Koheltaja kirjoitti:Oman värkin huollot olen tehnyt alusta lähtien omatoimisesti, huollon jälkeen laitetaan huoltokirjaan päivämäärä, tunnit, kilometrit, tekijän puumerkki ja Aku Ankka leima
Itse olen sen varran luottavainen omiin taitoihin että en kyllä ihan heti rupee maksamaan huolloista 100-200 euroa pelkästään siitä syystä että saa valtuutetun leiman huoltokirjaan. Jos värkki sippaa takuuaikana niin kyllä se sippaamisen syyn saa selvitettyä että oliko syynä huollon laiminlyönti vai valmistevika.
Juuri noin! Jos osaa tehdä huollot ja luottaa omiin kykyihinsä, niin siitä vaan
Keskustelin asiasta maahantuojankin kanssa ja sanoi, että jos omaa riittävät tiedot/taidot, niin voi tehdä myös itse.
Jos joku paikka hajoaa ja herää epäilyt väärästä huoltotavasta/laiminlyömisestä, niin tarvittaessa pitää käydä näyttämässä miten on suorittanut huollon Vaikeasti sanottu, mutta varmasti ymmärsitte
Täälläpäin meinasivat, että ensimmäiseen 25h HUOLTOON EI KUULU ÖLJYNVAIHTOA VAIKKA SE SELVÄSTIKKIN LUKEE OHJEKIRJASESSAKIN!
Tiedä sitten kuinka monta konetta on mennyt on mennyt 25tunnin huollosta läpi ilman öljyn vaihtoa... ainakin yhden tiedän
Itse huollon koneita saksilavoista sukellusveneisiin joka pvä joten järkevempi tehdä itse kun kiikuttaa liikkeeseen "väärin" huollettavaksi..
Ei kuulu alkuperäisen manuaalin mukaan,suomennokseen on jostain syystä tullut maininta öljyn vaihdosta.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...