


Sivulta toinen kuva:

Putki irrallaan:

Säädettävät äänetkin kuulemma. 28mm putkesta tehty irtoholkki.

PK kirjoitti:Saakos tohon jostain tilatua isompaa eturatasta? Kai sinne nyt pari piikkiä isompi sopii? TL mallissakin lienee se 15 vakio?
Onko sulla mitkä välitykset? Tuliko katottuu millä kierroksilla rajoitin rupesi hakkaamaan? Noi puslat tuntuvat olevan ihan "tinaa"väljistyvät vaikkei mönkyllä ajaisikaan_NitrO_ kirjoitti:Itelläki ois nyt 115 suutin paikallaan ja neula yläasennossa toimii parhaiten.. Kyllä se jotain vaikutti ku nyt meni rajottimellekki toisin ku ennen suuttimen vaihtoaKeulii kakkosellaki ku vähän auttaa
ykkösellä menee kaasusta..
Ajattelin hakea ensviikolla 125 pääsuuttimen ja porata tyhjäkäynnin 60![]()
Semmonen onkelma on tullu että etutukivarsien puslat on ihan sököt.. ei kestä kahella renkaalla ajoaajattelin purkaa irti ja hakea putkeen sopivaa nailoni-tankoa ja pulttiin sopivaa huonekaluputkea ja tehä semmoset puslat ettei enää tarvi taistella
taka swingiin ois sama operaatio edessä kohtapuoliin kun alkaa oleen aika sohlo seki..
Omassa täysin sama ongelma, ajattelin jo että mitähän tuolta on tippunut mutta ilmeisesti tuollainen klappi kuuluu sinneJhp-Tuning kirjoitti:Tänään sain "takajarru-systeemin" kolinasta tarpeekseni ja rupesin perehtymään paremmin asiaa.
Irroitin ne kaksi pulttia millä jarrusylinteri on kiinni-> sylinteri sivuun letkun varaan ja kolinan aiheuttaja selvisi samoin. Jarulevy pääsi klappamaan noin 2-3cm sekä "runko" missä sylinteri on kiinni klappasi yli 1cm sivuttais suunnassaIhmettelin ettei hommassa ole mitään logikkaa eikä mitään osiakaan tietääkseni puutu
Tein alumiinistä holkin ja pakotin sen kiinni siihen "tappiin" joka tulee takasvingistä ulospän. Jonka jälkeen kokeilin ettei mikään ahdista. Huomasin että siihen svingistä tulevaa tappiinkin on kulunut jo sellanen "hahlo". Sen hitsasin tasaseksi sekä hioin sitä ettei klappia ole lainkaan. Loppuen lopuksi kasasin koko systeemin takaisin ja kokeilin, ettei tullut tehtyä liian tiukkaa pakkaa."Klappia" on nyt niin ku normaali merkki laitteissa
Ne kumit mitkä ovat niissä jarrusylinterien korvissa ne toimivat nyt niin kuin niiden tulisikin toimia(kuuskolo pultit). Jarrulevyn liikkeen sai kuriin sillä "isolla" lukite mutterilla mikä on taka akselissa, sitä ei ollut laitettu tarpeeksi kireälle. Huonosti olisi voinut ajan mittaa käydä kun jo nyt "klappaaminen" oli syönyt paikkoja niin paljon. Päättelin, että itselle on varmaan sattunut jokin suunnittelu virhe tms... Ellei muilla rätise, kolise ja pauku koko hemmetin perä
Lopputulokseen olen enemmän kuin tyytyväinen ja kuvia ks.toimenpiteestä laitan kun saan ne koneelle. Nyt on miellyttävä ajaa kun on niin "hiljaista" entiseen verrattuna. Laitteella on ajettu vajaa 500km ja meteliä on kuulunut uudesta asti