TM
tulokset:
1.polle
2.yamppi
3.cana
4.suiza
5.kawa
6.honda
7.catti
testi osoitti myös, ettei se cana ihan hirveen ylivoimainen suorituskyvyn suhteen ole. Keveemmät kawa ja suiza pysyy lukujen perusteella ihan hyvin mukana. elikkäs, se pyöristä tuttu tehopainosuhde pätee kulkuun, eikä pelkästään isot luvut.
noh, ehkä se cana oli huono yksilö
kuitenki käytännössä oon huomannut, että toi cana liikkuu ihan paljonlaisesti, ei meinaa pysyä LTZ:lla perässä hiekkateillä
1.polle
2.yamppi
3.cana
4.suiza
5.kawa
6.honda
7.catti
testi osoitti myös, ettei se cana ihan hirveen ylivoimainen suorituskyvyn suhteen ole. Keveemmät kawa ja suiza pysyy lukujen perusteella ihan hyvin mukana. elikkäs, se pyöristä tuttu tehopainosuhde pätee kulkuun, eikä pelkästään isot luvut.
noh, ehkä se cana oli huono yksilö

kuitenki käytännössä oon huomannut, että toi cana liikkuu ihan paljonlaisesti, ei meinaa pysyä LTZ:lla perässä hiekkateillä

Kannattaa lukea testi kunnolla ja suhteutta eri ominaisuuksia tarpeitaan vastaavaksi. Paljon muutakin mielenkiintoisia huomoita ovat tehneet.
Samaisessa lehdessä juttua Can-Am Spyder roadsteristä, mootoripyörän hallinnasta eri tilanteissa, puukoista yms.
Kerrankin ihmeen paljon mielenkiintoisia aiheita.
Samaisessa lehdessä juttua Can-Am Spyder roadsteristä, mootoripyörän hallinnasta eri tilanteissa, puukoista yms.
Kerrankin ihmeen paljon mielenkiintoisia aiheita.

- lukkomestari
- 4WD
- Viestit: 178
- Liittynyt: 04 Elo 2005 23:01
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti: