laillinen tieliikennemönkijä (?)

Keskustelua tieliikennekäytössä olevista mönkijöistä.
deeäksär
4WD

Viesti Kirjoittaja deeäksär »

ei millään huomaa. ja ketä se kiinnostaakaan. hissukseen kun on eikä tule ylilyöntejä. eikä ajeta keulat pystyssä kylällä niin ei mummotkaan kysele k-marketin kassajonossa meikäläiseltäkään että mitä tuo tuommonen on ja onko tuo tuommonen pahaääninen pöristin ihan laillinen.
Cooleri
Tracks

Viesti Kirjoittaja Cooleri »

ei millään huomaa. ja ketä se kiinnostaakaan. hissukseen kun on eikä tule ylilyöntejä. eikä ajeta keulat pystyssä kylällä niin ei mummotkaan kysele k-marketin kassajonossa meikäläiseltäkään että mitä tuo tuommonen on ja onko tuo tuommonen pahaääninen pöristin ihan laillinen.
Kyl näin on nappulat, ajetaan liikennesääntöjä noudattaen eikä revitellä tahi tehdä muita typeryyksiä niin ei se kiinnosta ketään.
Back in business
deeäksär
4WD

kävin eilen k-marketissa. ostin leipää ja :drinkers:
joku pappa tuli siihen viereen parkkipaikalla kun asettelin kypärää päähän ja kopautti kävelykepillä(miehuuden jatke :shock: ) derbin lokariin. aattelin että mitä se tulee urputtamaan ja suunnitelin selitystä valmiiksi sille kun olin tullut pihaan sladissa... :oops:
nooh, se sano että mitä tuommonen maksaa ja paljonko se kulkee? sulla on aika mukavan kuuloset äänet tuossa! :P
tarinoitiin sitten tovi siinä mm. valmetin pakoputkesta ja siitä kuinka liukasta on.
hemmolla oli onneksi jääpiikki kepin päässä. sääli jos tuollaiset särkisi osteoporoosin kalvania luitaan kaatuessaan.. :wink:
Jere itte
Tracks

Viesti Kirjoittaja Jere itte »

Hehe. =) Mä olen kanssa huomanntu, että talvella kun oon käynyt kaupassa tolla Canalla, niin kyllähän se höpöttäjiä tuntuu keräävän. Ja hyvä niin. aina pittää oll aikaa tarinoida mukavia sellasten immeisten kanssa jotka on näistä perseensuristimistä kiinnostuneita. Kerran kuskasin kaupan parkkipaikalla muutaman rinkulan sellasta abaut 10-v kaksosparia yksi kerrallaan kun kauniisti pyysivät ja isukki anto luvan.
Hymyt oli näkemisen arvoiset. :D :D :D
l Kipu on vain tunne l
Vee-äM
R.I.P
Paikkakunta: Vesilahti Yamaha Grizzly 700 FI SE MutaRaaseri -08-

Viesti Kirjoittaja Vee-äM »

Eikö ois parempi kun tulis 20 v kaksostyttöjä pyytään kyytiä ja yhtä aikaa. :lol:
Kuva
vaughan
Tracks
Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vaughan »

Vee-äM kirjoitti:Eikö ois parempi kun tulis 20 v kaksostyttöjä pyytään kyytiä ja yhtä aikaa. :lol:
Ai ai... :-k montahan kierrosta jaksais...
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
Vee-äM
R.I.P

Ykköskierros,kakkoskierros ja kotio. :shock:
Kuva
prkl007
6WD
Mönkijä:: Kawasaki BruteForce 750EPS -19

Viesti Kirjoittaja prkl007 »

perjantai-illan juttuja alkaa tuleen... :D
Vee-äM
R.I.P

prkl007 kirjoitti:perjantai-illan juttuja alkaa tuleen... :D
:oops: Niimpä :oops:
Kuva
Jysky
4WD

Viesti Kirjoittaja Jysky »

Jaa a... Jos meen mopomönkällä kauppaan, "sitten kun saan sen"

Niin tuleekohan siinä mönkijän vieressä oleen kattelijoita kun tuun ulos :-k 8-[
Mönkiä ens kesänä (kai) :-k Ja mopokortti ens talvena :(
deeäksär
4WD

jahas, koohta se tuo meijän ruustinna heittää taas tämän aiheen tuonne oftopiikkin......niinku niiren kapakkijuttujenkin jälkeen...eilen yks pikkupoika naulaantu heti autosta noustuaan tuijottamaan mun lelua. :shock: semmonen katse silmissä että olis mitä vaan saanut ku ois pyytäny. totesin äitilleen että näin siinä sullekin käy kun kasvat isommaks, lelutkin vaan vähän kasvaa, ei sen suurempaa hätää eikä kiirettä. leluhyllyllä tinki jotain äitiltää kun olin poislähössä. sieltä k-kaupasta. :roll:
Vastaa Viestiin