ATC 3 kirjoitti:atc/81: Tossa minun teoria, mutta voitko kirjoittaa omasi?
Siis ihan mielenkiinnosta, että missä tilanteessa venat voi alkaa
kantamaan koneen lämmetessä, ts. kylmänä eivät kanna mutta
koneen lämmetessä alkavat kantaa, niin taisit kirjoittaa.
Luin tän topikin uudelleen mutta en löytänyt tekstiä jossa olisin sanonut venttiilien kantamisesta.Siispä kirjoitan sen tähän ,elikkäs miettimisen aiheena on venttiilien välys.Säätäessähän asetetaan juuri lämpölaajenemisen vaativa välys.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Vika on korjaantunut oudosti itsekseen kun olen alkanut tempuilemaan. Tais olla hondalla tylsää kun ajeltiin vain kaasupohjassa suoraa tietä. Oli minullakin tylsää kun suoraa ajeli.
-Satasta kulkeva mönkijä aiheuttaa traumoja kaikille muille paitsi mönkijä kuskeille
-Honda 70cc pieni mutta pippurinen.
- Älä yritä mitään mihin vain honda pystyy.
Juhnu-92 kirjoitti:Vika on korjaantunut oudosti itsekseen kun olen alkanut tempuilemaan. Tais olla hondalla tylsää kun ajeltiin vain kaasupohjassa suoraa tietä. Oli minullakin tylsää kun suoraa ajeli.
Mulla oli kanssa samanlaista vikaa, kun ajoin suoraan tietä pitkin isolla kaasulla. Aluksi ongelma ilmeni vain kaasu pohjassa, sitten se alkoi ilmenemään pienemmällä kaasulla, ja lopuksi se meni sellaiseksi että ajaminen oli mahdotonta tasaista alustaa pitkin. Mönkijää piti heilutella tasaisella käytännössä kokoajan, niin silloin ei pätkinyt eikä sammuillut. Eli siis maastossa sai veivata kaasun ihan pohjaan, mutta tasaisella ei toiminut. Ongelma ratkesi kun otin kaasarin pois ja puhalsin paineilmalla kaikki paikat puhtaiksi.
Röpöttää honda pittää käydä hakemassa ensi viikolla pienempi suutin ja kuumempi tulpaa kun ei enää tahdo käydä kunnolla kun ei enää kaasulla keula nouse.
Viimeksi muokannut Juhnu-92, 24 Loka 2005 15:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Satasta kulkeva mönkijä aiheuttaa traumoja kaikille muille paitsi mönkijä kuskeille
No riittäähän nuo mitä mie tehen tuohon röpöttämiseen?