7e - 2,5%maksutapa-alennus -7,0% keskittämisalennus.
Osakasko 33,30e - samat ale prossat kuin liikenteessä.

Eli n.140e yhteensä/v.
J.O.B
Tracks

Viesti Kirjoittaja J.O.B »

Pohjolalla on tapana käyttää moottorikelkka tariffia ja siitä syystä lukee moottorikelkka.

Itse harkitsen vakavasti yhtiön vaihtoa pohjolasta koska menee niillä pikkasen aikaa maksaa vahinko.
16.9 sattunu vahinko ja vielä tänään 5.12 ei ole rahoja tullut vaikka korvauspäätös asiassa on tehty 20.9.
Että semmosta.
-ede, bibe, lude; post mortem nulla voluptas-

Team Ku-Ra
ATV Kalenteri
samima
4WD
Mönkijä:: Linhai 2x4

Viesti Kirjoittaja samima »

Taitaisi J.o.b:in kannattaa soittaa vaikka pohjolaan.
Mulla ei ole yhtä poikkeusta lukuunottamatta kestänyt korvaukset kahtaviikkoa kauempaa ja se poikkeuskin oli oma moka kun en muistanut lähettää korvaus hakemusta. Tähäkin suhtautuivat ammattimaisesti vaikka kerkisin haukkua puhelimessa koko yhtiön.
On kakarasta lähtien maksettu kaikennäköistä kommellusta ja vahinkoa. Ja 21 vuotisen moottori harrastuksen aikana aina on saanut hyvän tarjouksen sieltä ja aina on vakuutukset ollutkin siellä.
Sami
MXU 500 Mönkkäreiden mese :)
zenus
Noppeli

Viesti Kirjoittaja zenus »

Tuli hommattua 300 linhai ja huomasin ettei todellakaan ole aivan sama mistä vakuutuksen ottaa.

Kolme tarjousta pyysin liikennevakuutuksesta ja tulokset olivat:

Ifi 136 euroo/v
Pohjola 130 euroo/v
Tapiola 308 euroo/v

Aijai kun jää vähän bensa rahhaa kun ei vaan ota tapiolasta.
Harmi vaan kun kaikki talouden vakuutukset on ennestään tapiolassa.
Joutunee ihan periaatteesta vetämään kaikki pois.
ATV-Catti
3WD
Viesti:

zenus kirjoitti: Aijai kun jää vähän bensa rahhaa kun ei vaan ota tapiolasta.
Harmi vaan kun kaikki talouden vakuutukset on ennestään tapiolassa.
Joutunee ihan periaatteesta vetämään kaikki pois.

Just niin, mä siirsin kanssa talonvakuutukset ja kun auto menee vaihtoon aikanaan, niin vaihtuu kanssa vakuutus yhtiö :shock:
Ei ole hullu se joka pyytää, vaan se joka maksaa :lol:
mönkijäinen
3WD
Mönkijä:: kingQuad 700
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mönkijäinen »

mulla on tapiolassa linhain vakuutus, maksu vuodessa 138 e.
laskussa lukee että pyörämaasturi linhai. mahtaakohan olla mettä mallin
vakuutus :roll:
ATV-Catti
3WD
Viesti:

mönkijäinen kirjoitti:mulla on tapiolassa linhain vakuutus, maksu vuodessa 138 e.
laskussa lukee että pyörämaasturi linhai. mahtaakohan olla mettä mallin
vakuutus :roll:

Joo, tapiolan tieliikenne pelin vakuutus on x2 metsäpelin vakuutuksen hinta :cry:
Vastaa Viestiin