
Comanche?
Onko tällaista olemassa?
Tietäänkö kukaa missä kuvan mukaista mönkijää olisi myynnissä? Onko 50cc vai isompi?http://webcache.nettimoto.com/extra/bik ... bba8a6.jpg
EI OLE DR:ÄN KOPIO!juuso69 kirjoitti:käytin suzuki dr 350:n venttiilin säätö arvoja, dr:n koneen kopiohan tuo on. imu 0,05 pako 0,15
Suzuki GZ/GN250cc kopio ja turha muuta väittää! 100% varmasti!
http://photos.motorcycle-usa.com/GZ250A.jpg
Siinä kuva Suzuki GZ250. Samaa pyörää samalla koneella tehty noin 85-05. Ja tästä mootorista on monessa eri vehkeessä kopioita, 250cc ja 300cc.
http://216.37.204.206/wps/Suzuki_OEM/Su ... e=12&A=257
Tossa osaluetteloa ja räjäytyskuvia.
Imuaukon välys on tuo 0,05 mutta pakoaukon on pienempi ku 0.15 En tähän hätään löytäny tarkkaa pakoaukon välys arvoa.
EX: National Motor 250cc -05
EX: Comanche 200cc
EX: Suzuki Quadracer LT250R -87
EX: Dinli 450 -06
Dinli 450 -11
EX: Comanche 200cc
EX: Suzuki Quadracer LT250R -87
EX: Dinli 450 -06
Dinli 450 -11
Onko tuo vaikeakin toimenpide, kun en ole koskaan aikaisemmin noiden kanssa touhunnut? Mistä saa isompia suuttimia tähän comancheen?PK kirjoitti:Toi tyhjäkäynnin katoaminen ja silloin ryypyllä käyminen johtuu bensapulasta. Itselle 200:een kun vaihdoin suuttimen, niin näkyi olevan paljon roskaa kohokammiossa. 60km ajetu peli. Eli putsaapas se kohokammio, niin ei roskat tuki suuttimia. Olen aika varma, että alkaa pelamaan. (Samalla neulan sokka keskelle ja vähän isompi pääsuutin, niin toimii muutenkin paljon paremmin)
Kiitos neuvoista!

Tästä tulikin mieleen, että pienempi eturatas löytyi vanhemman Suzuki RM250 kauttaEI OLE DR:ÄN KOPIO!
Suzuki GZ/GN250cc kopio ja turha muuta väittää! 100% varmasti!
http://photos.motorcycle-usa.com/GZ250A.jpg
Siinä kuva Suzuki GZ250. Samaa pyörää samalla koneella tehty noin 85-05. Ja tästä mootorista on monessa eri vehkeessä kopioita, 250cc ja 300cc.
http://216.37.204.206/wps/Suzuki_OEM/Su ... e=12&A=257
Tossa osaluetteloa ja räjäytyskuvia.
Imuaukon välys on tuo 0,05 mutta pakoaukon on pienempi ku 0.15 En tähän hätään löytäny tarkkaa pakoaukon välys arvoa.

Ei ole vaikeaa. Penkki pois, ja sen kumiläpyskan etummainen ruuvi. Kaasarista luistin kansi pois. Siis se johon tulee kaasuvaijeri. Painat luistin kannen kattoon, ja pujotat kaasuvaijerin uran kautta pois. Kärkipihdeillä luistin sisältä lukitussokka pois. Sitten neula lähtekin jo pois. Älä hukkaa neulan ja luistin välissä olevaa pientä prikkaa! Siirrä neulan sokka ylimmäisestä urastaan keskelle, ja varmista, että napsahtaa varmasti paikoilleen. Se prikka takaisin neulaan kasaus.Simo S kirjoitti:Onko tuo vaikeakin toimenpide, kun en ole koskaan aikaisemmin noiden kanssa touhunnut? Mistä saa isompia suuttimia tähän comancheen?PK kirjoitti:Toi tyhjäkäynnin katoaminen ja silloin ryypyllä käyminen johtuu bensapulasta. Itselle 200:een kun vaihdoin suuttimen, niin näkyi olevan paljon roskaa kohokammiossa. 60km ajetu peli. Eli putsaapas se kohokammio, niin ei roskat tuki suuttimia. Olen aika varma, että alkaa pelamaan. (Samalla neulan sokka keskelle ja vähän isompi pääsuutin, niin toimii muutenkin paljon paremmin)
Kiitos neuvoista!
(tuo ed. on muutamssa minuutissa tehty juttu, ja vaikutus toimivuuteen alakierroksilla todella huomattava)
Pääsuuttimia saa mistä tahansa moottoripyörien osia välittävästä liikkeestä tilaamalla. Keihin urapäinen, ja 115 koko ainakin toimii, mutta en vielä tiedä, että onko paras koko. Se riippuu tietysti myös pakoputkesta.
Suuttimen vaihto hiukan kinkkisempi tilanpuutteen vuoksi. Mutta: Hana kiinni, kaasarin alareunassa, eli kohokammiossa on tyhjennysruuvi. Avaa se ja liruttele bensat sitä letkua pitkin johonkin kippoon. Kiristä ruuvi kun bensat tullut ulos. Sitten kohokammio kaasarin pohjasta irti. Yksi ruuvi on paha irrottaa, eli esim mulla ei sattunut olemaan sopivaa ruuvaria, niin otin koko kaasarin irti sylinteristä. Varovasti kääntämällä ruuvit saa auki, ja kipon pois. Pääsuutin on siinä keskellä siinä "neulan jatkeena". Ruuvarikanta, ja kannassa luku 98. Siihen tilalle vaan uusi isompi, ja kasaus päinvastaisessa järjestyksessä. Mutta tässä vaiheessa putsaa se kohokammio siitä ruskeasta mömmöstä. Paineilma olis hyvää, mutta ilmankin pärjää.
Pitäis onnistua näillä ohjeilla, vaikka ei olisi ikinä nähnytkään moista hommaa.

