mikäs nappi?

Keskustelua CF-Moto mönkijöistä
Koheltaja
Koheltaja (r)
Viestit: 8676
Liittynyt: 02 Elo 2004 17:59
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Jaa että sellanen tapaus, oli rasitusmurtuma kuoressa vai tuliko joku osa ensin kurkistamaan onko perän ulkopuolella valoisaa? :wink:
Kylätason mönkijäkuski
Viljami
Tracks
Viestit: 1146
Liittynyt: 05 Maalis 2006 03:22
Mönkijä:: Polaris SP 500 EFI T3
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Viljami »

J.O.B kirjoitti:Ei mutta tuossa on kuvia mitä voi tapahtua.....Moton etuperä
No katos perskelettä. Missäs sinä tollasen reijän ja halkeeman siihen sait aikaan? Juuri tuolla toisessa viestiketjussa arvailin etuperän halkeemisen olleen vain paskaa tuuria leipurin kaverilla, mutta tämähän on jo toinen raportoitu tapaus. :(
Viljami

Vuoden turhake 2007, ja ylpeä siitä.
Avatar
J.O.B
Tracks
Viestit: 953
Liittynyt: 30 Tammi 2006 10:55
Paikkakunta: Kirkkonummi. CFmoto Ku-Ra Racing edition.

Viesti Kirjoittaja J.O.B »

Noo jupe-k älä pelästy, ohjekirjasakin sanotaan että lukko päällä ei pidä ajaa pitkiä matkoja, jos jää kiinni niin lukkopäälle ajetaan pois ja sen jälkeen lukko pois päältä.

Juu sieltä tuli rattaat kurkaamaan komeeta kuskia, tai sitä nättiä tyttöä yhdellä parkkipaikalla :wink: :lol: :lol:
Mulla oireili tuo perä pidemmän aikaa lukko ei meinannut irroittaa ollenkaan ja sitten ihan harmittomassa tilanteessa se vaan räjähti asfaltti parkkiksella joka oli luminen.
En tiedä mitä öljyä sielä on mutta oma myyjäni selvitti asiaa ja selvisi että jos konetta käytetään pakkasasteilla niin öljynä pitäisi käyttää perässä samaa kuin koneessakin eli 10-30 stä eikä 75-90 mitä siellä on tehtaalta tullessaan.
Hyvä kone se on ja on kyllä testattu kovemmissakin ryminöissä. :wink:
-ede, bibe, lude; post mortem nulla voluptas-

Team Ku-Ra
ATV Kalenteri
Koheltaja
Koheltaja (r)
Viestit: 8676
Liittynyt: 02 Elo 2004 17:59
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Aika mielenkiintoinen ratkaisu että koneöljyt laitetaan vetopyörästöön missä tarvitaan öljyltä kovaa pintapaineen ja leikkautuvuuden kestoa... :-k
Kylätason mönkijäkuski
Avatar
J.O.B
Tracks
Viestit: 953
Liittynyt: 30 Tammi 2006 10:55
Paikkakunta: Kirkkonummi. CFmoto Ku-Ra Racing edition.

Viesti Kirjoittaja J.O.B »

ei se mikään ihme ole esim. Veneissä VolvoPentan vetolaitteissa käytetään paljon juuri tuota öljyä kylmissä olosuhteissa.
-ede, bibe, lude; post mortem nulla voluptas-

Team Ku-Ra
ATV Kalenteri
Jupe-K
3WD
Viestit: 89
Liittynyt: 12 Helmi 2007 19:12
Paikkakunta: Heinola, CF Moto 500 tl

Viesti Kirjoittaja Jupe-K »

J.O.B kirjoitti:Noo jupe-k älä pelästy, ohjekirjasakin sanotaan että lukko päällä ei pidä ajaa pitkiä matkoja, jos jää kiinni niin lukkopäälle ajetaan pois ja sen jälkeen lukko pois päältä.

joo selvä homma.. onneks ei ees oo mun ajo mestoilla pahoja paikkoja :D
Avatar
vaughan
Tracks
Viestit: 4759
Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vaughan »

Jupe-K kirjoitti: joo selvä homma.. onneks ei ees oo mun ajo mestoilla pahoja paikkoja :D
Niin, vielä... :lol:
Kyllä se moto vie vielä sutkin pahoihin paikkoihin.Ethän sä muuten saa sen ominaisuuksista mitään irti :badgrin: .
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
Jupe-K
3WD
Viestit: 89
Liittynyt: 12 Helmi 2007 19:12
Paikkakunta: Heinola, CF Moto 500 tl

