kiihtyvyys/huippunopeus
kiihtyvyys/huippunopeus
Mites teillä on moton kulkeneet sisäänajon aikana ja sen jälkeen. Mun motolla on nyt ajettu 301 km ja ensihuolto tehtynä.
Kulkee mielestäni aikast hiljaa eli suoralla nopeus n. 62km/h ja suurehkossa alamäessä voi saada just ja just 70, mutta kun tulee vähänkään edes just silminnähden ylämäkeä niin nopeus laskee taas siihen 62km, eli sitä on todella vaikea saada ylitettyä.
Oliko teillä myös samanlaista? Malli siis lyhyt ja kuristimet paikoillaan. Koitin myös kaasukahvan takaata ruuvin löysäämistä, mutta en mielestäni huomannut mitään eroa. Ihan kuin ei saisi tarpeeksi ilmaa ja ruokaa? Mikä avuksi.
Millaista teillä oli alussa ja nyt?
Kulkee mielestäni aikast hiljaa eli suoralla nopeus n. 62km/h ja suurehkossa alamäessä voi saada just ja just 70, mutta kun tulee vähänkään edes just silminnähden ylämäkeä niin nopeus laskee taas siihen 62km, eli sitä on todella vaikea saada ylitettyä.
Oliko teillä myös samanlaista? Malli siis lyhyt ja kuristimet paikoillaan. Koitin myös kaasukahvan takaata ruuvin löysäämistä, mutta en mielestäni huomannut mitään eroa. Ihan kuin ei saisi tarpeeksi ilmaa ja ruokaa? Mikä avuksi.
Millaista teillä oli alussa ja nyt?
*********************
Polaris Sportsman 800 EFI Twin deluxe -07
- vauhtia ja vaarallisia tilanteita -
Polaris Sportsman 800 EFI Twin deluxe -07
- vauhtia ja vaarallisia tilanteita -
Maastomallina 89km/h gps-nopeutta, mittarissa vajaa 95 tasasella.
Kuskissa 101 kiloa ilmanvastusta, alla vakiorenkaat.
Motolla ajettu testatessa 1200 kilsaa.
Kuskissa 101 kiloa ilmanvastusta, alla vakiorenkaat.
Motolla ajettu testatessa 1200 kilsaa.
Videon pätkiä: http://www.youtube.com/user/pelicans100
- vaughan
- Tracks
- Viestit: 4759
- Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Mites teillä on moton kulkeneet sisäänajon aikana ja sen jälkeen. Mun motolla on nyt ajettu 301 km ja ensihuolto tehtynä.
Kulkee mielestäni aikast hiljaa eli suoralla nopeus n. 62km/h ja suurehkossa alamäessä voi saada just ja just 70, mutta kun tulee vähänkään edes just silminnähden ylämäkeä niin nopeus laskee taas siihen 62km, eli sitä on todella vaikea saada ylitettyä.
Oliko teillä myös samanlaista? Malli siis lyhyt ja kuristimet paikoillaan. Koitin myös kaasukahvan takaata ruuvin löysäämistä, mutta en mielestäni huomannut mitään eroa. Ihan kuin ei saisi tarpeeksi ilmaa ja ruokaa? Mikä avuksi.
Millaista teillä oli alussa ja nyt?
Olis ollu jo ihan valmiinakin vastaukset...
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... highlight=
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... highlight=
Lukemallakin oppii, ei pelkästään kysymällä...
Kulkee mielestäni aikast hiljaa eli suoralla nopeus n. 62km/h ja suurehkossa alamäessä voi saada just ja just 70, mutta kun tulee vähänkään edes just silminnähden ylämäkeä niin nopeus laskee taas siihen 62km, eli sitä on todella vaikea saada ylitettyä.
Oliko teillä myös samanlaista? Malli siis lyhyt ja kuristimet paikoillaan. Koitin myös kaasukahvan takaata ruuvin löysäämistä, mutta en mielestäni huomannut mitään eroa. Ihan kuin ei saisi tarpeeksi ilmaa ja ruokaa? Mikä avuksi.
Millaista teillä oli alussa ja nyt?
Olis ollu jo ihan valmiinakin vastaukset...
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... highlight=
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... highlight=
Lukemallakin oppii, ei pelkästään kysymällä...

Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
Kyllä ilmoittamasi topikit on luettu useampaan kertaan, eikä niissä suoranaisesti selvinnyt kysymiäni asioita.
Ensinnäkin puhuin rajoitettusta mallista, enkä maastomallista. Lisäksi kysymyksenä oli yleisestikin laitteen kulkemisessa oleva ero sisäänajossa ja niiden kilometrien jälkeen, eikä yhdellä lauseella kuitattuna ennen sitä ja nyt sitä. Se on pieni otanta.
Lähinnä oli tarkoituksena herättää keskustelua, koska keskustelupalsta tämä onkin.
Cfmoto yleistyy kokoajan ja sitä mukaan kuin ne yleistyvät, tulee lisää kyselijöitä palstalle. Heitäkin varmasti aluksi huolestuttaa moton "hidas" menohalu sisäänajon aikana. Siksi asiaa ei varmaankaan tule aluksi käsiteltyä varmaankaan liikaan.
Toki lukemallakin oppii, mutta pitää olla myös asiaan koskevaa lukemista
Eli en kysynyt varsinaisesti virittämisestä vaan kulkemisesta yleensä.
Ensinnäkin puhuin rajoitettusta mallista, enkä maastomallista. Lisäksi kysymyksenä oli yleisestikin laitteen kulkemisessa oleva ero sisäänajossa ja niiden kilometrien jälkeen, eikä yhdellä lauseella kuitattuna ennen sitä ja nyt sitä. Se on pieni otanta.
Lähinnä oli tarkoituksena herättää keskustelua, koska keskustelupalsta tämä onkin.
Cfmoto yleistyy kokoajan ja sitä mukaan kuin ne yleistyvät, tulee lisää kyselijöitä palstalle. Heitäkin varmasti aluksi huolestuttaa moton "hidas" menohalu sisäänajon aikana. Siksi asiaa ei varmaankaan tule aluksi käsiteltyä varmaankaan liikaan.
Toki lukemallakin oppii, mutta pitää olla myös asiaan koskevaa lukemista

*********************
Polaris Sportsman 800 EFI Twin deluxe -07
- vauhtia ja vaarallisia tilanteita -
Polaris Sportsman 800 EFI Twin deluxe -07
- vauhtia ja vaarallisia tilanteita -
Mulla on nyt n. 450 km takana ja välillä kulkee hädin 60 ja välillä menee 75. Rajoittimet paikoillaan.
On kumma kun välillä tuntuu, että menee ihan mukavasti ja toisella kertaa on vähän nihkeämpää.
En tiedä onko kuvittelua, vaiko totta, mutta joskus kun pysähtyy ja antaa olla muutaman sekunnin paikoillaan niin mielestäni liikkuu taas paremmin. Voisiko tuo viitata jotenkin polttoaineen saamiseen/riittävyyteen. Eli jos ajaa pidemmän matkan kaasu pohjassa ja sitten odottelee hetken niin taas tuntuisi toimivan paremmin.
En tiedä, voipi tietysti olla kuun asennosta ja kristallipallostakin kiinni
.
On kumma kun välillä tuntuu, että menee ihan mukavasti ja toisella kertaa on vähän nihkeämpää.
En tiedä onko kuvittelua, vaiko totta, mutta joskus kun pysähtyy ja antaa olla muutaman sekunnin paikoillaan niin mielestäni liikkuu taas paremmin. Voisiko tuo viitata jotenkin polttoaineen saamiseen/riittävyyteen. Eli jos ajaa pidemmän matkan kaasu pohjassa ja sitten odottelee hetken niin taas tuntuisi toimivan paremmin.
En tiedä, voipi tietysti olla kuun asennosta ja kristallipallostakin kiinni

*********************
Polaris Sportsman 800 EFI Twin deluxe -07
- vauhtia ja vaarallisia tilanteita -
Polaris Sportsman 800 EFI Twin deluxe -07
- vauhtia ja vaarallisia tilanteita -
Olikin levinin kanssa jo juttua blommauksista. Mukavaa olisi kyllä kuulla millä perustein ovat huollossa moisen operaation tehneet. Jos alkavat väittämään että motista lähtee takuu jos poistaa blommit saavat syödä perseensä. Maastomallissa kuitenkin käytössä täydet tehot joten ei mitään perusteita. Tai no ketä häiritsee blommaus joka on tehty poraamalla ruuvista ristiura pois
Ei tarvita astronauttia poistamaan.