Ja jotta olisi jotain hyötyäkin, niin lopuksi se hana kokonaan pois, isompi tilalle tai vakion poraus 3,5 terällä molemmista suunnista ja huolellinen putsaus. Kaasukahva auki, ja paineilma hiomakoneella, (tai viilalla...) vivun molemmilta puolilta alumiinivalu haitat pois. Vaijerin kiristys siten, että ei ole löysää.
On aika eri peli noiden juttujen jälkeen. Ei tarvi pienempää eturatasta enään. Ja noihan on vaan säätöjä, ei niitä kukaan kiellä tekemästä

Joo, samat boorit, suzuki rm250, dr350, gz250, LT-Z400 Quadsport ja DR400Tästä tulikin mieleen, että pienempi eturatas löytyi vanhemman Suzuki RM250 kauttaErittäin suositeltava toimenpide, alkoi voimaa/vääntöä löytymään huomattavasti paremmin!
Varmaan, löytyy vielä muitakin.

EX: National Motor 250cc -05
EX: Comanche 200cc
EX: Suzuki Quadracer LT250R -87
EX: Dinli 450 -06
Dinli 450 -11
EX: Comanche 200cc
EX: Suzuki Quadracer LT250R -87
EX: Dinli 450 -06
Dinli 450 -11
Kiitos kaikista ohjeista! Tuon hanan porasin jo, kun kone sammui aina pienen ajon jälkeen.PK kirjoitti:Ja jotta olisi jotain hyötyäkin, niin lopuksi se hana kokonaan pois, isompi tilalle tai vakion poraus 3,5 terällä molemmista suunnista ja huolellinen putsaus. Kaasukahva auki, ja paineilma hiomakoneella, (tai viilalla...) vivun molemmilta puolilta alumiinivalu haitat pois. Vaijerin kiristys siten, että ei ole löysää.
On aika eri peli noiden juttujen jälkeen. Ei tarvi pienempää eturatasta enään. Ja noihan on vaan säätöjä, ei niitä kukaan kiellä tekemästäTai no, toi kahvakotelon modaus on siinä kintaalla...
Olen ostamassa Comanche cross 300cc -07
Aika moniin kysymyksiini onkin tullut jo vastaus....
1. Mistä johtuu eturenkaiden hirveä kuluminen? Asfaltti ajosta vai kulmien säädöstä?? Ovat aika kuluneet....
2. Mitä kannattaa katsoa ko. laitetta ostaessa?
3. Minkälainen takuu noilla on? 1v?
4. Saako kilpiin jos haluaa?
5. paljonko saa virittämällä tehoja/vääntöä lisää? ( vakio 14.5kW/20Nm )
KIITOS!!!
Aika moniin kysymyksiini onkin tullut jo vastaus....
1. Mistä johtuu eturenkaiden hirveä kuluminen? Asfaltti ajosta vai kulmien säädöstä?? Ovat aika kuluneet....
2. Mitä kannattaa katsoa ko. laitetta ostaessa?
3. Minkälainen takuu noilla on? 1v?
4. Saako kilpiin jos haluaa?
5. paljonko saa virittämällä tehoja/vääntöä lisää? ( vakio 14.5kW/20Nm )
KIITOS!!!