MXU 500 Tieliikennemalli
MXU 500 Tieliikennemalli
Olen hankkimassa tuollaista kapistusta ja kysyisinkin nyt ammattilaisilta sellasta jutskaa, että millä menetelmällä tuosta 500 kuutioisesta on kuristettu sen tehot 26 Kw siihen 15 Kw:n? Onko niitä kuristuksia vaikea poistaa?
Ajattelin vaan, että 15 hevosvoiman lisäys tuntuu varmaan jo aika lailla tuossa teholuokassa.
Paljon tuollainen kulkee eli pysyykö sillä taajaman ulkopuolellakin liikenteen mukana?
Kiitoksia jo etukäteen kaikille vastanneille.
Ajattelin vaan, että 15 hevosvoiman lisäys tuntuu varmaan jo aika lailla tuossa teholuokassa.
Paljon tuollainen kulkee eli pysyykö sillä taajaman ulkopuolellakin liikenteen mukana?
Kiitoksia jo etukäteen kaikille vastanneille.
-
- 6WD
- Viestit: 341
- Liittynyt: 14 Tammi 2006 21:47
- Mönkijä:: Outlander 500 max xt
- Paikkakunta: kangasala
jos haluat et kuristukset otetaan pois niin se käy kyllä kätevimmin ekan huollon yhteydessä se rengas on kyllä helppo itekin poistaa kaasarin kurkusta tosin vähän tiukassa voi olla.nopeus kuristuksilla noin 75 ja ilman 90 todellista nopeutta,mittari meinaan valehtelee aika paljon.kiihtyvyyteen se enemmänkin vaikuttaa kun huippunopeuteen kun tulee rajoittaja vastaan ja eipä sillä jalkoihin ainakaan kaheksankympin rajotuksilla jää.ite ajattelin laittaa kesäksi 16-17 tuumaset auton renkaat ja vanteet niin vois saada vähän huippuja lisää kun pyörän koko suurenee.
Elikkä imusarjassa on sentin paksuinen prikka joka kuristaa n.50mm:stä n. 20mm:liin. Tuo pois niin jopa rupee kiihtymään. Kierros/nopeus rajoitin rupeaa toimimimaan edellä kuvatuissa nopeuksissa, mutta siihen löytyy läääke täältä http://www.kini-tec.de/sk/product_info. ... 5673ae12ed
Ja varmaan kohta näitä saa Suomestakin.
Sami
Ja varmaan kohta näitä saa Suomestakin.
Sami
MXU 500 Mönkkäreiden mese 

Ei ole tuo saksa vahvimpia kieliä mutta kyllä sen pitäisi muutakin tehdä. Parantaa kylmä starttia, lisätä vääntöä ja tuo nopeuden lisäys. Voi olla että tekee muutakin mutta tuo kieli.....
Hintaa on saatu laitteelle mukavasti mutta toisaalta eihän tuo ole kuin yhden rengas setin hintainen.
Sami
Hintaa on saatu laitteelle mukavasti mutta toisaalta eihän tuo ole kuin yhden rengas setin hintainen.
Sami
MXU 500 Mönkkäreiden mese 

Kiitoksia vastauksista
Eiköhän minulle riitä ihan tuo perus prikan poistaminen. Minulle tuo huippunopeus ei ole niin tärkeä, mutta voimaa saa kyllä olla...
Eihän tuossa muuten olisi mitään järkeä hankkia tuota 500 kuutioista, kun 300 kuutioisessa on melkein yhtä paljon voimaa. Ainoastaan neliveto erottaa ja tietenkin koko.
Eihän tuossa muuten olisi mitään järkeä hankkia tuota 500 kuutioista, kun 300 kuutioisessa on melkein yhtä paljon voimaa. Ainoastaan neliveto erottaa ja tietenkin koko.
Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä CDI-poksista?samima kirjoitti:Elikkä imusarjassa on sentin paksuinen prikka joka kuristaa n.50mm:stä n. 20mm:liin. Tuo pois niin jopa rupee kiihtymään. Kierros/nopeus rajoitin rupeaa toimimimaan edellä kuvatuissa nopeuksissa, mutta siihen löytyy läääke täältä http://www.kini-tec.de/sk/product_info. ... 5673ae12ed
Ja varmaan kohta näitä saa Suomestakin.
Sami
Onko kukaan innokas tilaamaan... Voitasi tehdä kimppatilaus, niin säästäis ainakin postimaksuissa

-
- 6WD
- Viestit: 341
- Liittynyt: 14 Tammi 2006 21:47
- Mönkijä:: Outlander 500 max xt
- Paikkakunta: kangasala
Sbarga kirjoitti:Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä CDI-poksista?samima kirjoitti:Elikkä imusarjassa on sentin paksuinen prikka joka kuristaa n.50mm:stä n. 20mm:liin. Tuo pois niin jopa rupee kiihtymään. Kierros/nopeus rajoitin rupeaa toimimimaan edellä kuvatuissa nopeuksissa, mutta siihen löytyy läääke täältä http://www.kini-tec.de/sk/product_info. ... 5673ae12ed
Ja varmaan kohta näitä saa Suomestakin.
Sami
Onko kukaan innokas tilaamaan... Voitasi tehdä kimppatilaus, niin säästäis ainakin postimaksuissa
täällä ois kyllä yksi tilaaja heti valmiina.
Moron.kate kirjoitti:Sbarga kirjoitti:Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä CDI-poksista?samima kirjoitti:Elikkä imusarjassa on sentin paksuinen prikka joka kuristaa n.50mm:stä n. 20mm:liin. Tuo pois niin jopa rupee kiihtymään. Kierros/nopeus rajoitin rupeaa toimimimaan edellä kuvatuissa nopeuksissa, mutta siihen löytyy läääke täältä http://www.kini-tec.de/sk/product_info. ... 5673ae12ed
Ja varmaan kohta näitä saa Suomestakin.
Sami
Onko kukaan innokas tilaamaan... Voitasi tehdä kimppatilaus, niin säästäis ainakin postimaksuissa
täällä ois kyllä yksi tilaaja heti valmiina.
Näytät olevan Kangasalalta, itse olen Tampereelta.
Voitaisiin törmätä jossakin ja sopia tilaus.?
Kymcoon auton vanteet
Kate olit laittamassa auton renkaita Kymcoon, minkälaiset vanteet käy ? Omat vanteet kun ovat erillaiset edessä ja takana. Mikä vanne ja rengaskoko sopii ?
-
- 6WD
- Viestit: 341
- Liittynyt: 14 Tammi 2006 21:47
- Mönkijä:: Outlander 500 max xt
- Paikkakunta: kangasala
Re: Kymcoon auton vanteet
no tuli kuitenkin hommattua itp aluvanteille ihan mönkkärin maxxis katurenkaat ja ihan tyytyväinen olen niihin vaikka pientä täristystä tietyllä nopeuksilla onkin vaikka tasapainotettiin.olishan ne auton renkaat ja vanteet varmaan ihan hyvät ollu mutta olis tullu halvatun kalliiksi kun taakse olis vielä tarvinnu teettää 3-5cm levittävät specerit.tapsa61 kirjoitti:Kate olit laittamassa auton renkaita Kymcoon, minkälaiset vanteet käy ? Omat vanteet kun ovat erillaiset edessä ja takana. Mikä vanne ja rengaskoko sopii ?