Jaahas Pitää varmaan itsekkin koittaa mutta epäilen ettei auta.
Eeei, ei auttanut vaikka käänsin sen bensahanan RES asentoon, oli kyllä aika tyhmää edes yrittää koska olin aika varma ettei vaikuttaisi mitenkään huippunopeuteen
^4-cross Driver^ kirjoitti:Morzo kyselin noista kuristuksista myyjältä ja sano että niitä ei muka ole,mutta epäilen että siellä jotain kuristuksia on,koska kulkee vaan sen 50.
ja vehkeeseen on muuten saatavissa 70cc pytty ja maksaakin vaan n.200€
Tiesitkö muuten että tää mönkijä pitää katsastaa.
valitsit näköjään punasen mulla musta
sulla oli ollut niitä tyhjäkäynti ongelmia ovatko jo ohi?
ite oon huomannu että ei tahdo pysyä tyhjäkäynnillä kun on kostea keli.
niin ja mä vaihdoin siihen 100 pääsuuttimen kun hyytyili sillä vakio 85 suuttimella...vaihto ei oo vaikeeta.
Ei mulla enään ole tyhjäkäyntiongelmia, kääntää vaan siitä kaasarin ruuvista, niin paranee tyhjäkäynti. Jaa että katsastaa.. No se nnäkee sitte että pitääkö Mullakin on 100 suutin, toimii ihan ok, jos on parannettu ilman saanti. Ja muuten jos on paljo kyttiä liikkeeltä, niin kannattaa laittaa se bensahana RES-asentoon niin, sitten viritetty AIE kulkee sen mitä vakiona
EI NÄIN!!! ette te kaikki voi olla tuollaisia vesipäitä!!! Se RES meinaa varatankkia... ja ON on tietenkin se normaali... ja vielä selventääkseni asiaa, mönkijässä ei ole kahta tankkia vaan RES asennossa bensa imetään aivan tankin pohjasta ja normaalissa se imetään hieman alle puolen välin... että miten helvetissä sun nopeus voi laskea jos laitat varatankille... ja jos sen jättää siihen välille nii se ei saa tarpeeksi bensaa ja koko mönkijä ei lähde käyntiin... opetelkaa asiat ennen ku tuutte tänne selittelemään mitä kaverin serkun kaverin sisko teille kertos...
^4-cross Driver^ kirjoitti:Morzo kyselin noista kuristuksista myyjältä ja sano että niitä ei muka ole,mutta epäilen että siellä jotain kuristuksia on,koska kulkee vaan sen 50.
ja vehkeeseen on muuten saatavissa 70cc pytty ja maksaakin vaan n.200€
Tiesitkö muuten että tää mönkijä pitää katsastaa.
valitsit näköjään punasen mulla musta
sulla oli ollut niitä tyhjäkäynti ongelmia ovatko jo ohi?
ite oon huomannu että ei tahdo pysyä tyhjäkäynnillä kun on kostea keli.
niin ja mä vaihdoin siihen 100 pääsuuttimen kun hyytyili sillä vakio 85 suuttimella...vaihto ei oo vaikeeta.
Ei mulla enään ole tyhjäkäyntiongelmia, kääntää vaan siitä kaasarin ruuvista, niin paranee tyhjäkäynti. Jaa että katsastaa.. No se nnäkee sitte että pitääkö Mullakin on 100 suutin, toimii ihan ok, jos on parannettu ilman saanti. Ja muuten jos on paljo kyttiä liikkeeltä, niin kannattaa laittaa se bensahana RES-asentoon niin, sitten viritetty AIE kulkee sen mitä vakiona
EI NÄIN!!! ette te kaikki voi olla tuollaisia vesipäitä!!! Se RES meinaa varatankkia... ja ON on tietenkin se normaali... ja vielä selventääkseni asiaa, mönkijässä ei ole kahta tankkia vaan RES asennossa bensa imetään aivan tankin pohjasta ja normaalissa se imetään hieman alle puolen välin... että miten helvetissä sun nopeus voi laskea jos laitat varatankille... ja jos sen jättää siihen välille nii se ei saa tarpeeksi bensaa ja koko mönkijä ei lähde käyntiin... opetelkaa asiat ennen ku tuutte tänne selittelemään mitä kaverin serkun kaverin sisko teille kertos...
Näyttää siltä että joku tarttui trolliin.... Tuskin kukaan oikeasti noin hölmö ole...