Yhteis tilaus 300 Crossi ?????
Vaihtoehto kiinasta tilaamiselle voisi olla, että kyseisen laitteen hankkisi ruotsista. Netistä löysin Megagroup sweden motor ja se on noin 2-300km tukholmasta. Siellä he myyvät laitetta hintaan 25,900 eli n. 2800 eskoo.
Ajattelin vaan tota takuuta, eli varaosat voisi saada postinkautta eikä kaikki jäisi itse maksettavaksi. Toinen vaihtoehto saattaisi olla Shineray:n 300 cc crossi. Se on Hondan kopio ja ainakin mulla oleva 250cc saa kulutus osat suoraan meikäläisten kaupoista eli moottori on suzukin GN tai GZ:n malli ja runko, muovit, jarrut ja rattaat käy Hondastasta.
Ajattelin vaan tota takuuta, eli varaosat voisi saada postinkautta eikä kaikki jäisi itse maksettavaksi. Toinen vaihtoehto saattaisi olla Shineray:n 300 cc crossi. Se on Hondan kopio ja ainakin mulla oleva 250cc saa kulutus osat suoraan meikäläisten kaupoista eli moottori on suzukin GN tai GZ:n malli ja runko, muovit, jarrut ja rattaat käy Hondastasta.
Kiina ihmeet ovat ihan jees
- Jippanen
- Tracks
- Mönkijä:: 2 rengasta
Mä olisin kiinnostunu tollasesta crossista, jos vaan sais iskän suostuteltua...Saisko niitä kuvia, JuZZe930@netti.fi...
Esimerkiksi toi malli joka mulla on, niin sitä myy motomaurits porissa. Tietääkseni hänellä on yksi vielä jäljellä ( se on hondan kopio, suzukin koneella). Tämäkin, kuten kaikki kinkki vehkeet vaatii hieman rakentelua, mutta tähän saakka tämä on ollut paras lähtökohta rakentamiselle, olen näitä tehnyt jo neljä erimerkkistä tänä vuonna.
Kiina ihmeet ovat ihan jees
Jaajaa
Katsokaas http://www.nettimoto.com/417780
TASAN samoja mitä tuolta kiinasta tilasitte.
Kohta noita alkaa tuomaan myllymäet sun muut glanssit, eli hintakilpailu tulee olemaan jonkunnäköinen (esimerkkinä Hawai mallin hinta alkoi 1750€ ja päätyi 1400€)
TASAN samoja mitä tuolta kiinasta tilasitte.
Kohta noita alkaa tuomaan myllymäet sun muut glanssit, eli hintakilpailu tulee olemaan jonkunnäköinen (esimerkkinä Hawai mallin hinta alkoi 1750€ ja päätyi 1400€)
Mönkijäni tulee lähes aina olemaan kaksivetoinen, matka jatkuu keula kohti taivasta tai sitten kyljet 

- Jippanen
- Tracks
- Mönkijä:: 2 rengasta
Savenmaaltakin saa noita jo hintaan 2399e http://kauppa.savenmaa.fi/PublishedServ ... C3%B6n2590
- PEPE'S POWER
- Noppeli
- Viesti:
MOTOLAND myy totakin 300cc mallia,nyt tosin vain väliaikaisesti loppu,mut lisää tulee jo maaliskuun alkupuoliskolla. www.motoland.org
Elämä on odottamista.
Perusteluja kaipaa hän?? Mun vehkeessä on tommonen systeemi ja hyvältä tuntuu.Brauer kirjoitti:Katsokaa tarkkaan noita motolandin kuvia. Mielestäni kyseisessä mallissa ei ole erillistä etujarrua vaan etu- ja takajarru on yhdistetty polkimeen. Onko tämä se tehostettu jarru? Mielestäni tuo systeemi ei ole kovinkaan hyvä.
Linhai 400 4x4