tuliko susta derbimies? Kohta voidaan pitää kokoontumisajot kotkassa..Grazzius kirjoitti:näköjään kotkasta muitakin täälläitel menny nyt 6 päivää lainahakemuksesta tunttuu odotus pitkältä... ens viikolla toivottavasti selviää tuleeko minusta derbi dxr 250 omistaja BTW. tänään kotkassa näin 4 mönkijää tieliikenteessä ja kaikki eri aikaan
onko smc omistajia minkää vertaa tällä foorumilla
1500 km.
-etulyhdyn heijastin tärissyt irti/rikki
-rek. kilpi poikki
-kilpiteline heiluu
-vas. alatukivarren pusla korjattu
-mittari irti
-tuhat pulttia kiritty
-ketjua kiristetty yhteensä 4 cm eli kaikki mitä voi
-valojen vaihtokytkin sulanut/korjattu
ei mitään haittaa, hauskaa on! ennätys perse eellä lumihankeen:
derbi 5 metriä kuski 7 kypärä 12 hanskat 40 ja virta-avain (no ei sittenkään)
-rek. kilpi poikki
-kilpiteline heiluu
-mittari irti
-tuhat pulttia kiritty

Mulla on kanssa pari viikkoa ollut 250 dxr, eipä siinä mitään pahempia vikoja ole ollut. Huohotin putki jääty kerran ja alko pukkaamaan öljyä venttiilikopan kannesta ja noi prkl ruuvit tuntuu löystyvän ihan kiitettävään tahtiin. Pitää kokeilla jos laittais lukitusprikat, vois alkaa kestääkin kiinni. Yhtään dxr ei ole vielä kotkassa tullut vastaan. Kohtahan meitä on sitten ainakin kolme 

Kannattaa suosiolla tehdä uus kilpiteline ja samalla laittaa pelti kilven taakse, muuten toi alkuperäinen teline ja kilpikin tippuu tielle.deeäksär kirjoitti:1500 km.
-rek. kilpi poikki
-kilpiteline heiluu
-mittari irti
-tuhat pulttia kiritty
- vaughan
- Tracks
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Viesti:
Täytyy kommentoida asiaa vaikkakin ajelen motolla että ei kestä kilvet muillaakaan...
mun kilpi on menny mettä möyryymisissä niin monta kertaa ruttuun molempiin suuntiin että kohta se on varmaan poikki....
mun kilpi on menny mettä möyryymisissä niin monta kertaa ruttuun molempiin suuntiin että kohta se on varmaan poikki....

Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
ei ole vielä tulluk-mies kirjoitti:tuliko susta derbimies? Kohta voidaan pitää kokoontumisajot kotkassa..Grazzius kirjoitti:näköjään kotkasta muitakin täälläitel menny nyt 6 päivää lainahakemuksesta tunttuu odotus pitkältä... ens viikolla toivottavasti selviää tuleeko minusta derbi dxr 250 omistaja BTW. tänään kotkassa näin 4 mönkijää tieliikenteessä ja kaikki eri aikaan

jäsen: 2321
tänään viimeks kaahaltiin kaverin kanssa ympäri karhulaa, nyt erkki silmät auki. Huomenna voi bongata saareltaErkki kirjoitti:Mulla on kanssa pari viikkoa ollut 250 dxr, eipä siinä mitään pahempia vikoja ole ollut. Huohotin putki jääty kerran ja alko pukkaamaan öljyä venttiilikopan kannesta ja noi prkl ruuvit tuntuu löystyvän ihan kiitettävään tahtiin. Pitää kokeilla jos laittais lukitusprikat, vois alkaa kestääkin kiinni. Yhtään dxr ei ole vielä kotkassa tullut vastaan. Kohtahan meitä on sitten ainakin kolme

Ilmankos en oo nähnyt jos ajelette karhulassa, mä oon parikertaa käynnyt lentokentällä pyörimässäk-mies kirjoitti:tänään viimeks kaahaltiin kaverin kanssa ympäri karhulaa, nyt erkki silmät auki. Huomenna voi bongata saareltaErkki kirjoitti:Mulla on kanssa pari viikkoa ollut 250 dxr, eipä siinä mitään pahempia vikoja ole ollut. Huohotin putki jääty kerran ja alko pukkaamaan öljyä venttiilikopan kannesta ja noi prkl ruuvit tuntuu löystyvän ihan kiitettävään tahtiin. Pitää kokeilla jos laittais lukitusprikat, vois alkaa kestääkin kiinni. Yhtään dxr ei ole vielä kotkassa tullut vastaan. Kohtahan meitä on sitten ainakin kolmeoranssi smc 300 ja perässä luistelee sachc 250cc

Sinne pääsee kun tulee prismalta päin vanhaa tietä heinsuon kaatopaikkaa kohti, siinä tulee vähän ennen kaatopaikkaa jyrkkäylämäki, mäki ylös ja mäen päältä käännyt oikealle, siitä pieni mäki ylös ja heti oikealle siitä jatkat sitten suoraan ja se tie menee voimalinjojen alle. Kun tarpeeksi jatkaa tietä pääsee hakkuuaukeelle. Se on ihan kiva tie ajella ja siltä löytyy pätkä moton uria, niissä pitää ajaa sellasessa 45 asteen kulmassa ja sen jälkeen on ihan hakkuuaukee. Enemmän sellanen vauhti tie missä on hyviä mutkia ja pikku hyppyjä.k-mies kirjoitti:katajasuolla? mitäs siellä on ja kuin sinne pääsee? alkaa nää lähiöt olla ajeltu läpi...