Pohjapanssari

Keskustelua Can-Am mönkijöistä. Entinen Bombardier.
jasqua
Noppeli

Pohjapanssari

Viesti Kirjoittaja jasqua »

Oliskohan kellään kuvia Can-am.in (MAX malli)Pohjapanssarista olis tarkotus tehdä itse, kuvat vähän helpottas asiaa.. Tai jos on jollain valmis edullisesti myytävänä ni vosin ostaa..
wild
6WD

Viesti Kirjoittaja wild »

:wink: tee itte 1x2 m 10 mm ttfe muovilevy maksaa 130€ on siis halvempi kun kanan oma ja kestää pitempään
no nyt se vaan on niin mukavaa
Reima
6WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Reima »

Kannattaa tehdä leveämmästä palasta, niin saa astinlautojen reunaan saakka. Mulla olis kuvakin mun panssarista mun puhelimessa...Laita spostiosoite yv:llä, niin saat kuvan.
wild
6WD

Viesti Kirjoittaja wild »

:roll: oot reima oikeessa toi jää jotain 8 cm kapeeks per puoli ,mut ei se mua haittaa :wink: ja sit toi on max malli jää se lyhyeks kans :shock:
no nyt se vaan on niin mukavaa
kan-uuna
Noppeli

Viesti Kirjoittaja kan-uuna »

Tuli hommattua tollanen ihka uus ja eka mönkkäri, joten
oisko jollain metsämallin 400 canaseen kuvia tahi mallia, vai saako ostamalla aidon jostain halvalla? Luulen että sellanen 6 mm paksu muovi riittäs mun käyttöön. Lähinnä pitäs risujen työntymistä estää. Mistä muovia kannattaa oulun seudulta päin kysellä?
4 hunttinen cana
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

kan-uuna kirjoitti:Tuli hommattua tollanen ihka uus ja eka mönkkäri, joten
oisko jollain metsämallin 400 canaseen kuvia tahi mallia, vai saako ostamalla aidon jostain halvalla? Luulen että sellanen 6 mm paksu muovi riittäs mun käyttöön. Lähinnä pitäs risujen työntymistä estää. Mistä muovia kannattaa oulun seudulta päin kysellä?
eiköhän paikallisesta Etolasta saa...jos sielläpäin nyt sellainen on?
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Can-Amin alkuperäinen pohjapanssari on 6mm paksu ja maksaa noin 140-150€ asennusosineen. Asennuksessa menee 1-2 tuntia ja on helppo laittaa paikalleen kun ei tarvitse rakennella ja suunnitella.
Kylätason mönkijäkuski
MaGGo
2WD
Mönkijä:: Can-Am

Viesti Kirjoittaja MaGGo »

150€ sain tingittyä perjantaina.

Oli mun mielestä vähän semmonen homma jo pelkkä asennus etten ala ihte tekemään ilman muottia uutta..
Can-Am 650XT tieliikenne -With Can-Am, You can! "Onko tää se mönkijäjätkä?"

Kuva
Monkey350
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Monkey350 »

kan-uuna kirjoitti:Tuli hommattua tollanen ihka uus ja eka mönkkäri, joten
Kysäseppäs sitä muovilevyä Vink Oy:stä Toppilasta, se sijaitsee siinä Rengaspörssin naapurissa. Itse ostin Hondaan sieltä 8 mm:stä PE-levyä pohjapanssaria varten. Hintaa tuli 1500 mm X 900 mm kokoselle palaselle 50 euroa. Suosittelen sitä 8 mm levyä 6 mm sijaan, on kuiteski vähän kestävempää tavaraa. Kuviosahan ja kuumailmapuhaltimen avulla saa aika näpsäkästi tekastua sen pohjapanssarin...
Vastaa Viestiin