Uusi 300cc SMC
Mitenhän tohon vastaisi... teho riittää ykkösellä ja varmaan kakkosellakin pysyy ylhäällä. Mun taidot rajoittuu vaan siihen ykkösellä treenaamiseen. Ihan kaasusta se nousee, ilman kummempaa nykäisyä. Vaikka se tuleekin tehtyä niin suurta apua siitä ei tunnu olevan. Se taka-akseli muakin arveluttaa mut kesä sitte näyttää mitä se kestää =) mahtaakohan se leveämpi taka-akseli olla yhtään tukevampaa tekoa?
Ostin pelin vasta äsken, kokemusta on vasta parin sadan kilometrin verran. Mutta on paljon laadukkaamman oloinen laite verrattuna Kiinan vehkeisiin, katteet tosin rämisevät ja pultit löystyvät helposti ajossa. Kannattaa laittaa liimalla kiinni.
Ajo ominaisuuksista ei ole vielä paljoa kerrottavaa,
ohjauskulmia on tarkoitus säädellä talven aikana ja kokeilla, miten se vaikuttaa ajoon. Etujousitus on todella jäykkä, on varmasti hyvä maantiellä, mutta maastossa mielestäni aivan liian kova. Tätäkin on tarkoitus parannella tulevana talvena.
ohjauskulmia on tarkoitus säädellä talven aikana ja kokeilla, miten se vaikuttaa ajoon. Etujousitus on todella jäykkä, on varmasti hyvä maantiellä, mutta maastossa mielestäni aivan liian kova. Tätäkin on tarkoitus parannella tulevana talvena.
Noniin, pidä ajantasalla Foorumin janoista kansaa..CaptainN kirjoitti:Ostin pelin vasta äsken, kokemusta on vasta parin sadan kilometrin verran. Mutta on paljon laadukkaamman oloinen laite verrattuna Kiinan vehkeisiin, katteet tosin rämisevät ja pultit löystyvät helposti ajossa. Kannattaa laittaa liimalla kiinni.

Itellä ois tarkootus päästä koeajamaan kyseinen kampe, 250:stä oon ajanu, ilmeisesti eroja on jonkin verran.. (isompi?, tehokkaampi..

Mahdollisesti ens kesäks ajottuis sitten oman hankinta, niin kaikki kertomukset ovat tervettulleita...

Ei vielä mönkijää..
junkki kirjoitti:Ei taija olla tuo peli derbiä paljo kummasempi.. hintaa vaan enempi.
Terve
Meillä on liikkeessämme molemmat mallit(SMC CBW-250 ja XLE-300) joten voit vertailla paikan päällä ja huomaat kyllä että eroja löytyy.
Suurimmat erot ovat:
Xle-300 on kooltaan isompi ja "tilavampi".
Xle 300 on nestejäähdytteinen ja isommalla sekä tehokkaammalla moottorilla.
Xle 300 mallissa on digitaalinen mittaristo.
Paremmat valot (H4).
Xle 300 mallissa on lisäsäiliölliset iskunvaimentimet edessä.
Tuossa nyt osa eroista ja tosiaan paikan päällä voit verrata laitteita keskenään. Huomaat kyllä että tuo hinta ero CBW-250(sama kuin derbi DXR 250) 4000e ja XLE-300 4990e pitää sisällä myös ominaisuuksia.
Tosiaan tällä hetkellä XLE-300 on tarjouksessa tuo 4990e kun normaali hinta on 5790e.
- JJP
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Pistäkääs inffoo millasia muutoksia ootte kolmisatasiin tehny.itelläni on kans kyseinen peli ja siihen on kyllä hankinnassa aévan kaikki. haluun nopeutta lisää,leveyttä lisää ja sopivan tonttiinkin vielä.
onko kukaan vielä rakentanut mitään tän suuntaista....
onko kukaan vielä rakentanut mitään tän suuntaista....
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
Nopeutta et saa hirveen helpolla lisää, tosin kiihtyvyyttä parantaa noi tuplat/suuttimet ja putki. itsellä kolmesatasessa melkeen kaikki mahdolliset "lisävarusteet" sekä maalattu ja kiillotettu joitakin osia. Kaiken noista mainitsemistasi jutuista saat Lamos oy:ltä. Kurkkaa tonne http://www.fotopankki.fi/Hahmoo/kuvat 

- JJP
- Tracks
joo... siis multa kyllä kans löytyy kaikki mitä näyttäs sultakin löytyvän
paitsi ei stongaa.madallusta tullaan tekee mahd pian etc etc. mut paljos oot saanu mittariin tolla? kiihtyyhän se ihan kivasti mut silti aivan liian hitaasti
eli jotain pientä pitäisi vielä askarrella.

Kuvasteita
Kuvasteita
- JJP
- Tracks
voi hohtimet mä pääsen joku 105. liikaa lihast vissii
Kuvasteita
Kuvasteita