Kokemuksia uudesta GRIZZLY 700 fi:stä
HYVÄ YAMMU
Hyvin yammu selvisi testistä, jonkin verran jännitti, miten Cana ja Polle jyrää isolla koneella, mutta eipä ne olleet mitenkään ylivoimaisia. Vähän närästää, että miksi kaikki mönkkärit ei ollut 700cm3-650cm3 kokoisia. Ei ollut oikein testin arvoa. Meni testaajilla huviajeluksi.





Yamaha Grizzly 700 FI ja Raptor 700 R SE
- JaMaHi
- 6WD
- Viestit: 711
- Liittynyt: 15 Joulu 2006 22:00
- Mönkijä:: YAMAHA Grizzly 700 FI SE MR
- Paikkakunta: Halsua-City, Keskipohjanmaa
- Viesti:
No joo, mutta kylläpä jokainen osaa katsoa ne omat "testituloksensa" sieltä. Tietenkin aina jammukuskina pistää korvaan "polaris voitti TM:än testin"-lausahdus. Kuitenkin jammu oli ainoa laite josta ei arvostelussa mainittu mitään miinusta!!! Miksi se ei siis ollutkaan sitten testin voittaja??? Entä jos esim vetokisan vedettävä massa olisi ollut tietty prosenttimäärä vetolaitteen massasta? Olisiko pisteet jaettu toisin??
Anyway. Hienoja kamppeitahan ne on kaikki. Sehän on pääasia että jokaisen ajokin omistaja on tyytyväinen omaan laitteeseensa ja se täyttää vaaditut kriteerit.

Anyway. Hienoja kamppeitahan ne on kaikki. Sehän on pääasia että jokaisen ajokin omistaja on tyytyväinen omaan laitteeseensa ja se täyttää vaaditut kriteerit.
Liikaa on sopivasti!!!
http://kuvablogi.com/blog/5356/ -Kuvia pääasiassa pärisevistä. Päivitetty 9.8.08
http://kuvablogi.com/blog/5356/ -Kuvia pääasiassa pärisevistä. Päivitetty 9.8.08
poliisit harrastusten riesana
Nimim. kokemusta on mulle tuli sakkoa muistaakseni 180e.Mikap kirjoitti:No juu reilut 100 km ja n. 7 h mittarissa, ensimmäisenä erona polleen on ketteryys ja keveys. Vielä ei ole päässyt kunnolla testailemaan mutta tehoakin tuntuisi tarvittaessa tarpeeksi löytyvän ainakin minulle. Ainut puute on että ei ole kilpeä takana, mutta ne vähäiset siirtymät kylätiellä tuskin sitä vaativatkaan.![]()
Paljonko muuten virkavalta veloittaa jos tapaavat kilvettömän laitteen yleisellä tiellä?
karkuun kannattaa lähteä jos on varma että myös pääsee karkuun

Sääli on sairautta!
Heikot sortuu elon tiellä, mutta jätkä senkun porskuttaa!
ajokkina Grizzly 700i -07
Heikot sortuu elon tiellä, mutta jätkä senkun porskuttaa!
ajokkina Grizzly 700i -07
yammun sammuilu?
[quote="Antenni"]Ohjaustehostin saa joskus suun mukavasti hymyyn. Yleensä enempi tuolla ajellessa toki kylläkin. Parempi painaa vaan kypärää syvemmälle päähän ettei pollepoikien päivä pilaannu. Näin on, juu.
Sammuilua on nyt ilmennyt, kuskilla ja kuljettimella. Lyhyt puoli tai pakki päällä, matalilla kierroksilla. Soppaahan saa lisää näytön napeista, saattaisipa olla ratkaisu pulmaan. Hitusen onnettomasti meinasi tuossa talven pakkasilla käydä, ensimmäisessä huollossa ko. arvoa sitten vähän kasvateltiin sieltä tehdas-nollasta.
Ostin äskettäin 700i jammun (-07) mulla kanssa sammua tupsahtellee hitaalla alueella ja pakilla. saako siitä näytöstä säädettyä seoksia tai jotain kun en tullu huomanneeks ohjekirjasta ainakaan semmosta?