Viesti Kirjoittaja Jupe-K »

vaughan kirjoitti:
Jupe-K kirjoitti: joo selvä homma.. onneks ei ees oo mun ajo mestoilla pahoja paikkoja :D
Niin, vielä... :lol:
Kyllä se moto vie vielä sutkin pahoihin paikkoihin.Ethän sä muuten saa sen ominaisuuksista mitään irti :badgrin: .

saa nährä minne sitä joutuu ku lahretään viikonloppuna viemää selattee suo lampee iskukoukkuja että meneekö se moto sinne vai hyytyykö meno.


mitenkäs on muutes vaughanin moto kestäny onko olluna isompia onkelmia?
Cooleri
Tracks
Viestit: 1532
Liittynyt: 21 Huhti 2005 17:35

Viesti Kirjoittaja Cooleri »

Voiko väärä öljyn tyyppi vaikuttaa oikeasti noin tuohon hajoamiseen? :-k :-k
Avatar
vaughan
Tracks
Viestit: 4759
Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vaughan »

Jupe-K kirjoitti:
vaughan kirjoitti:
Jupe-K kirjoitti: joo selvä homma.. onneks ei ees oo mun ajo mestoilla pahoja paikkoja :D
Niin, vielä... :lol:
Kyllä se moto vie vielä sutkin pahoihin paikkoihin.Ethän sä muuten saa sen ominaisuuksista mitään irti :badgrin: .

saa nährä minne sitä joutuu ku lahretään viikonloppuna viemää selattee suo lampee iskukoukkuja että meneekö se moto sinne vai hyytyykö meno.


mitenkäs on muutes vaughanin moto kestäny onko olluna isompia onkelmia?
Muun muossa täältä:
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=6618
löytyy mun juttuja motosta ja muutenkin.
Parhaillaan odottelen soittoa ec:ltä että saan hakea ceffin himaan uuden vinssin kera.
Hoitoon moto lähti kärvähtäneen "mikä lie" liittimen takia.
Ei mitään isompia eikä paljon pienempiäkään ongelmia.Ajotyylistä johtuvaa pikku rupsahtamistahan ei lasketa(eikä irronneita muovin kappaleita).
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
Leipuri
2WD
Viestit: 40
Liittynyt: 22 Helmi 2007 14:06
Paikkakunta: Tuusniemi

Viesti Kirjoittaja Leipuri »

Niin sitä nappulaa "etuperänlukko" joutuu ainakin meikän motossa käyttäämään melkein joka kerta kun pakittaa, pirun rajoitin hakkaa päälle eikä lähde liikkeelle "ei kehtais työntääkään".
Mites teillä homma toimii? Neuvoja tarvittais...
J.K.J.T
3WD
Viestit: 96
Liittynyt: 17 Loka 2006 20:22
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja J.K.J.T »

Mullaki joutuu panamaan sitä lukon nappia, muuten `` jäkittää`` eikä liiku. Oli aika kiva, kun ei tienny että lukko päällä pakittaa, ajoin hangessa, eikä menny enää eteenpäin, pakki päälle ja kas kummaa: pät pät pät!! Olipa hauska työntää kun lunta n. 40 cm :evil: Onko muillakin sama homma, nimittäin kääntyminen on vähän nii ja näin lukko päällä :roll:
Mönkijä on Cfmoto 500 4X4, ostettiin uutena 17.10.2006
J.K.J.T
3WD
Viestit: 96
Liittynyt: 17 Loka 2006 20:22
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja J.K.J.T »

Nyt vähä off topiccia, mutta tuli näköjään 100 viestiä täyteen :arrow: kunniajäsen!!! 8)
Mönkijä on Cfmoto 500 4X4, ostettiin uutena 17.10.2006
Avatar
vaughan
Tracks
Viestit: 4759
Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vaughan »

Pakkirajottimelle on oma topicki täällä moto osastolla.
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
Jupe-K
3WD
Viestit: 89
Liittynyt: 12 Helmi 2007 19:12
Paikkakunta: Heinola, CF Moto 500 tl

Viesti Kirjoittaja Jupe-K »

kyllä minä ainakin pystyn pakittamaan iha normaalisti.
Vastaa Viestiin