ATV 300 Comanche 4x4 Neliveto Tieliikenne malli
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
Yritystuotteita myyvänäsanoisin että takuu alkaa, kun laitteisto / kokonaisuus on luovutettu asiakkaalle käyttöön kuten se oli myyntihetkellä luvattu tai kun se myyjän ja ostajan kanssa yhteisestä sopimuksesta on tarkennettu.
Tätä soveltaen sanoisin, että takuu alkaa kun laite toimitettu kokonaisudessaan sellaisena kuin se myyntisopimuksessa on sovittu.
Tässä tapauksessa siis toimivana, rekisteröitynä ja TL-kelpoisena.
Tätä soveltaen sanoisin, että takuu alkaa kun laite toimitettu kokonaisudessaan sellaisena kuin se myyntisopimuksessa on sovittu.
Tässä tapauksessa siis toimivana, rekisteröitynä ja TL-kelpoisena.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Nyt on mullakin kilvet. Huoltovihko ja suomenkielinen käyttöohjekirja tuli myös tänään.
Huoltovihkossa vaan ei ollut mainittu, että millon sitä pitäs käyttää huollossa. 100km vai 500 km eka huolto.
Ja luovutushuoltohan siihen olis pitänyt tehdä ennen käyttöönottoa. Ei mulla ainakaan ole siinä leimaa, mutta kai se on siihen tehty.(Takuu on voimassa vain, kun luovutushuolto on suoritettu).
Comance 300 4x4 TL
Huoltovihkossa vaan ei ollut mainittu, että millon sitä pitäs käyttää huollossa. 100km vai 500 km eka huolto.
Ja luovutushuoltohan siihen olis pitänyt tehdä ennen käyttöönottoa. Ei mulla ainakaan ole siinä leimaa, mutta kai se on siihen tehty.(Takuu on voimassa vain, kun luovutushuolto on suoritettu).
Comance 300 4x4 TL
jep
Suosittelen kaikille tarkastamaan vaidelaatikko ja perä öljyt..ainakin mulla oli Runnerissa öljyä liian vähän vaikka luovutus huolto oli muka leimattu
..100 km kannattaa vaihtaa eka kerran vaikka mulla ei ainakaan tullu mitään metalli hilettä normaalia enempää öljyn mukana ulos..Sitten 500km kohdalla liikkeen huolto ja sen jälkeen kaikki öljyt 2000km välein tai kerran vuodessa..

- rotoman
- 4WD
- Viesti:
Comanche 4x4
Nonii.. Pitääpä pistää väliaikatietoja... Comanchen mittarissa on nyt noin 150 km/9h.
Peli on pelannut ihan kivasti, tosin en ole kerennyt ajamaan joka päivä kun on ollut muita kiireitä välissä.
Oikea eturengas on joko epätasapainossa tai sitten se vanne on kiero. Normaali kaupunki nopeudella (50km/h) jytkyttää että paikat vaihtaa paikkaa hampaissa ja hartiat saavat ilmaisen hieronnan tasaisesta jytkytyksestä.
Cityrenkailla ei kannata lähteä leikkimään maastoon, nimittäin kuviot täyttyvät heti irtolumesta/-ravasta ja pito on todella huono.
Häläri ainakin tuntuu olevan yli-innokas. Se nimittäin pärähti soimaan kesken ajon sammuttaen koko rakkineen kesken ajon. Toki syy voi olla avaimenperänä toiminut kaukosäädin, joka pomppi vasten tankkia ajon aikana, tosin ajo oli sillä hetkellä ihan puhdasta maantie ajoa..
Mutta tällä hetkellä arvosana comsusta on minun arvioini mukaan 9-
Peli on pelannut ihan kivasti, tosin en ole kerennyt ajamaan joka päivä kun on ollut muita kiireitä välissä.
Oikea eturengas on joko epätasapainossa tai sitten se vanne on kiero. Normaali kaupunki nopeudella (50km/h) jytkyttää että paikat vaihtaa paikkaa hampaissa ja hartiat saavat ilmaisen hieronnan tasaisesta jytkytyksestä.
Cityrenkailla ei kannata lähteä leikkimään maastoon, nimittäin kuviot täyttyvät heti irtolumesta/-ravasta ja pito on todella huono.
Häläri ainakin tuntuu olevan yli-innokas. Se nimittäin pärähti soimaan kesken ajon sammuttaen koko rakkineen kesken ajon. Toki syy voi olla avaimenperänä toiminut kaukosäädin, joka pomppi vasten tankkia ajon aikana, tosin ajo oli sillä hetkellä ihan puhdasta maantie ajoa..
Mutta tällä hetkellä arvosana comsusta on minun arvioini mukaan 9-
- vaughan
- Tracks
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Viesti:
Muutit sit kirjotustas 

Viimeksi muokannut vaughan, 28 Huhti 2007 15:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
4x4
Comanche 4x4 ajettu 21km ollu pikkuisen kiire, ei ole ehtinyt enempää.
Miten vinkuuko rotomanin comanche L vaihteella ajettaessa noin
5-12km/h?
Perät toimii hyvin ei ylimääräisiä ääniä. jopa sähköpuoli Ok.
Ei paha hinta jos toi pelittää.
5-12km/h?
- rotoman
- 4WD
- Viesti:
Tarkenna toki hieman ...vaughan kirjoitti:Muutit sit kirjotustas

4x4 Com
Comanche 4x4 ajettu 21km ollu pikkuisen kiire, ei ole ehtinyt enempää.
5-12km/h?
Ei minulla sen kumemmin vingu. Tosin kun hitaalla puolella ajaa niin välitykset ääntävät luonnollisesti kovempaa. Jotain "siritystä" kuuluu tietyillä kierrosluvuilla kiihdyttäessä. Arvelisin sen johtuvan jousista jotka pitävät kasassa pakoputkistoa.
ja vinssi vetää
Siitä se varmaa johtuu, hyvä tuo kauko käynistys ja sammutus lapset voi
ajaa pihassa valvonnan alaisena.
Oletko kokeillut jo kuormanvetoa minä senverran että voimaa tuntuu riittävän, mutta pitääsaada ensin sisäänajo loppuun.
ajaa pihassa valvonnan alaisena.
Oletko kokeillut jo kuormanvetoa minä senverran että voimaa tuntuu riittävän, mutta pitääsaada ensin sisäänajo loppuun.