Sammuilua on nyt ilmennyt, kuskilla ja kuljettimella. Lyhyt puoli tai pakki päällä, matalilla kierroksilla. Soppaahan saa lisää näytön napeista, saattaisipa olla ratkaisu pulmaan. Hitusen onnettomasti meinasi tuossa talven pakkasilla käydä, ensimmäisessä huollossa ko. arvoa sitten vähän kasvateltiin sieltä tehdas-nollasta.
Ostin äskettäin 700i jammun (-07) mulla kanssa sammua tupsahtellee hitaalla alueella ja pakilla. saako siitä näytöstä säädettyä seoksia tai jotain kun en tullu huomanneeks ohjekirjasta ainakaan semmosta?

Sääli on sairautta!
Heikot sortuu elon tiellä, mutta jätkä senkun porskuttaa!
ajokkina Grizzly 700i -07
Heikot sortuu elon tiellä, mutta jätkä senkun porskuttaa!
ajokkina Grizzly 700i -07
Select ja olikohan se sitten reset nappula pohjaan -> virrat päälle
Joku sekuntti odottelua napit pohjassa ja näytössä pitäs lukea Diag
Sitten selectillä vaihtuu c0 näyttöön.
Select ja reset pohjaan pari sekunttia ja näyttöön tömähtää c1.
Select ja reset uudestaan.
Sitten select napilla saa kasvatettua lukemaa 0:sta 126:en.
Resetilla laskee
Virrat pois ja lukema pitäs vaihtua.
Ensihuollossa luku nostettiin 10:en, sammuilu jatku ja nyt 25 eikä ole enää pätkiny.
Joku sekuntti odottelua napit pohjassa ja näytössä pitäs lukea Diag
Sitten selectillä vaihtuu c0 näyttöön.
Select ja reset pohjaan pari sekunttia ja näyttöön tömähtää c1.
Select ja reset uudestaan.
Sitten select napilla saa kasvatettua lukemaa 0:sta 126:en.
Resetilla laskee
Virrat pois ja lukema pitäs vaihtua.
Ensihuollossa luku nostettiin 10:en, sammuilu jatku ja nyt 25 eikä ole enää pätkiny.
Yamaha Grizzly 700Fi -07
- JaMaHi
- 6WD
- Viestit: 711
- Liittynyt: 15 Joulu 2006 22:00
- Mönkijä:: YAMAHA Grizzly 700 FI SE MR
- Paikkakunta: Halsua-City, Keskipohjanmaa
- Viesti:
Onkos kellään sellaista kokemusta että uutukaisesta Jammusta kaikkoaa jarrut takapäästä?
Ittelläni oli tyypillä kyseinen ajokki ja siitä hävisi takapään jarru ihan omine lupineen kesken ajon.
Tutkin paikkoja hieman ja totesin oikeanpuolen jarrusatulan omaavan ilmaa sisuskaluissaan. Ilmailin tuota varmaan vartin ja vähän sieltä alkoi hidastetta löytymään.
Muuten kerrassaan loistava kapistus. Ärhäkkä ja mieluinen. Toi jarruhomma vaan alkoi vähän ihmetyttää.
Ittelläni oli tyypillä kyseinen ajokki ja siitä hävisi takapään jarru ihan omine lupineen kesken ajon.

Tutkin paikkoja hieman ja totesin oikeanpuolen jarrusatulan omaavan ilmaa sisuskaluissaan. Ilmailin tuota varmaan vartin ja vähän sieltä alkoi hidastetta löytymään.
Muuten kerrassaan loistava kapistus. Ärhäkkä ja mieluinen. Toi jarruhomma vaan alkoi vähän ihmetyttää.

Liikaa on sopivasti!!!
http://kuvablogi.com/blog/5356/ -Kuvia pääasiassa pärisevistä. Päivitetty 9.8.08
http://kuvablogi.com/blog/5356/ -Kuvia pääasiassa pärisevistä. Päivitetty 9.8.08
Pieni testiajo 700FI:stä. Lopussa myös tuo säätötoimenpide...
http://www.atvscene.com/video/machines/ ... iment.html
-Jevil-
http://www.atvscene.com/video/machines/ ... iment.html
-Jevil-
-
- Noppeli
- Viestit: 12
- Liittynyt: 06 Syys 2007 06:40