
HAWAI 200cc kokemuksia
Nuista liikkeistä kannattas kysellä!?PK kirjoitti:Rusty saanut vuoden takuun(onnittelut siitä)
Neulan nosto/tyhjäkäyntisuuttimen suurennus auttaa luultavasti noihin käyntihäiriöihin. Ja kaipa se pääsuutinkin pitää kaikkien vaihtaa, kun muotia on.![]()
Sähköhäiriöihin (tai siis niiden välttämiseen) meinaan ainakin itse avata kaikki liittimet, kiristää abikot, ruiskaus suojarasvaa liittimiin ettei hapetu, ja lopuksi liittimien päälle itsevulkanoituvaa teippiä, jolla liitoksista saa vesitiiviit.
Eilen taas kyselin omaa Comancheani kauppiaalta, mutta ei vieläkään. Vähintään 1,5kk tässä on jo odoteltu.
Pistäkääs tuleen paikkoja, jossa noita on jo ihan oikeesti olemassa/luovutettu asiakkaille.

Ainakin kalajoen liikkeeseen tuli yli 100kpl. TL-mallin bombercatteja!!
http://www.suoratuonti.com/kauppiaat_2007-1.php
Bombercat 200 TL. Vähä piristetty ja lisää tulossa!
Kajaaniin tai Kalajoelle asti en jaksaisi tuota lähteä hakemaan.
Pitää nyt muutama päivä vielä odotella. Josko noita siihenkin liikkeeseen tipahtais, josta sen varasin muistaakseni viikolla 12. No eihän se heidän vika ole jos sataman jätkät ei saa niitä lähteen.
Niin, ja se kauppias löytyy tuosta Keskisen Suoratuonnin listasta.
Pitää nyt muutama päivä vielä odotella. Josko noita siihenkin liikkeeseen tipahtais, josta sen varasin muistaakseni viikolla 12. No eihän se heidän vika ole jos sataman jätkät ei saa niitä lähteen.
Niin, ja se kauppias löytyy tuosta Keskisen Suoratuonnin listasta.
Sama täällä,viime la.na hain ja tänään tuli paprut joten kilvissä on..Muuten ihan hauskaa hommaa mutta tuo mittari ei näytä enää hetkeäkään oikeaa lukemaaPärde kirjoitti:Uskomatonta mutta tottaViime viikolla Wihoselta haettuun 200 TL:ään
tuli tänään postissa paperit, ite olin asennoitunut jos ne Toukokuun loppuun mennessä tulisi.Nyt täs tulikin kiire kaikilla muutoksilla mitä siihen meinasi tehdä

Mysteerinen sulakkeen polttokin selvisi vihdoin. Takavalossa/jarruvalossa oli oikosulku juuri jarru valon puolella. Johdot kääntyy siellä kotelossa 180 astetta varsin ahtaassa kolossa ja maajohdon metallinen liitin oli nirhannut tiensä jarruvalo piuhaan. Tässä loppuaikoina siis sulake paloi aina kun jarrua painoi. On sellainen paikka tuo että en ihmettele yhtään jos joltain muullakin heittää tuosta oikoset..
Rullakaasukin tuli asennettua. Originaali kaasuvaijerissa ei vara riittänyt joten 3 kauppaa etsimällä löytyi sopiva kaasuvaijeri.
Ja eikun ajamaan
Rullakaasukin tuli asennettua. Originaali kaasuvaijerissa ei vara riittänyt joten 3 kauppaa etsimällä löytyi sopiva kaasuvaijeri.
Ja eikun ajamaan

TL Comanche 200cc..
Rulla kaasu on mikä vaan sattu edukas paikallisesta liikkeestä.. mistälie stormilta tilasivat, Domino 0335.03 COMANDO GAS on mitä etiketissä lukee.
Pari milliä jouduin tuo kahvan alkuasentoa lisäämään kun ei vaijeri ihan olis riittäny.
Vaijerista ei tietoa, n. 110cm on kuoren pituus, ja 10cm saisi olla vaijeria yli, ja päät tietty samanlaiset kuin alkuperäisessä
jouduin tuotakin modaamaan , eli kaasarin puolella oli pitkä säätöruuvi josta piti 2-3cm ottaa pois että sai vaijeriin pituutta tarpeeksi.
Jonkun crossipyörän vaijeri tuo on...
Tuosta kahvasta vielä, tuossa lähti vaijeripaikka "eteen", mieluumin tuohon olis käyny sivulle päin tuleva versio.
Pari milliä jouduin tuo kahvan alkuasentoa lisäämään kun ei vaijeri ihan olis riittäny.
Vaijerista ei tietoa, n. 110cm on kuoren pituus, ja 10cm saisi olla vaijeria yli, ja päät tietty samanlaiset kuin alkuperäisessä

Jonkun crossipyörän vaijeri tuo on...
Tuosta kahvasta vielä, tuossa lähti vaijeripaikka "eteen", mieluumin tuohon olis käyny sivulle päin tuleva versio.
TL Comanche 200cc..
Tuo takavalo muuten kannattaa tarkistaa ihan ylipäänsä..ihmettelin itse tuossa päivällä että mikähän on kun ei takavalo pala..No aukaisin valon ja syykin selvis:lamppusysteemi ei ollut kuin yhdellä ruuvilla kiinni ja sekin ruuvi oli vain puoliksi kiinniJogi kirjoitti:Mysteerinen sulakkeen polttokin selvisi vihdoin. Takavalossa/jarruvalossa oli oikosulku juuri jarru valon puolella. Johdot kääntyy siellä kotelossa 180 astetta varsin ahtaassa kolossa ja maajohdon metallinen liitin oli nirhannut tiensä jarruvalo piuhaan. Tässä loppuaikoina siis sulake paloi aina kun jarrua painoi. On sellainen paikka tuo että en ihmettele yhtään jos joltain muullakin heittää tuosta oikoset..
Rullakaasukin tuli asennettua. Originaali kaasuvaijerissa ei vara riittänyt joten 3 kauppaa etsimällä löytyi sopiva kaasuvaijeri.
Ja eikun ajamaan



(siirsin vastaukseni tänne tuolta "Hawai/Comanche yms. parantelut ketjusta..)Rusty kirjoitti:Missä tuossa on öljynsuodatin tai jokin öljysihti? Oletteko saaneet jonkinlaista manuaalia mukaan?
Öljysihtiin en ole perehtynyt..
Manuska, osaluettelo yms. tuli mukaan, tosin lontoon kielellä

Siirsin sitten sitä nopeumittarin anturia 1-2mm kauemmas jarrulevystä ja nopeusmittari toimii paaaaaljon paremmin, ei hötkyile paljos yhtään

Nyt lienee 2-2.5mm etäisyydellä noin silmämitalla

TL Comanche 200cc..
Kattelin tossa pari tuntia sitten Comanche (Hawai) 200 metsämallia Keskisellä. (1495€) Siinä näkyi olevan ei säädettävä taka-iskari jne. Eli kyllä TL mallissa tuntuu olevan ihan asiallisiakin parannuksia. Ketjunkiristin tuossakin jo näkyi sentään olevan
TL malleja Keskisen kyläkaupassa ei ole. Jos tulee, niin vasta kesällä.
TL malleja Keskisen kyläkaupassa ei ole. Jos tulee, niin vasta kesällä.