Wihonen myy ATV 300 Comanche 4x4 Neliveto Tieliikenteeseen, onko kellään vastaavaa laitetta, näyttää pitkälti linhain näköiseltä, liekkö linhain kopio ? Ei ainakaan kallis ole, hinta vain 4,499.99 euroa. kiinnostastaisi tietää miten kyseinen mönkijä pelaa jos jollakin on oma kohtaisi kokemuksia comanchesta niin kertokaa miten laite toimii.
Tai muuten vai tietoa kyseisestä laitteesta kuultua tai nähtyä
V 2 alla laulaa .....sointi tää, aina miehen mieleen jää
Tietoa ei ole miten toimii, mutta olen nähnyt tollasen uuden juuri kasattuna rovaniemellä, ja kehuivat että vakiovarusteina tulee vinssit ja muut tarpeelliset kalut mut ei kuitenkaan lumilevyä....
Isokokonenhan toi on niinku 4wd:t yleensä... ronskin näkönen laite ei siinä. ja aika tukevakin.. ja 4500e täälläkin on hintaa tollasella hovimäen talousraudassa..
Kehuivat vielä että toimii ja kulkee mettässäkin kuin muutkin merkkilaitteet.
Ja tuossa on kuulemma Hondan kopio tuo kone. En tiiä vaan mistä hondasta kopio...
Huom. hinta virhe rovaniemen hovimäen talousraudassa kyseinen kampe 4000e eikä 4500e (siis ei tieliikenne malli) kävin tarkistaan ja tsekkaamassa laitetta... Koe ajolla tuntui aika epeliltä tohon mun takatuuppariin verrattuana... Ja kuulemma kaikki herkut vakiona, ja aika paljon se kyl luettelikin mitä tosta mun 200cc:stä ei löytyny... ois hankinta listalla ykkösenä jos ois rahhoo...
Lainaus ....Kehuivat vielä että toimii ja kulkee mettässäkin kuin muutkin merkkilaitteet.
Ja tuossa on kuulemma Hondan kopio tuo kone. En tiiä vaan mistä hondasta kopio...
Kone ei oo hondan kopio vaan yamahan...eli siis sama kun Linhais.Muodot kopioitu polaris Sportsman mallista.Tekniikka sama kun linkussa.Oon ajellu takaveto(whizz runner) mallilla n.900km ja on toiminut hyvin ...vain huohotin jääty talvella ja pukkas öljyt pihalle(linhain tyyppivika) ..Vakio nappula renkaat kaatopaikka tavaraa...Uudet lisää hintaa 300-500€ ..
"""Vakio nappula renkaat kaatopaikka tavaraa...Uudet lisää hintaa 300-500€ Confused .."""
Sitä se minäkin että takarenkaitten vaihto ois eessä, mutta katellaan nyt jos jostain sais "puoli-ilmaseksi" "vähän käytettyjä". kun ei vaan meinaa budjetti riittää noin kalliisiin renkaisiin...
Haapajärvellä Optimaan tulossa myös Comanche tieliikennemalli, reilu 4500 eukkoa on hintaa. Tohtiikohan noita ostaa, kun huoltopaikaksi ilmoittavat oman liikkeensä ja käsitykseni mukaan eivät kuitenkaan itse tee huoltohommia? Korjatkaapa jos olen väärässä.
Mitkä muut merkit ovat samoja pelejä näiden Comancien kanssa ja onko laadussa eroja?
Kyllä ne huollot onnistuu, miekin hain kajaanista oman kiinalaiseni ja rovaniemen sammutinhuollossa korjautan vehjettäni viikoittain...(omista tunaroinneista pää-asiassa.. ) Sammutinhuollon vieressä on hovimäen talousraura joka myy noita samoja vehkeitä ja ne on jotenki yhteistyössä keskemään hovimäki ja toi sammutinhuolto.... ja hyvin pellaa huolto....
Laadussa ei ole juurikaan eroja, mutta näitä 300cc nelikoita ei kiinalaisilla ole kai kun tolla commancella.... (jos joku tietää muita kertokoon....)
Täällä tosin hinta halvempi 3999e
Maastorengas sarjan hinta on ainakin meillä 299 eur. vanteineen.
Nuo Comanchet tuli noilla katurenkailla VAIN ostajan virheestä, tilatessa tehtaalta pitää päättää haluaako katu- vai maastorenkailla niin tämä oli päättänyt tilata katurenkailla.
Wihonen, ei paha maastorengas sarjan hinta.... onks kuvaa renkaitten kuviosta, tietoa koosta (esim. 22x10/8 Etu- ja takanakit erikseen..) ja vanteitten jakoa? Oisin mahd. kiinnostunut...
[quote="Wihonen"]Maastorengas sarjan hinta on ainakin meillä 299 eur. vanteineen.
Nuo Comanchet tuli noilla katurenkailla VAIN ostajan virheestä, tilatessa tehtaalta pitää päättää haluaako katu- vai maastorenkailla niin tämä oli päättänyt tilata katurenkailla. siis minkä kokoisia renkaita kun comanche 4x4 on ainakin 25/8-12 ja 25/10-12 eli jos koko on tuo niin olisin kiinnostunut ja vielä mikä on vanteiden pulttijako
Wihonen kirjoitti:Maastorengas sarjan hinta on ainakin meillä 299 eur. vanteineen.
Nuo Comanchet tuli noilla katurenkailla VAIN ostajan virheestä, tilatessa tehtaalta pitää päättää haluaako katu- vai maastorenkailla niin tämä oli päättänyt tilata katurenkailla.
Koskahan mä saisin vastauksen siihen vannekyselyyn, minkä laitoin ke 21.3. ensin YV:nä ja sitten pyydettäessä myös sähköpostilla to 22.3....