itse olen myös pähkäillyt näiden pollen pulttien kierteitä.Kyseessähän on amerikkalainen kone niin luulen että on myös tuumasta tavaraa koneessa.
mitenkäs nämä tukivarsien pultit?
en ole niitä vielä uskaltanut avata.
Käytän vehkeen ensiksi ensimmäisessä huollossa,ennen kuin rupean häärämään.
Onkos teillä ollut käynnistyksen kanssa ongelmia.
Joidenkin mielestä se ei ongelma ole (lue:isäni) joka on muutenkin tavallinen jäärä,mutta kone ei käynnisty pienestä avaimen vääntämisestä ei edes vaikka kone olisi käytetty lämpimäksi.
Voisiko johtua startista?vai onko pollessa vielä "tehdas säädöt" kun kyseessähän on uusi peli.
Kirjoittelin aiemmin moisesta ongelmasta ja joku kyseli että onko kyseessä ruisku vaiko kaasari malli.Elikkäs kyseesä on 450 -06 polle kaasari koneella..
Peränöljyt tarvitsisi nyt tarkastaa ja vaihtaa sekä tuon vaihteiston..Luulen että 25 tunnin huollossa polle sai vain valohoitoa, kun ei ollut kuin nipat rasvattu ja koneen öljyt vaihdettu ja ensimmäinen huoltohan sisältää kaikki öljyt ja suodattimet?
Minä en ainakaan kyseistä huolto paikkaa suosittele...
Oma polle ruiskasi öljyt (1.5L) putsari koteloon ja samalla kone sai uuden kling klong käyntiäänen, saas nähä mikä hajos. Samalla reissulla miikalta lensi takakardaani huitsinvit....
Osta polle ja naati ajamisesta...
Ei harmita yhtään, koko lauantain yritin miettiä syytä kiskaista kännin päälle mutta ei vaan mitään ollu. Pollet rupes poikimaan ni iltasuunitelmat oli kerrasta valmiit!
Tulee aina sellanen hullu tiedemies olo kun vehkeet leviää, nauraa räkättää outo virne naamalla
No joo, pientä tiedustelua jo laitoin koska saatas pari kappaletta reneetä tänne suuntaan...